.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جديدترين آمار شمارش‌آرا دربرخی حوزه‌ها
(ادامه)
بیش از 50 نماینده مجلس ضمن حمایت از دکتر سید شمس الدین حسینی استیضاح وی را به مصلحت نظام ندانستند.
اسامی 9 نماینده شمالی حامی وزیر اقتصاد
بیش از 50 نماینده مجلس ضمن حمایت از دکتر سید شمس الدین حسینی استیضاح وی را به مصلحت نظام ندانستند. (ادامه)
عزت الله يوسفيان ملا گفت : با توجه به عملكرد سيدشمس الدين حسيني در اين چند سالي كه بر مسند وزارت اقتصاد بوده ، وي وزيري توانمند و كارآمد است كه از سلامت كاري بالائي برخوردار است. استيضاح وزير اقتصاد به صلاح نظام نيست
عزت الله يوسفيان ملا گفت : با توجه به عملكرد سيدشمس الدين حسيني در اين چند سالي كه بر مسند وزارت اقتصاد بوده ، وي وزيري توانمند و كارآمد است كه از سلامت كاري بالائي برخوردار است.(ادامه)
مركز پلي‌كلينيك تامين ‌اجتماعي شهرستان آمل صبح امروز در حالي افتتاح شد كه پنج سال از زمان آغاز عمليات اجرايي آن مي‌گذرد و با وجود بهره‌برداري از آن نيروي متخصص براي اين مجموعه جذب نشده است. افتتاح كلينيك تخصصی در آمل تنها با یک متخصص!
مركز پلي‌كلينيك تامين ‌اجتماعي شهرستان آمل صبح امروز در حالي افتتاح شد كه پنج سال از زمان آغاز عمليات اجرايي آن مي‌گذرد و با وجود بهره‌برداري از آن نيروي متخصص براي اين مجموعه جذب نشده است.(ادامه)
شهيد قناعت از همسنگران محمود احمدي‌نژاد رياست جمهوري ايران اسلامي در عمليات مرصاد بود كه در ششم مرداد ماه سال 1367 در منطقه عملياتي اسلام آباد غرب به درجه رفيع شهادت رسيد.
يادواره شهيد قناعت در آمل برگزار شد+ حاشيه ها
شهيد قناعت از همسنگران محمود احمدي‌نژاد رياست جمهوري ايران اسلامي در عمليات مرصاد بود كه در ششم مرداد ماه سال 1367 در منطقه عملياتي اسلام آباد غرب به درجه رفيع شهادت رسيد. (ادامه)
عزت‌الله يوسفيان ملا نماينده مردم آمل گفت:  كه بعد از مجلس هفتم طرحي كه مربوط به ممنوعيت استفاده از ... طرح 140 امضایی که در مجلس گم شد!
عزت‌الله يوسفيان ملا نماينده مردم آمل گفت: كه بعد از مجلس هفتم طرحي كه مربوط به ممنوعيت استفاده از ...(ادامه)
بخشداري و فرمانداري آمل بايد سريعا اجراي قانون كرده و دستگاه مسئول را معرفي كنند تا در مجلس از وزير مربوطه سوال شود و در اين زمينه از خبرنگاران خبرگزاريها، مطبوعات و اصحاب رسانه نيز انتظار مي‌رود تا با قاطعيت قلم بزنند... تجاوز به حوزه استحفاظي آمل بدون پاسخ نمي‌ماند
بخشداري و فرمانداري آمل بايد سريعا اجراي قانون كرده و دستگاه مسئول را معرفي كنند تا در مجلس از وزير مربوطه سوال شود و در اين زمينه از خبرنگاران خبرگزاريها، مطبوعات و اصحاب رسانه نيز انتظار مي‌رود تا با قاطعيت قلم بزنند...(ادامه)
جزئيات مفسدان اقتصادي بزودي اعلام مي شود
(ادامه)
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور گفت: 3 هزار و 400 ميليارد تومان در اختيار 43 نفر از يك بانك بوده و همچنين 2 هزار ميليارد تومان ديگر در اختيار 41 نفر است كه يا شخص خاص يا شركتي آن را در اختيار دارند ... 3.4 هزار ميليارد تومان نقدينگي كشور در اختيار 43 نفر
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور گفت: 3 هزار و 400 ميليارد تومان در اختيار 43 نفر از يك بانك بوده و همچنين 2 هزار ميليارد تومان ديگر در اختيار 41 نفر است كه يا شخص خاص يا شركتي آن را در اختيار دارند ... (ادامه)
دفاع نماینده آمل از عملکرد وزیر راه
(ادامه)
شرایط جدید صدور دسته چک برای افراد
(ادامه)
دفاع نماینده آمل از وزیر راه
(ادامه)
انتخاب اعضاي هيئت مديره خانه صنعت و معدن مازندران
(ادامه)
نماینده آمل:تصميمات مفاسد اداري در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي
(ادامه)
علیرضا سعیدی کیاسری پست كليدي نمايندگان مجلس مازندران در المپيك آينده !(بخوانيد)
علیرضا سعیدی کیاسری(ادامه)
"ظريف گزنه آبادي شمال نيوز " با تماشاي بازيهاي آسيايي گوانگجو تصور كرده اگه يه روز قرار باشه المپيك نمايندگان مجلس برگزار بشه و كاروان ورزشي نمايندگان استان مازندران بخواد توي اين المپيك شركت كنه، هريك از اين آقايون نماينده در چه رشته و پستي حضور پيدا مي كنن ... پست كليدي نمايندگان مجلس مازندران در المپيك آينده !
