.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حاليكه كمتر از يكسال ديگر به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي زمان باقيست و طرح انتخابات استاني در اين مرحله از انتخابات هنوز مورد مصوب نهايي قرار نگرفته است در برخي از شهرهاي استان مازندران كانديداهاي احتمالي براي تصاحب و نشستن بر صندلي سبز بهارستان از يكديگر گوي سبقت گرفتند. تحركات انتخاباتي مجلس نهم در نوشهر و چالوس
در حاليكه كمتر از يكسال ديگر به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي زمان باقيست و طرح انتخابات استاني در اين مرحله از انتخابات هنوز مورد مصوب نهايي قرار نگرفته است در برخي از شهرهاي استان مازندران كانديداهاي احتمالي براي تصاحب و نشستن بر صندلي سبز بهارستان از يكديگر گوي سبقت گرفتند. (ادامه)
اعلام زمان آزمون استخدامی پرستاران
(ادامه)
بارش نخستين برف زمستاني در كجور
(ادامه)
تاسیس شهر جدید پول در نوشهر
(ادامه)
یک انتصاب در آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
ويژه سفر استاني/افتتاح ازاد راه چالوس به مرزن آباد تا سال آينده
(ادامه)
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران به اتفاق برخي از مديران دستگاههاي اجرايي استان، فرماندار نوشهر و مسئولان ادارات و نهادها در جمع اهالي بخش محروم كجور حاضر شدند..... لزوم راه اندازي مجمع خيرين توسعه در كجور
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران به اتفاق برخي از مديران دستگاههاي اجرايي استان، فرماندار نوشهر و مسئولان ادارات و نهادها در جمع اهالي بخش محروم كجور حاضر شدند.....(ادامه)
كشف فرهنگ 7000 ساله در كجور مازندران
(ادامه)
بلاتكليفي حادثه‌ديدگان سيل در كندلوس مازندران
(ادامه)
وضعيت نامناسب جاده‌هاي كجور
(ادامه)
توجه مسئولان به سيل‌زدگان كجور نوشهر
(ادامه)
باران سيل‌آسا كجور را در نورديد
(ادامه)
فردينه ماشو در كندلوس مازندران
(ادامه)
يك پيشنهاد بكر به ذهنم آمد كه در راستاي پيشرفت و توسعه مازندران مي تواند بسيار كارآمد باشد. اهم مسائل اين پيشنهاد فكر كه كلي روي آن كار كارشناسي شده ... اندر حكايت رشد و توسعه استان مازندران سابق !!!
يك پيشنهاد بكر به ذهنم آمد كه در راستاي پيشرفت و توسعه مازندران مي تواند بسيار كارآمد باشد. اهم مسائل اين پيشنهاد فكر كه كلي روي آن كار كارشناسي شده ...(ادامه)
مركز درماني كجور مازندران پزشك ندارد
(ادامه)
نجات معجزه آساي گردشگران در كندلوس
(ادامه)
مسيرهاي راهپيمايي 22 بهمن در مازندران
(ادامه)
توسعه بخش کشاورزی ،اولویت برنامه پنجم
(ادامه)
سفر دو روزه وزیر جهاد کشاورزی به مازندران
(ادامه)
بارش برف كجور مازندران را سفيدپوش كرد
(ادامه)
در حالي كه در چند روز گذشته سيد‌محمد كريمي نوزدهمين استاندار مازندران پس از پيروزي انقلاب اسلامي به عنوان مديرعامل صندوق مركزي مهر رضا(ع) معرفي شد، هنوز جايگزيني براي وي مشخص نشده است. قرار است ... عمارت سفيد خيابان انقلاب ساري در انتظار بيستمين استاندار
در حالي كه در چند روز گذشته سيد‌محمد كريمي نوزدهمين استاندار مازندران پس از پيروزي انقلاب اسلامي به عنوان مديرعامل صندوق مركزي مهر رضا(ع) معرفي شد، هنوز جايگزيني براي وي مشخص نشده است. قرار است ...(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در مازندران
(ادامه)
اولويت‌هاي مهم مازندران در سفر مقام معظم رهبري
(ادامه)
برف كجور مازندران را سفيد ‌پوش كرد
(ادامه)
مردم كندلوس پس از رأي اعتماد شيخ الاسلامي كندلوس از مجلس شوراي اسلامي از وي براي حضور در زادگاهش دعوت كردند و شيخ‌الاسلامي نيز به درخواست همولايتي‌هاي خود پاسخ مثبت داده و عصر پنج‌شنبه كه استاندار مازندران ... استقبال پرشور كندلوسي‌ها از وزير كار
مردم كندلوس پس از رأي اعتماد شيخ الاسلامي كندلوس از مجلس شوراي اسلامي از وي براي حضور در زادگاهش دعوت كردند و شيخ‌الاسلامي نيز به درخواست همولايتي‌هاي خود پاسخ مثبت داده و عصر پنج‌شنبه كه استاندار مازندران ...(ادامه)
حمله عقرب‌ها به منازل مسكوني در كندلوس
(ادامه)
درخواست مردم محروم کجور مازندران از رئیس جمهور
(ادامه)
نشاي برنج در كوهستان‌هاي كجور مازندران
(ادامه)
احمدي‌نژاد سه‌شنبه مهمان مازندراني‌هاست
(ادامه)
توفان شن كجور را در نورديد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.