.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد /عکس
(ادامه)
نیکی کریمی در روز آخر جشنواره دوبی+عکس
نیکی کریمی در روز آخر جشنواره دوبی+عکس (ادامه)
نیکی کریمی در جشنواره دبی+تصویر
نیکی کریمی با انتشار عکس زیر نوشت: صبح همگی دوستان و عزیزان به خیر ... و اما چند عکس از دیشب نمایش فیلم در جشنواره دوبی ...که با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و در سالن ای مکس بزرگ جشنواره جای سوزن انداختن نبود!(ادامه)
وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. ادامه در : دیارمیرزا

در احمدی نژاد کاریزمای عجیبی دیدم/ در مراسم افطار،به لبخندش لبخند زدم و انرژی گرفتم/ به من هیچ پیشنهاد بی شرمانه ای در سینما نشده(خبر)
وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. ادامه در : دیارمیرزا (ادامه)
هنرمندان مجردی که اهل ازدواج نیستند! + تصاویر
وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی مواجه نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند و بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند.(ادامه)
سریال‌های تلویزیون در محرم
(ادامه)
شمال نیوز: دانشجو بود و عاشق پرسپولیس. گفت که می‌خواهد اسطوره شود. سفید امضا کرده بود و تنها دغدغه‌اش تسلای خاطر هوادارانی بود که به گفته‌ی خودش سال‌هاست ذوق جام قهرمانی نداشته‌اند. از همه به نیکی یاد می‌کرد و از هیچ کس گلایه‌ای نداشت. او هادی نوروزی بود. کاپیتان قزمز‌های پایتخت.
هادی نوروزی: ما 5 برادر هستیم که فقط یکی استقلالی است/ زود ازدواج کردن در موفقیتم موثر بود
شمال نیوز: دانشجو بود و عاشق پرسپولیس. گفت که می‌خواهد اسطوره شود. سفید امضا کرده بود و تنها دغدغه‌اش تسلای خاطر هوادارانی بود که به گفته‌ی خودش سال‌هاست ذوق جام قهرمانی نداشته‌اند. از همه به نیکی یاد می‌کرد و از هیچ کس گلایه‌ای نداشت. او هادی نوروزی بود. کاپیتان قزمز‌های پایتخت. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
تصویری از نیکی کریمی در جشنواره‌ ونیز
نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز حضور داشت. (ادامه)
عکس:خواهرزاده اروپایی نیکی کریمی
نیکی کریمی عکسی از «ویوین» (Vivien) خواهرزاده اش که نام و چهره ای کاملاً اروپایی دارد به اشتراک گذاشت. (ادامه)
عکس: نیکی کریمی در لباس عروس
نیکی کریمی در نقش عروس در فیلم "عروس" به کارگردانی بهروز افخمی (ادامه)
با خواندن این سوره حاجت روا شوید
(ادامه)
چهره سوخته نیکی کریمی/ عکس
گریمور برجسته ایران تصویری از بازیگر سرشناس سینما با چهره سوخته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. صفحه اینستاگرام عبدالله اسکندری گریمور برجسته ایران عکسی از نیکی کریمی منتشر کرد که این بازیگر سرشناس را با صورت سوخته نشان می دهد. (ادامه)
واکنش نیکی کریمی به جدایی کی روش از تیم ملی
(ادامه)
نیکی کریمی و برادرش /عکس
(ادامه)
از رنگ مشکی چادر تا رنگ لباس خانم‌های جشنواره
(ادامه)
اسامی برگزیدگان جشنواره‌ فیلم فجر
(ادامه)
نیکی کریمی: هیس دخترها فریاد نمی‌زنند!
دیپلم افتخار هیات داوران به نیکی کریمی کارگردان و بازیگر سینما به خاطر حضور موثرش در سینمای ایران اختصاص یافت.(ادامه)
تصویر: نیکی کریمی در لباس تیم فوتبال ملوان
نیکی کریمی چندی پیش به محل باشگاه ملوان بندرانزلی رفت و لباس تیم فوتبال بانوان این باشگاه را بر تن کرد. کریمی با اینکه مدت هاست از ساخت مستند فوتبالی اش پشیمان شده اما همچنان به فوتبال و حاشیه هایش علاقه مند است. او را در کنار مریم ایراندوست سرمربی تیم زنان ملوان بندرانزلی می بینید./سایت ملوان(ادامه)
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی/تصاویر
گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در مطلب زیر مشاهده می کنید.(ادامه)
نيكي كريمي در دوران كودكي/عکس
تصویر بسیار زیبا و جذاب از کودکی نیکی کریمی که در اینستاگرامش منتشر کرده است(ادامه)
شمال نیوز: از آن سو مردم گرگان انتظار دارند شهردار و شورائیان همچون دو بال سیمرغ توسعه گرگان با گریز از اختلافات و تکیه بیش از پیش بر همگرایی، در کنار هم در جهت رفع نیازهای ضروری شهر مستعد گرگان تلاش کنند. صادقلو بماند یا برود ؟
شمال نیوز: از آن سو مردم گرگان انتظار دارند شهردار و شورائیان همچون دو بال سیمرغ توسعه گرگان با گریز از اختلافات و تکیه بیش از پیش بر همگرایی، در کنار هم در جهت رفع نیازهای ضروری شهر مستعد گرگان تلاش کنند.(ادامه)
بازیگران و مجری های مشهوری که مجرد هستند /تصاویر
نگاه به مقوله ازدواج این روزها با آنچه ایرانیان تا چند سال پیش به آن توجه داشتند، تغییر کرده. برخلاف سال‌های پیش که خیلی برای آدم‌ها مهم بود که حتما تا سن خاصی ازدواج کنند، در سال‌های اخیر شاهد هستیم که این رغبت و تمایل کم‌رنگ‌تر شده و دیگر آن نگاه قبلی در افراد وجود ندارد(ادامه)
واکنش هنرمندان به درگذشت پاشایی
(ادامه)
بانوی مازندرانی بهترین کارگردان سال شد
(ادامه)
عادتهای عجیب هنرمندان مشهور ایرانی / عکس
(ادامه)
بازیگران ایرانی اهل ازدواج و بچه‌داری نیستند!
ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند.(ادامه)
عکس‌های نایاب قدیمی از چهره‌های مشهور
(ادامه)
عکس های جدید و متفاوت نیکی کریمی
(ادامه)
آخرین وضعیت سریال «سرزمین کهن»
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.