.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قتل 3 عضو خانواده در پی رابطه با زن متاهل
(ادامه)
علی کریمی پاسخ دایی را داد
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی و کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس در پاسخ به مصاحبه علی دایی گفت: قبلا می گفتند به خاطر مصاحبه من تیمش باخته است، امروز که به سایپا باخته چه حرفی برای گفتن دارد. این بار که من مصاحبه نکرده بود. (ادامه)
مردی استوار بر صراط مستقیم؛گزینه ریاست بنیاد شهید
با معرفی نوبخت به عنوان معاونت راهبردی رئیس جمهور و همچنین معرفی الهام امین زاده به عنوان معاون حقوقی رئیس جمهور، به تدریج هیات دولت در کنار وزرایی که تا چهارشنبه وضعیت آنان نهایی می شود، ترکیب خود را پیدا خواهد کرد. در این میان یکی از سازمان هایی که تا کنون مسئول خود در دولت جدید را نشناخته است، بنیاد شهید و امور ایثارگران است که اتفاقا رئیس این سازمان هم از معاونان رئیس جمهور محسوب می شود. (ادامه)
نجفی و میلی‌منفرد رأی نمی‌آورند/ زنگنه و ربیعی در اما و اگر
(ادامه)
 نماینده ساری در مجلس با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه رحمانی‌فضلی سهمیه علی لاریجانی رئیس مجلس در کابینه روحانی است، گفت:‌ این اظهارات درست نیست؛ چرا که آقای رحمانی‌فضلی از سوی خود آقای روحانی انتخاب شده است. مجلس به وزرای فاقد مرزبندی با فتنه رأی نمی‌دهد
نماینده ساری در مجلس با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه رحمانی‌فضلی سهمیه علی لاریجانی رئیس مجلس در کابینه روحانی است، گفت:‌ این اظهارات درست نیست؛ چرا که آقای رحمانی‌فضلی از سوی خود آقای روحانی انتخاب شده است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمدباقر نوبخت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب کرد. نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور شد+سوابق
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمدباقر نوبخت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب کرد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
ترکان: روحانی، هاشمی دوم است
(ادامه)
عادت نه چندان جالب احسان علیخانی از کودکی تا بحال!/عکس
احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران است که سابقه تهیه‌ کنندگی، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردانی را در سابقه کاری خود دارد.(ادامه)
افزایش ارزش سهام سایپا در 4 ماه گذشته
شمال نیوز: ارزش سهام سایپا علی رغم تمام مشکلات در 4 ماه ابتدایی سال نسبت به اسفند ماه حدود 30 درصد رشد قیمت داشته که این نشان دهنده اقبال سهامداران به سهام سایپا میباشد .(ادامه)
هشدارهایی در رابطه با جگر گوسفند
(ادامه)
خداحافظی وزرای احمدی‌نژاد با روحانی
مشاور حجت‌الاسلام روحانی از خداحافظی وزرای کابینه محمود احمدی‌نژاد با رئیس جمهور، در جلسه عصر امروز هیئت دولت خبر داد.(ادامه)
پاسخ رستم قاسمی به پیشنهاد زنگنه
(ادامه)
رستم پیشنهاد بیژن را نپذیرفت
مشاور وزیر نفت در امور حقوقی و بین‌الملل گفت: اینکه آقای زنگنه به آقای قاسمی پیشنهاد پُست در وزارت نفت جدید را داد صحت دارد اما آقای قاسمی به‌صراحت به وی اعلام کرد: پذیرش هرگونه سمتی در وزارت جدید نه به‌صلاح بنده است نه به‌صلاح شما.(ادامه)
گزارشگر محبوب فوتبال از همسرش جدا شد
(ادامه)
هنگی که در ورزشگاه انقلاب كرج پخش شد وتعجب همگان را برانگيخته بود، ناری ناری بود. پخش ترانه های غیرمجاز لس آنجلسی پیش از بازی پرسپولیس
هنگی که در ورزشگاه انقلاب كرج پخش شد وتعجب همگان را برانگيخته بود، ناری ناری بود.(ادامه)
مراسم تجلیل ازوزیر ورزش و جوانان/تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور به منظور دفاع از هجده وزیر پیشنهادی خود برای تشکیل دولت یازدهم به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌رود. رییس‌جمهور برای دفاع از ۱۸ وزیر پیشنهادی به مجلس می‌رود(خبر)
شمال نیوز: رییس‌جمهور به منظور دفاع از هجده وزیر پیشنهادی خود برای تشکیل دولت یازدهم به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌رود. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی از تیم ملی بسکتبال کشورمان به سبب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا، تشکر کردند.
پیام تشکر رهبر انقلاب از تیم ملی بسکتبال
رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی از تیم ملی بسکتبال کشورمان به سبب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا، تشکر کردند. (ادامه)
شمال نیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور، دانش‌آموخته رشته حقوق بین‌الملل و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است و در کارنامه خود سابقه یک دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس را دارد. الهام امین‌زاده کیست ؟
شمال نیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور، دانش‌آموخته رشته حقوق بین‌الملل و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است و در کارنامه خود سابقه یک دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس را دارد.(ادامه)
مقصد اولین سفر خارجی روحانی کجاست؟
(ادامه)
سایپا ترمز پرسپولیس را کشید
تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل سایپا شکست خورد. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار آينده مازندران بايد تركيبي ايجاد نمايد كه منتصب به هيچ حزب،جريان و گروهي نباشد. نمي توان به عملكرد دولت احمدی نژاد در غرب مازندران نمره مثبت داد
شمال نیوز: استاندار آينده مازندران بايد تركيبي ايجاد نمايد كه منتصب به هيچ حزب،جريان و گروهي نباشد.(ادامه)
خبرنگاران ساروی تجلیل می شوند
(ادامه)
امین‌زاده معاون حقوقی رییس‌جمهور شد
(ادامه)
تبریک روحانی برای قهرمانی بسکتبال ایران
(ادامه)
تصاویر/ شالیزار‌های باران‌خورده‌ در مازندران
کاهش محسوس دما و باراش باران طی ۳ هفته اخیر باعث نگرانی شالیکاران مازنی شده است. دمای فعلی هوا 22 درجه سانتیگراد مازندران درجه می‌باشد و این در حالیست که برای کشت محصول خوب به دمای بالای 30 درجه و آفتاب نیاز است.(ادامه)
نمایندگان از وزارت دهقان استقبال کردند
(ادامه)
نام باشگاه راه‌آهن رسما تغییر کرد
(ادامه)
ایران با اقتدار بر بام آسیا نشست
تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار فینال رقابت‌های بسکتبال قهرمانی آسیا به مصاف فیلیپین رفت و با ‌پیروزی بر این تیم قهرمان آسیا شد. تیم ملی کشورمان که شانس نخست قهرمانی از آغاز مسابقات به شمار می‌رفت، در این مسابقه با نتیجه ۸۵ -۷۱ به پیروزی رسید و بر بام آسیا ایستاد. همچنین حامد حدادی ارزشمند‌ترین بازیکن مسابقات شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.