.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
سيدسبحان حسيني نماينده مردم گرگان گفت: اصلاح‌طلبان  گلستان براي شركت در انتخابات مجلس خبرگان رهبري، ائتلاف را پذيرفتند و نامزد مورد حمايت آنان در استان شخصيتي است كه همه گروهها و چهره‌هاي سياسي روي وي اتفاق نظر دارند.
اصلاح‌طلبان استان گلستان، ائتلاف را پذيرفتند
سيدسبحان حسيني نماينده مردم گرگان گفت: اصلاح‌طلبان گلستان براي شركت در انتخابات مجلس خبرگان رهبري، ائتلاف را پذيرفتند و نامزد مورد حمايت آنان در استان شخصيتي است كه همه گروهها و چهره‌هاي سياسي روي وي اتفاق نظر دارند. (ادامه)
بازدید استاندار گیلان از ماسوله دوم ایران
استاندار گيلان در سلسله بازديدهاي خود از مناطق محروم، اين هفته در جمع روستائيان محروم انبوه كه به ماسوله دوم ايران در جنوب اين استان معروف است حضور يافت و از نزديك مشكلات آنان را بررسي كرد.(ادامه)
معاون سابق  بانك صادرات شعبه 49 آمل ، از 16 فقره بدون صدور سند از حسابهاي قرض الحسنه، پس انداز و سپرده مبلغ281 ميليون ريال اختلاس نموده است.به گزارش خبرنگارشمال نیوز  به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب آمل، ((رستم _ ق)) اختلاس281ميليون ریالی در بانك صادرات آمل
معاون سابق بانك صادرات شعبه 49 آمل ، از 16 فقره بدون صدور سند از حسابهاي قرض الحسنه، پس انداز و سپرده مبلغ281 ميليون ريال اختلاس نموده است.به گزارش خبرنگارشمال نیوز به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب آمل، ((رستم _ ق)) (ادامه)
آب گرفتگي معابر و خيابانهاي مناطق مازندران
مسئول ستاد حوادث و سوانح پيش بيني نشده استان گفت: بارندگي چند ساعت گذشته باعث آبگرفتگي معابر و خيابانهاي برخي نقاط مازندران شد. به گزارش مهر در ساری ،بهزاد پورمحمد با بيان مطلب افزود: بارندگي شديد كه در 48 ساعت گذشته در غرب مازندران آغاز شده بود كه در شهرهاي تنكابن (ادامه)
فعالیت 14 دفتر و 4 نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان از فعال بودن 14 دفتر سازمان تبلیغات اسلامی و 4 نمایندگی در سطح استان مازندران خبر داد. حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران یکی از دفاتر ویژه کشور است که به خاطر (ادامه)
شنيده مي‌شود؛ رايزني گروه‌هاي اصلاح‌طلب استان گيلان جهت ارايه يك ليست واحد در انتخابات شوراها ادامه دارد. گفتني است؛ اكثر گروه‌هاي اصلاح‌طلب با محوريت مسعود سلطاني فر ،علي صوفي و علي اكبر طاهايي استانداران سابق گيلان خیزش اصلاح طلبان گیلان برای انتخابات شوراها
شنيده مي‌شود؛ رايزني گروه‌هاي اصلاح‌طلب استان گيلان جهت ارايه يك ليست واحد در انتخابات شوراها ادامه دارد. گفتني است؛ اكثر گروه‌هاي اصلاح‌طلب با محوريت مسعود سلطاني فر ،علي صوفي و علي اكبر طاهايي استانداران سابق گيلان(ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)
مردم مازندران از كشتي دلسرد شده اند
مراد محمدي، قهرمان جهان و دارنده مدال طلاي جام جهاني 2006 چين، در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: به علت وجود آمدن مسايل حاشيه‌‏اي، مردم مازندران از كشتي دلسرد شده‌‏اند، اما با اين قهرماني و با تداوم مدال‌‏ها، سعي مي‌‏كنيم اين دلسردي را از مردم دور كنيم. .(ادامه)
در نیمه اول امسال بيش از 20 هزار نوزاد در مازندران متولد شدند
مديركل ثبت احوال استان مازندران اعلام كرد:طي 6 ماه گذشته در مازندران 10 هزار و 582 نوزاد پسر و 10 هزار و 108 نوزاد دختر به دنيا آمده‌اند كه در مجموع 20 هزار و 690 ولادت،اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته،5/6 درصد كاهش را نشان مي‌دهد . (ادامه)
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)
سالانه 12 ميليون گردشگر از مازندران بازديد می‏كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, ‌‏گفت: اين استان از نظر اكوتوريسم، در كشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا،دلاور بزرگ‌‏نيا, رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, گفت: سالانه به طور متوسط 12 ميليون (ادامه)
ضرب و شتم شهردار شهر لوندويل آستارا توسط متخلف ساختمانی
شهردار شهر لوندويل آستارا در خيابان اصلي اين شهر توسط يكي از اهالي مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفت. يك منبع مطلع كه خواست نامش منتشر نشود، روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين درگيري در پي اعتراض يك شهروند (ادامه)
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... اظهارات عجيب معاون استاندار و پاسخ سایت شمال نيوز
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... (ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
شناسايي‪ ۹۶‬هزار بازمانده ازتحصيل درمازندران
معاون آموزش و پرورش عمومي سازمان آموزش وپرورش استان مازندران اعلام كرد: ‪ ۹۶‬هزار نفر بازمانده از تحصيل در استان شناسايي شدند كه‌تا پايان امسال سه هزارو ‪ ۴۰۰‬نفر از آنان به روش آموزش از راه دور جذب تحصيلات در مقاطع مختلف مي‌شوند.(ادامه)
