.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو +جدول
قیمت کوئیک دنده‌ای امروز سه شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۱ به ۲۱۴ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک امروز به ۶۱۰ میلیون تومان رسید(ادامه)
ارزش های دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با دفاع مقدس گفت: ارزش های دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم.(ادامه)
صدور ۲۲ هزار برگ معاینه فنی خودرو‌های سنگین در مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از صدور ۲۲ هزار برگ معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: جواد طوسی گفت: ذخیره آب پشت سد شهید رجایی ساری به ۱۶درصد حجم مخزن رسیده که ۲۰ میلیون متر مکعب کمتر از مدت مشابه سال قبل است. کاهش ۴۲درصدی ذخیره آب سد شهید رجایی ساری/ وضعیت ذخایر آبی در شرق مازندران نگران‌کننده است
شمال نیوز: جواد طوسی گفت: ذخیره آب پشت سد شهید رجایی ساری به ۱۶درصد حجم مخزن رسیده که ۲۰ میلیون متر مکعب کمتر از مدت مشابه سال قبل است.(ادامه)
شناسایی ۱۱۰۳۵ مبتلای جدید کرونا / ۴۱ تن دیگر جان باختند
طی شبانه روز گذشته مبتلایان شناسایی شده و همچنین متاسفانه فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور افزایش دوباره داشته؛ به طوری که ۱۱۰۳۵ بیمار جدید شناسایی شدند و ۴۱ بیمار نیز جان خود (ادامه)
کلاهبرداران سکه‌های تقلبی در بهشهر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری کلاهبرداران سکه‌های تقلبی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
آزاد سازی ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر از اراضی کشاورزی نکا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از آزاد سازی ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر از اراضی کشاورزی شهرستان نکا خبر داد.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در بازار +جدول
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
پیش‌بینی کاهش بارش‌ها در مازندران تا نیمه آبان
رئیس گروه تحقیقات کاربردی هواشناسی مازندران از پیش‌بینی کاهش بارش‌ها در استان تا نیمه آبان خبر داد.(ادامه)
حضور وزیر ورزش در مجلس منتفی شد
وزیر ورزش و جوانان قرار بود برای پاسخگویی به سوالات چند نماینده امروز به مجلس برود اما به دلیل تغییر دستور جلسه مجلس، این حضور امروز منتفی و به زمان دیگری موکول شد.(ادامه)
واکنش AFC به نقل و انتقالات ایرانی‌ها
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به نقل و انتقالات در این قاره پرداخت.(ادامه)
کشف ۱۳۵۸ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از کشف ۱۳۵۸ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
جلد کتاب‌های درسی با کاغذ‌های ایرانی
مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران از تولید کاغذ پایه برای جلد کتاب‌های درسی در این کارخانه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : تا کنون فقط یک یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب متقاضیان که اخیرا به جمع یارانه بگیران اضافه شدند، واریز شده است. بر این اساس معادل ریالی ۲ مرحله از یارانه نقدی جدید به حساب این دسته از یارانه بگیران واریز نشده است. معوقات یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان واریز نشد !
شمال نیوز : تا کنون فقط یک یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب متقاضیان که اخیرا به جمع یارانه بگیران اضافه شدند، واریز شده است. بر این اساس معادل ریالی ۲ مرحله از یارانه نقدی جدید به حساب این دسته از یارانه بگیران واریز نشده است.(ادامه)
ذخایر خونی در مازندران به ۵ روز کاهش یافت
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به کاهش ذخایر خونی از ۱۰ به پنج روز خواستار مشارکت مردم برای اهدای خون شد.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای با اعلام خبر شناسایی شبکه‌ی بزرگ و سازمان یافته‌ی جعل و فساد اقتصادی، از دستگیری کلیّه‌ی اعضای آن خبر داد. شناسایی شبکه‌ سازمان یافته‌ جعل و فساد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات
شمال نیوز: روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای با اعلام خبر شناسایی شبکه‌ی بزرگ و سازمان یافته‌ی جعل و فساد اقتصادی، از دستگیری کلیّه‌ی اعضای آن خبر داد.(ادامه)
معاون دادستان کل کشور گفت: یکی از مصادیق مهم در نهی از منکر این است که اگر انحرافی در جامعه وجود دارد همه تلاش کنیم تا آن انحراف از بین رفته و برطرف شود و از جمله این موارد فقر و فساد و تبعیض است ....(خبر)
(ادامه)
مشاوره ۳۲ هزار نفر در واحد‌های ارشاد و معاضدت قضایی
بیش از ۳۲ هزار نفر از مراجعان به واحد‌های ارشاد و معاضدت حوزه‌های قضایی مازندران با کارشناسان این واحد‌ها مشاوره کردند.(ادامه)
قرعه کشی لیگ دیدار تدارکاتی پرسپولیس را لغو کرد
دیدار دوستانه ذوب‌آهن و پرسپولیس منتفی شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بازگشت اسکوچیچ به سود تیم ملی شد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به نزدیک بودن به جام جهانی و اتفاقاتی که در فوتبال ما افتاده است، دنبال مقصر نگردیم و همه تمرکزمان بر روی موفقیت تیم ملی باشد.(ادامه)
گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد بازار کالاهای اساسی در رکود عجیبی به‌سر می‌برند؛ به طوری که قدرت خرید مردم در خیلی از کالاها از جمله برنج و گوشت کاهش یافته است. قیمت جدید برنج، گوشت و مرغ اعلام شد/ جدول قیمت
گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد بازار کالاهای اساسی در رکود عجیبی به‌سر می‌برند؛ به طوری که قدرت خرید مردم در خیلی از کالاها از جمله برنج و گوشت کاهش یافته است.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم.

انقلاب با حرف‌های مفت، تند و فضولی کردن به جایی نمی‌رسد / اقتصاد ما آلوده به ریاست و ربا جنگ با خداست / مجلس ، روزهای آینده تغییر قانون بانک مرکزی را کلید می زند/ بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است/ آمریکا بر حوزه تغییر باورها سرمایه گذاری کرده است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم. (ادامه)
غرق شدن ۳۹ نفر در دریای مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۳۹ نفر در دریا خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور از جایگاه والای بازنشستگان در کشور به عنوان صاحبان تجربه تجلیل کرد و از اراده جدی دولت برای تقویت معیشت آنان خبر داد. دستور فوری رئیس جمهور درباره حقوق بازنشستگان
رئیس جمهور از جایگاه والای بازنشستگان در کشور به عنوان صاحبان تجربه تجلیل کرد و از اراده جدی دولت برای تقویت معیشت آنان خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
غیبت دوباره یزدانی در کمیسیون ورزشکاران
جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود. (ادامه)
ارگ بم، کرمان عکس از گئورگ گرستر، ۱۹۷۶
ارگ بم، کرمان عکس از گئورگ گرستر، ۱۹۷۶ (ادامه)
ترانه‌های خوش باران در نخستین روز‌های مرداد
هوای مازندران تا پایان این هفته بارانی و خنک پیش بینی می‌شود.(ادامه)
انسداد هراز ۴ روزه شد
محور هراز امروز برای چهارمین روز متوالی مسدود است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.