.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حکم ۲۰۰ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه ورق فولاد در مازندران
مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از حکم ۲۰۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه ورق فولاد در استان مازندران خبر داد.(ادامه)
کنترل مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران
بیش از ۲۹ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای امسال تاکنون در مازندران کنترل و نظارت شده اند.(ادامه)
قیمت خودرو آزاد نمی‌شود
مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت با بیان اینکه به دنبال آزادسازی قیمت خودرو نیستیم، گفت: خودروساز نباید با زیان تولید کند از این رو روند کنونی قیمت گذاری به هیچ عنوان نمی تواند تداوم یابد.(ادامه)
در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر، امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است. این بازی ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. زمان پخش زنده بازی فوتبال استقلال و تراکتورسازی
در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر، امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است. این بازی ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.(ادامه)
انجام فعالیت‌های دریایی با رعایت جوانب احتیاط
دریای خزر امروز کمی مواج بوده و فعالیت‌های دریایی فقط با رعایت جوانب احتیاط باید انجام شود.(ادامه)
تنها ۲ شهرستان مازندران در تازه‌ترین به روزرسانی سامانه ماسک وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند. کاهش شهر‌های نارنجی مازندران
تنها ۲ شهرستان مازندران در تازه‌ترین به روزرسانی سامانه ماسک وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
قیمت انواع برنج در بازار +جدول
قیمت انواع برنج در این گزارش قابل مشاهده است.(ادامه)
عکس/ رنگ‌بندی جدید کرونایی منتشر شد
در رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور، ۲۲ شهرستان قرمز، ۱۱۴ شهرستان نارنجی، ۲۰۱ شهرستان زرد و ۱۱۱ شهرستان آبی هستند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
رایکا در اندیشه شکار شاهین
رایکا بابل در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه امسال ۵۵ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان باختند، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش داشت. کاهش ۱۴ درصدی مرگ و میر براثر حوادث کار در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه امسال ۵۵ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان باختند، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش داشت.(ادامه)
افسردگی در زنان، علت و درمان آن
افسردگی اختلال ذهنی رایجی است که تقریبا ۵ درصد از جمعیت بزرگسالان سراسر دنیا را به خود گرفتار کرده است و در این میان زنان تقریبا دو برابر از مردها به این اختلال مبتلا می‌شوند.(ادامه)
ابری شدن آسمان مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عابدزاده نامزد بهترین دروازه بان جهان در سال ۲۰۲۱ شد
با اعلام سایت تاریخ و آمار امیر عابدزاده نامزد بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۲۱ شد. (ادامه)
تصاویر / گل آرایی ضریح حرم حضرت معصومه (س)
آیین گل آرایی ضریح حرم حضرت معصومه (ع) به مناسبت سالروز ورود ایشان به قم جمعه۷ آبان با حضور خادمان و استقبال زائران برگزار شد. (ادامه)
امید به مازندران برگشت/ ورود تک‌درنای سیبری به تالاب فریدونکنار
تنها بازمانده گله غربی درنای سیبری برای زمستان‌گذرانی به تالاب بین‌المللی فریدونکنار و سرخرود مهاجرت کرد. (ادامه)
۶۵ مازندرانی دیگر در لیست جدید کرونا/ پایان زندگی یک مازندرانی دیگر
تعداد بستری شدگان کرونایی در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۵ بیمار کرونایی جدید،در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۳ نفر رسید.(ادامه)
بازگشت آرام کارت های سوخت به جایگاه‌های مازندران
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۱۰۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است.(ادامه)
چرا علی رغم تزریق واکسن کرونا احتمال ابتلا وجود دارد؟
سرپرست دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره دلیل احتمال مبتلا شدن به کرونا علی رغم تزریق واکسن توضیحاتی داد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دو میوه پرخاصیت پاییز و زمستان
متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ضمن اینکه خرمالو و انارمیوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه موضوع «بازپس‌گیری سهام واگذارشده دولت به سازمان تامین اجتماعی»، یک مشکل قانونی میان ما، مجلس و دولت است که حل خواهد شد گفت: حتما کسری بودجه و منابع داریم اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم. متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را با وجود همه فشارها اجرا می کنیم
شمال نیوز : سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه موضوع «بازپس‌گیری سهام واگذارشده دولت به سازمان تامین اجتماعی»، یک مشکل قانونی میان ما، مجلس و دولت است که حل خواهد شد گفت: حتما کسری بودجه و منابع داریم اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند. حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند. افزایش قیمت گاز برای مشترکین بدمصرف / اتصال تمام جایگاهها تا سه روز دیگر به کارت سوخت
شمال نیوز : وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند. حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی تا امروز
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.(ادامه)
شمال نیوز :در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی در نجف‌آباد، ویدیوئی از تخریب دیوارهای اطراف محل اجرای پروژه به منظور آزادسازی زمین‌های در اختیار دانشگاه آزاد توسط نماینده مردم نجف‌آباد منتشر شد. توضیح یک نماینده درباره تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر / یک ماه فرصت داده بودیم
شمال نیوز :در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی در نجف‌آباد، ویدیوئی از تخریب دیوارهای اطراف محل اجرای پروژه به منظور آزادسازی زمین‌های در اختیار دانشگاه آزاد توسط نماینده مردم نجف‌آباد منتشر شد.(ادامه)
بر اساس اعلام این وزارتخانه یوسف ابوطالبی، سعید آقاجانی، عبدالله محرابی و محمد ابراهیم زرگر طهرانی به همراه شرکت «کیمیا پارت سیوان با مسئولیت محدود» و شرکت «اوج پرواز ما دو نفر» به مجموعه افراد و نهادهایی تحت تحریم ایالات متحده آمریکا اضافه شده‌اند....(خبر)
(ادامه)
قیمت طلا و ارز در ۷ آبان / سکه در بازار چند؟
امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ ۲۶ هزار و ۹۵۵ تومان رسید. (ادامه)
زمان اردوی تیم ملی فوتبال مشخص شد
زمان اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به منظور کسب آمادگی جهت دیدار برابر لبنان و سوریه مشخص شد.(ادامه)
فوت ۱۲۳ بیمار دیگر/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۹۹۸ نفر رسید
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از ۶ تا ۷ آبان ۱۴۰۰ تعداد ۹۸۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۲۸۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۴۰۲ نفر رسید. (ادامه)
آیت الله لائینی:ضرورت تهیه پیوست فرهنگی و عدالت/ «مرگ برآمریکا» گفتمان جهانی است
نماینده ولی فقیه در مازندران داشتن پیوست فرهنگی و عدالت را در تصمیم گیری و برنامه ریزی های مسئولان امری ضروری دانست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.