واگذاری غیرقانونی52هكتار از اراضي جنگلي نوشهر
52هكتار از اراضي جنگلي نوشهر بصورت غيرقانوني به برخي افراد واگذار شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل ازکیهان،حجت الاسلام والمسلمين محمود امامقلي پور مديركل سازمان بازرسي مازندران با اعلام اين خبر افزود: اين اراضي كه در روستاي علي آباد عسگرخان (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
تهديد جديد زمين‌هاي ميانكاله(گزارش)
(ادامه)
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي... سوال نمايندگان استان گلستان از وزير كشور
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي...(ادامه)
تولد بيش از 15 هزار نوزاد گيلانی در نیمه سال85
مدير روابط عمومي اداره‌كل ثبت احوال گيلان گفت: در 6 ماهه نخست امسال تعداد 15 هزار و 554 نفر نوزاد در گيلان متولد شدند. اسماعيل خوشرفتار در گفت‌وگو فارس افزود: از اين تعداد نوزاد، 4 هزار و 862 نفر نوزاد پسر شهري و 4 هزار و 822 نفر نوزاد دختر شهري و همچنين تعداد 3 هزار و 30 نوزاد پسر روستايي و 2 هزارو 840 نفر نوزاد دختر روستايي هستند. وي با اشاره به آمار تعداد فوت شدگان در 6 ماهه نخست امسال تصريح كرد: تعداد 7 هزار و 240 فقره در 6 ماهه اول امسال در گيلان فوت كردند كه از اين تعداد 2 هزار و 62 نفر مرد شهري و يك هزار و 451 نفر زن شهري و 2 هزار و 9 نفر مرد روستايي و يك هزار و 718 نفر زن روستايي بوده است. وي در ادامه ميزان ازدواج در گيلان را در طي اين مدت تعداد 15 هزار و 954 فقره ازدواج ذكر كرد و اظهار داشت: از اين تعداد، 6 هزار و 333 فقره ازدواج روستايي و 9 هزار و 621 فقره ازدواج شهري بوده است. خوشرفتار در پايان با اشاره به ميزان طلاق در 6 ماهه نخست امسال گفت: در اين مدت 966 فقره طلاق شهري و 930 فقره طلاق روستايي در ثبت احوال گيلان به ثبت رسيده است.(ادامه)
توقف عملیات ساخت سد شهر بيجار در گيلان
به نقل از يك منبع آگاه اجراي اين پروژه به دليل مخالفت تعدادي از ساكنان روستاهاي اطراف و ضرب و شتم برخي كاركنان و دست اندركاران پروژه از سوي روستائيان متوقف شده است.(ادامه)
قناعت: تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود
قناعت : تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود و انتخابات مجلس خبرگان یکی از مهمترین وحساسترین انتخابها در نظام ما است. قناعت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با بیان این مطلب در ادامه (ادامه)
محدوديت استقرار صنايع در مازندران بايد رفع شود
در جريان سفر آينده رئيس جمهور به مازندران لغو محدوديت استقرار صنايع در اين استان درخواست مي شود. مصطفي مهدي نژاد رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با اشاره به ضرورت بازنگري در قانون منع استقرار صنايع در استانهاي شمالي كشور، گفت:(ادامه)
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ... سخني با استاندار مازندران
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ...(ادامه)
ممنوعیت ساخت و ساز در سواحل استان گلستان
رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان اعلام كرد: در سومين جلسه كارگروه گردشگري استان، هر گونه ساخت و ساز در محدوده سواحل دريايي گلستان، تا اطلاع ثانوي ممنوع شد. (ادامه)
هر ۱۲‬روز يك "دوقلو" در آستارا متولد ميشود
مسوول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا گفت: در نيمه نخست سال جاري ‪ ۱۵‬مورد دوقلو در اين شهرستان متولد شد كه حاكي از تكرار پديده دوقلوزايي در هر ‪ ۱۲‬روز در اين شهرستان است. به گزارش ایرنا "معصومه يكي‌تا" گفت: از ‪ ۳۰‬دوقلوي متولد شده در اين شهرستان ‪ ۱۹‬نوزاد پسر و ‪ ۱۱‬نوزاد دختر بود. وي گفت: بيشترين تعداد دوقلوهاي متولد شده در اين مدت در تير ماه بود كه تعداد دوقلوها به ‪ ۴‬مورد رسيد. وي گفت: بر خلاف سال‌هاي گذشته تمام زايمان‌هاي دو قلوها، با عمل سزارين بوده و خوشبختانه همه دوقلوهاي متولد شده سالم بودند. وي با اشاره به‌اينكه متوسط وزن دوقلوها دو كيلو و ‪ ۱۵۰‬گرم است گفت: دربين دوقلوهاي به دنيا آمده در نيمه نخست سال جاري نوزاداني با وزن سه كيلو گرم و ‪ ۱/۶‬كيلوگرم نيز وجود داشت كه به ترتيب سنگين‌ترين و سبك ترين نوزادان دوقلو بودند. مسول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا اظهار داشت: كل نوزادان متولد شده در نيمه نخست سال جاري در اين بيمارستان ‪ ۹۵۸‬مورد بود كه حدود ‪ ۶۰‬درصد متولدشدگان، دختر بود. (ادامه)
مشاور جوان کجاست؟
در آخرین جلسه مشاوران جوان تمامی سازمانها و ارگانهای دولتی که در تهران و با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد، از استان مازندران تنها یک نماینده حضور داشت که مایه تعجب حاضرین و روشن کننده بسیاری از مسائل بود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.