"ظريف گزنه آبادي شمال نيوز " با تماشاي بازيهاي آسيايي گوانگجو تصور كرده اگه يه روز قرار باشه المپيك نمايندگان مجلس برگزار بشه و كاروان ورزشي نمايندگان استان مازندران بخواد توي اين المپيك شركت كنه، هريك از اين آقايون نماينده در چه رشته و پستي حضور پيدا مي كنن ...(ادامه)
وي در خصوص اينكه نامش به عنوان يكي از امضاكنندگان نامه سؤال از رئيس‌جمهور در سايت‌ها مطرح شده عنوان كرد: در هر صنفي افراد خائن و فاسد وجود دارند و انتشار اينگونه خبرها در صنف مطبوعاتي درست نيست. نماينده آمل و تكذيب امضا سوال از رئيس جمهور
وي در خصوص اينكه نامش به عنوان يكي از امضاكنندگان نامه سؤال از رئيس‌جمهور در سايت‌ها مطرح شده عنوان كرد: در هر صنفي افراد خائن و فاسد وجود دارند و انتشار اينگونه خبرها در صنف مطبوعاتي درست نيست.(ادامه)
حضور نمايندگان وزارت كشور در آمل ، دست آقاي نماينده از ورزش قائم شهر كوتاه شد، سرپرستي كه زود ذوق زده شد،  انحصار رسانه‌اي در ... شنيده هايي از شهرهاي مازندران
حضور نمايندگان وزارت كشور در آمل ، دست آقاي نماينده از ورزش قائم شهر كوتاه شد، سرپرستي كه زود ذوق زده شد، انحصار رسانه‌اي در ... (ادامه)
بزرگ‌ترین مفسده اقتصادی ایران
(ادامه)
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي گفت: فيش‌هاي دوره‌هاي اخير استان‌هاي شمالي كه افزايش چندين برابري داشته بدون مجوز قانوني صادر شده است ... صدور غیرقانونی قبوض برق در استان های شمالی
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي گفت: فيش‌هاي دوره‌هاي اخير استان‌هاي شمالي كه افزايش چندين برابري داشته بدون مجوز قانوني صادر شده است ... (ادامه)
تغییر اعضاي هيئت مديره بانك‌هاي كشور
(ادامه)
انتقاد نماينده آمل از شیوه مدیریت بانک مرکزی
(ادامه)
دريافت غيرقانوي آب‌بها از كشاورزان بابل و آمل
(ادامه)
حاشيه هاي مراسم از توديع و معارفه فرماندار آمل +عکس
(ادامه)
ليست كامل اسامي نمايندگان امضاء كننده نامه 175 نفر
(ادامه)
‌دانه‌ درشت‌ها در وزارت ‌اطلاعات
(ادامه)
يوسفيان: سران قوا برای برخورد مصمم اند
(ادامه)
نماينده آمل، از لغو مكرر جلسات اين ستاد در چند ماه گذشته به‎دليل غيبت بعضي از اعضاء انتقاد و اعتراف كرد كه اين ستاد تاكنون هيچ‎گونه خروجي‎ نداشته است و نه تنها مصوبه ستاد براي ارايه گزارش عملكرد سالانه آن به مردم اجرايي نشده، بلكه اساسا گزارشي هم تهيه نشده است ... انتقاد از لغو جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي
نماينده آمل، از لغو مكرر جلسات اين ستاد در چند ماه گذشته به‎دليل غيبت بعضي از اعضاء انتقاد و اعتراف كرد كه اين ستاد تاكنون هيچ‎گونه خروجي‎ نداشته است و نه تنها مصوبه ستاد براي ارايه گزارش عملكرد سالانه آن به مردم اجرايي نشده، بلكه اساسا گزارشي هم تهيه نشده است ...(ادامه)
انحراف 72 درصدی دولت در بودجه 87
(ادامه)
ترکيب کميسيون تلفيق بودجه مشخص شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.