.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است جناب خان با جام آرزوها به آنتن شبکه نسیم برگشت
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است(ادامه)
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی ما رشد متوسط ۱۸درصدی حقوق کارمندان شاغل دولت است. رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان در سال آینده اعلام شد/ اعلام جزییات
شمال نیوز : رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی ما رشد متوسط ۱۸درصدی حقوق کارمندان شاغل دولت است.(ادامه)
 مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد . ترکیب هیات مدیره هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران مشخص شد
مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود .... تاکنون ۱۸ درصد از اعتبارات عمرانی امسال مازندران جذب شده است !/ اعتبارات جذب نشده مازندران به استان های دیگر تخصیص می یابد / طرح های مدیریت بحران استان به کندی پیش می روند/ لایروبی آب بندان های استان عملیاتی نشد / کمتر از 5 درصد از طرح های پژوهشی نیاز اساسی استان تصویب شد !
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود ....(ادامه)
در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند. جزئیات دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران پرند
در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند.(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد. مديريت زمان وهزینه راهبرد تحول عرصه های پیشران / شمار پروژه های نیمه کاره در مازندران به بیش از ۳۸۰۰ پروژه می رسد !
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران خبر استعفای خود را که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.
استاندار مازندران استعفای خود را تکذیب کرد
شمال نیوز: استاندار مازندران خبر استعفای خود را که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد. (ادامه)
سخنگوی استانداری مازندران اعلام کرد: استاندار مازندران تا پایان انتخابات در استان می‌ماند نگاه رئیس جمهوری و وزیر کشور بر ابقای دکتر سید محمود حسینی‌پور است. استاندار مازندران تا پایان انتخابات می‌ماند
سخنگوی استانداری مازندران اعلام کرد: استاندار مازندران تا پایان انتخابات در استان می‌ماند نگاه رئیس جمهوری و وزیر کشور بر ابقای دکتر سید محمود حسینی‌پور است.(ادامه)
شماذ نیوز : این انتصاب در حالی صورت گرفت که شهرداری ساری در ماههای اخیر از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز است و پروژه های عمرانی نیز در مرکز استان راکد است .... سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری منصوب شد + نظرات قابل تامل کاربران
شماذ نیوز : این انتصاب در حالی صورت گرفت که شهرداری ساری در ماههای اخیر از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز است و پروژه های عمرانی نیز در مرکز استان راکد است ....(ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند.... شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند....(ادامه)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت.

بسیج ؛ نماد چاره ساز ملی در عرصه پیشرفت(يادداشت)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت. (ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است چه شد که نتانیاهو به آتش‌بس در غزه تن داد؟
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از سفر سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفر‌ها به استان چهار محال و بختیاری خبر داد. چهارمحال و بختیاری امروز میزبان رئیس‌جمهور خواهد بود
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از سفر سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفر‌ها به استان چهار محال و بختیاری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .

خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است . (ادامه)
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود. پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت زرودی : تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه‌ها شده است / روشن شدن مشعل گاز در همه روستاهای بخش کجور یکی از اولویت‌های بخش کجور است
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت (ادامه)
بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می‌دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی‌ها با سهل‌انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند. مقصر اصلی لغو دیدار سپاهان و الاتحاد مشخص شد
بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می‌دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی‌ها با سهل‌انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند.(ادامه)
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند.

عضویت ۱۵۰ هزار مازندزانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند. (ادامه)
عزل سریع برخی مدیران ناکارآمد در استان‌ها که باعث نارضایی مردم شده‌اند، از جمله تصمیمات جلسه شب گذشته جمعی از استانداران با رئیسی بود که رئیس جمهور دستورات لازم را در ارتباط با اجرا و پیگیری آن‌ها صادر کرد. تاکید رئیسی بر عزل سریع برخی مدیران ناکارآمد
عزل سریع برخی مدیران ناکارآمد در استان‌ها که باعث نارضایی مردم شده‌اند، از جمله تصمیمات جلسه شب گذشته جمعی از استانداران با رئیسی بود که رئیس جمهور دستورات لازم را در ارتباط با اجرا و پیگیری آن‌ها صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد .

ورود چوب و کاغذ مازندران از آذر ماه به بورس / ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی با اولویت صنایع سلولزی در مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد . (ادامه)
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند. کارشناسان سعودی: لغو روادید میان ایران و عربستان امکان‌پذیر است
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را در استان لازم دانست و گفت: در حوزه مدیریت پسماند فقط یک کارشناس اکنون کارها را پیگیری می‌کند. مازندران نیازمند تشکیل سازمان مدیریت پسماند است
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را در استان لازم دانست و گفت: در حوزه مدیریت پسماند فقط یک کارشناس اکنون کارها را پیگیری می‌کند.(ادامه)
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود. سفارت افغانستان در هند تعطیل می‌شود
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.