.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شرط مهم ایران در مذاکرات پذیرفته شد
فرهیختگان: غربی‌ها پذیرفته‌اند تضمین بدهند(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به تقاضاهای خود برای دیدار با استاندار درباره فعالان اقتصادی سوادکوه از بی جواب ماندن تماس‌های خود برای دیدار با استاندار مازندران انتقاد کرد. استاندار مازندران صدای فعالان اقتصادی را بشنود/ تماس هایم با استاندار مازندران بی جواب ماند !
شمال نیوز: امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به تقاضاهای خود برای دیدار با استاندار درباره فعالان اقتصادی سوادکوه از بی جواب ماندن تماس‌های خود برای دیدار با استاندار مازندران انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵۲۴ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شدند ومتاسفانه در این بازه زمانی ۲۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند فوت ۲۴۱ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۹۵۲۴ بیمار جدید کرونایی/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۶ هزار و ۶۳۱ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵۲۴ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شدند ومتاسفانه در این بازه زمانی ۲۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند (ادامه)
آغاز پيش فروش بليط های نوروزی قطار
معاون شرکت حمل و نقل ریلی – رجا در مازندران از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطار‌ها از امروز در استان خبر داد.(ادامه)
عزم استقلال برای جذب مدافعان خارجی
مسوولان باشگاه استقلال فعالیت جدی خود را برای جذب مدافع خارجی آغاز کرده تا در سریعترین زمان ممکن جای خالی «محمدحسین مرادمند» و «سیاوش یزدانی» را پر کند.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۸ اسفند +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
نرخ دلار و یورو امروز یکشنبه ۸ اسفند
صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۴,۶۷۱(بیست و چهار هزار وششصد و هفتاد و یک تومان) اعلام کرد.(ادامه)
روستای دارابکلا از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندورود می‌باشد که مابین شهر ساری و نکا قرار دارد.روستای دارابکلا بزرگترین روستای شمال کشور می‌باشد. این روستا در منطقه جلگه‌ای واقع گردیده که در اراضی کشاورزی آن کلزا کشت می‌شود. با رسیدن آخرین ماه از سال، کلزا به گل دهی می‌رسد و نمای طبیعت این روستا چهره زرد رنگ و زیبایی به خود می‌گیرد.کلزا گیاهی روغنی است که دارای اسیدهای چرب اشباع نشده و فاقد کلسترول است از کیفیت تغذیه‌ای بالایی برخوردار هست. مزارع کلزا در روستای دارابکلا شهرستان میاندورود(خبر)
روستای دارابکلا از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندورود می‌باشد که مابین شهر ساری و نکا قرار دارد.روستای دارابکلا بزرگترین روستای شمال کشور می‌باشد. این روستا در منطقه جلگه‌ای واقع گردیده که در اراضی کشاورزی آن کلزا کشت می‌شود. با رسیدن آخرین ماه از سال، کلزا به گل دهی می‌رسد و نمای طبیعت این روستا چهره زرد رنگ و زیبایی به خود می‌گیرد.کلزا گیاهی روغنی است که دارای اسیدهای چرب اشباع نشده و فاقد کلسترول است از کیفیت تغذیه‌ای بالایی برخوردار هست.(ادامه)
عکس/ حرم رضوی در سوگ شهادت امام موسی کاظم(ع)
به مناسبت ۲۵ رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، امام هفتم شیعیان وسوگ نشینی حرم رضوی در سالروز شهادت امام کاظم(ع) پدر بزرگوار امام رضا(ع) صحن و سرای رضوی به سوگ نشسته است.(ادامه)
قیمت خودروهای جک در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع جک را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران پوشش واکسیناسیون دوز سوم جمعیت بالای ۱۲ سال را ۴۸ درصد در استان ذکر کرد و گفت: ۲۱ درصد دانش آموزان پنج تا ۱۲ سال واکسن زدند. واکسیناسیون ۲۱ درصد کودکان/ کرونا جان ۱۷ مادر باردار را گرفت
شمال نیوز: سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران پوشش واکسیناسیون دوز سوم جمعیت بالای ۱۲ سال را ۴۸ درصد در استان ذکر کرد و گفت: ۲۱ درصد دانش آموزان پنج تا ۱۲ سال واکسن زدند.(ادامه)
محور‌های شمالی بدون مشکل ترافیکی
آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های شمالی عادی و روان است.(ادامه)
ثبت‌نام پیش از موعد دانش‌آموزان ممنوع شد
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از ممنوعیت ثبت‌نام پیش از موعد دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.(ادامه)
