.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فینالیست شدن ۲ کشتی گیر مازندرانی در قزاقستان
فیروزپور و زارع به فینال رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد قزاقستان راه یافتند.(ادامه)
شهردار بازداشت‌شده آبادان استعفا کرد
با قبول استعفای حمیدپور و با موافقت اعضای شورا «محمدرضا مطور» به عنوان سرپرست جدید شهرداری آبادان انتخاب شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر مصوب کرد که مدیرعامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی جدید را در اسرع وقت انتخاب و معرفی نمایند تا فرصت جهت نقل و انتقالات مغتنم شمرده شود. استقلال رسما با جدایی مجیدی موافقت کرد
هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر مصوب کرد که مدیرعامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی جدید را در اسرع وقت انتخاب و معرفی نمایند تا فرصت جهت نقل و انتقالات مغتنم شمرده شود.(ادامه)
سرمربی سابق استقلال برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان یک درخواست مهم دارد شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال
سرمربی سابق استقلال برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان یک درخواست مهم دارد(ادامه)
مردم، مردم خوبی هستند. ما از مردم تشکر باید بکنیم، ما همه مرهون آنها هستیم. عمده این است که ما هم بتوانیم خدمت متقابل بکنیم و باید ما از مرحله لفظ و شعار بیرون برویم و به مرحله عمل برسیم باید ما از مرحله لفظ و شعار بیرون برویم و به مرحله عمل برسیم / باید فکر این را بکنیم که حالا که رفتیم، در آخرت از ما پرسیدند که شمایی که رئیس جمهور بودید برای مردم چه کردید؟ شمایی که وزیر بودید چه کردید؟ / اگر خدای نخواسته، تخلفی کردیم، نه اینجا خیرش را می بینیم، نه آنجا خیرش را می بینیم(خبر)
مردم، مردم خوبی هستند. ما از مردم تشکر باید بکنیم، ما همه مرهون آنها هستیم. عمده این است که ما هم بتوانیم خدمت متقابل بکنیم و باید ما از مرحله لفظ و شعار بیرون برویم و به مرحله عمل برسیم(ادامه)
مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل پس از دو سال وقفه (به دلیل فراگیری بیماری کرونا) در حرم بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی آغاز شد. آغاز مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل پس از دو سال وقفه (به دلیل فراگیری بیماری کرونا) در حرم بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی آغاز شد.(ادامه)
واکنش بازیکن استقلال به جدایی فرهاد مجیدی
بازیکن تیم فوتبال استقلال به جدایی فرهاد مجیدی از این تیم واکنش نشان داد. (ادامه)
ابتلای ۸۰ مازندرانی به تب شالیزار
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ابتلای ۸۰ نفر به تب شالیزار در استان خبر داد.(ادامه)
ترافیک در راه های مازندران عادی و روان است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت ترافیک و تردد را در محورهای ارتباطی استان عادی و روان اعلام کرد.(ادامه)
فیروزجایی :جمهوری اسلامی برپایه مکتب امام خمینی (ره) معادلات جهان رابرهم زد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران برپایه مکتب امام خمینی (ره) معادلات پیچیده جهان معاصر را برهم زده است.(ادامه)
اینفوگرافیک/ فواید شگفت‌انگیز ۱۰ دقیقه دویدن ملایم در روز
(ادامه)
گسترش رنگ آبی کرونایی در نقشه مازندران
۱۹ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
گرمای ۳۵ درجه در مازندران
دمای هوای مازندران امروز به ۳۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز: اورژانس کشور از مصدومیت ۱۶ تن درپی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس در جاده جدید آمل به بابل خبرداد. تصادف شدید اتوبوس و مینی بوس در جاده آمل / 16 نفر زخمی شدند + عکس
شمال نیوز: اورژانس کشور از مصدومیت ۱۶ تن درپی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس در جاده جدید آمل به بابل خبرداد.(ادامه)
ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شمال
در جاده کرج ـ چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا سه‌راهی دیزین و پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران ـ شمال محدوده‌های ابتدای تونل شماره ۱۳، ابتدای تونل شماره ۱۶ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک)، محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا، حدفاصل منظریه تا وانا و محدوده‌های بایجان و سه‌راهی چلاو و محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند ترافیک سنگین است(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی استان البرز دستور رسیدگی به ضرب‌ و شتم یک شهروند در محدوده آدران این استان را صادر کرد.

فیلم ضرب‌ و شتم عجیب یک شهروند در جاده چالوس توسط مأمور انتظامی | واکنش فرمانده انتظامی استان
شمال نیوز: فرمانده انتظامی استان البرز دستور رسیدگی به ضرب‌ و شتم یک شهروند در محدوده آدران این استان را صادر کرد. (ادامه)
اگر این ۷ علامت را دارید ویتامین E بدنتان کم است
ویتامین E از طریق تغذیه به‌خصوص روغن‌های گیاهی تامین می‌شود. در این مطلب به ۷ علامت هشدار کمبود این ماده مغذی خواهیم پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان میاندورود معرفی شد.
معاون جدید فرماندار شهرستان میاندورود معرفی شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان میاندورود معرفی شد. (ادامه)
با حکم سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب و روز پنجشنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد. سرپرست جدید فرمانداری سوادکوه شمالی معرفی شد
با حکم سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب و روز پنجشنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات | کارمندان صبح زود در محل کار حاضر شوند
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو گفت: در راستای مدیریت مصرف برق در بخش اداری، ساعت شروع کار ادارات در تیر ماه و مرداد ماه تغییر می‌کند.(ادامه)
 رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: شهدا در مسیر صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جان خود گذشتتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و حال ما باید راه آنان را با خدمت بدون منت به مردم ادامه دهیم. ‎ جراحی اقتصادی یک سرمایه گذاری عظیم است که نیاز به تبیین دارد
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: شهدا در مسیر صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جان خود گذشتتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و حال ما باید راه آنان را با خدمت بدون منت به مردم ادامه دهیم. ‎(ادامه)
سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت، لایحه‌ای را تدوین و به هییئت دولت ارسال کرده است. خبر مهم درباره افزایش دوباره حقوق کارمندان | درخواست اعلام نظر فوری ۷ عضو کابینه
سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت، لایحه‌ای را تدوین و به هییئت دولت ارسال کرده است.(ادامه)
ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن ویژه مستأجران در شهرهای مختلف آغاز شد ثبت نام وام ودیعه مسکن آغاز شد
ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن ویژه مستأجران در شهرهای مختلف آغاز شد(ادامه)

یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد.

تکذیب خبر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه / جان باختن یک پاسدار در منزل مسکونی خود / علت وقوع حادثه در دست بررسی است
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد. (ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافتگان و جان‌باختگان ناشی از بیماری کرونا را در کشور اعلام کرد. اولین روز بدون فوتی کرونا در ایران پس از ۸۳۰ روز در ایران
شمال نیوز: وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافتگان و جان‌باختگان ناشی از بیماری کرونا را در کشور اعلام کرد.(ادامه)
دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: دغدغه مجلس تغییر الگوی نادرست حاکمیت محلی با اولویت انتخاب شهردار توسط مردم است و در طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها .... بررسی طرح «انتخاب شهردار با رأی مستقیم مردم» در مجلس
دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: دغدغه مجلس تغییر الگوی نادرست حاکمیت محلی با اولویت انتخاب شهردار توسط مردم است و در طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها ....(ادامه)
آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن
معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران از آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن خبر داد.(ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با کاهش قیمت مواجه بوده است.(ادامه)
حقوق کارمندان دوباره افزایش می‌یابد؟!
سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت، لایحه‌ای را تدوین و به هییئت دولت ارسال کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.