احمد علیرضا‌بیگی نماینده تبریز جزئیاتی از جلسه غیر علنی نمایندگان و گزارش قالیباف درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین را تشریح کرد. او گفت: آقای قالیباف در این جلسه غیرعلنی عنوان کرد دیگر این سوال که در مذاکرات بمانیم یا نمانیم مطرح نیست، ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم. دیگر این سوال که در مذاکرات بمانیم یا نمانیم مطرح نیست؛ ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم / حفظ ساختار هسته‌ای ایران بر هر چیز دیگری تقدم دارد؛ این‌طور نیست که ما بگوییم سود اقتصادی ببریم ولی ساختار هسته‌ایمان را از بین ببریم / علامت سوال‌هایی که بر روی فناوری هسته‌ای ما وجود دارد باید برطرف شود / ما خودمان را ملزم می‌دانیم که تعهدات‌مان پایاپای و متعادل انجام شود(خبر)
احمد علیرضا‌بیگی نماینده تبریز جزئیاتی از جلسه غیر علنی نمایندگان و گزارش قالیباف درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین را تشریح کرد. او گفت: آقای قالیباف در این جلسه غیرعلنی عنوان کرد دیگر این سوال که در مذاکرات بمانیم یا نمانیم مطرح نیست، ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم.(ادامه)
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است. استاندار برنامه عملیاتی ارائه نماید/ فرصت سوزی دستاورد همیشگی مازندران !
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است.(ادامه)
تلاطم امواج در بزرگ‌ترین دریاچه دنیا
دریای خزر امروز مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.(ادامه)
مدت زمان دقیق قرنطینه اُمیکرون چقدر است؟
دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید۱۹ گفت، مدت پنج روز قرنطینه برای افرادی است که علائم خفیفی داشته و نیاز به مراجعه و بستری در بیمارستان نداشته‌اند.(ادامه)
پرداخت ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران از پرداخت ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمدان خبر داد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شوق پیدا کردن گنج یا همان زیرخاکی همچنان وجود داشته و علائم آن در طبیعت مازندران قابل مشاهده است اما اتفاق مثبتی که در این زمینه رخ داده همکاری مردم با محافظان این آثار تاریخی قابل توجه بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. جزئیات فروش و حفظ سهمیه جدید بنزین یارانه‌ای / منابع فروش یکبار در ماه تسویه می‌شود
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
محمدیان نخستین طلایی ایران
آزادکار ۹۷ کیلوگرم کشورمان در جام یاشاردوغو به مدال طلا دست یافت.(ادامه)
۱۹ راه درمان کم خونی
کم خونی را بیماری خاموش می‌گویند؛ زیرا در بسیاری مواقع متوجه علائم آن نمی‌شوید در این گزارش ۱۹ راه درمان آن را توضیح داده ایم‌.(ادامه)
باز شدن چتر بارش باران و سرما در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با بارش باران و سرما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
فعال شدن اسکله نفتی نوشهر در راستای اهداف پدافند غیرعامل
مدیر عامل پخش فراورد‌های نفتی منطقه چالوس فعال شدن اسکله نفتی نوشهر را در راستای تخقق اهداف پدافند غیرعامل دانست.(ادامه)
تعیین تکلیف سهام عدالت درگذشتگان
رئیس هیت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور از تعیین سامانه ای برای واگذاری سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.(ادامه)
کرونا در مازندران| از فوت ۶ مازندرانی تا وجود ۱۹۲ بیمار بدحال
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۷۰۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۹۲ نفر بدحال هستند. (ادامه)
چرا باید چای سبز بخوریم؟
متخصص طب سنتی گفت: آنتی اکسیدان زیاد موجود در چای سبز باعث کاهش خطرات ابتلا به انواع سرطان، بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش چربی خون، چربی سوزی و جلوگیری از سکته‌های مغزی و رفع خستگی می‌شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با ارائه گزارشی از روند توافق هسته‌ای، از عدم رعایت نکاتی از مصوبه مجلس در این توافق انتقاد کرد. انتقاد تند نبویان از توافق احتمالی در روزهای آینده
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با ارائه گزارشی از روند توافق هسته‌ای، از عدم رعایت نکاتی از مصوبه مجلس در این توافق انتقاد کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.