.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: وکیل فائزه هاشمی رفسنجانی خبر از آزادی مشروط موکلش از زندان با حکم دادگاه تجدیدنظر داد. فائزه هاشمی «مشروط» آزاد شد / آزادی او با نامه اخیرش از زندان ارتباطی دارد؟
شمال نیوز: وکیل فائزه هاشمی رفسنجانی خبر از آزادی مشروط موکلش از زندان با حکم دادگاه تجدیدنظر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از تکمیل و تحویل یک بیمارستان 341 تخت خوابی در ساری خبر داده است که این بیمارستان از سال 1394 کلنگ خورده و در طول 9 سال اخیر هر سال تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است . بیمارستان ۳۴۱ تخته ساری هر سال فقط 10 درصد پیشرفت داشت !
شمال نیوز : در حالی مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از تکمیل و تحویل یک بیمارستان 341 تخت خوابی در ساری خبر داده است که این بیمارستان از سال 1394 کلنگ خورده و در طول 9 سال اخیر هر سال تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:حوزه روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران رتبه اول کشور را کسب کرد.

کسب رتبه اول حوزه روابط کار استان مازندران در کشور / تقدیر ویژه از مدیر و کارکنان مجموعه روابط کار مازندران
شمال نیوز: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:حوزه روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران رتبه اول کشور را کسب کرد. (ادامه)
 سخنگوی دولت از انتصاب «آرش زره‌تن لهونی» به عنوان استاندار اهل سنت استان کردستان و یدالله رحمانی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. دو استاندار دولت پزشکیان معرفی شد/ انتخاب یک استاندار اهل سنت
سخنگوی دولت از انتصاب «آرش زره‌تن لهونی» به عنوان استاندار اهل سنت استان کردستان و یدالله رحمانی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.(ادامه)
کیهان : بازیگران بی‌اراده در فتنه سیا و موساد صلاحیت مدیریتی ندارند
(ادامه)
شرکت تایوانی: پیجرهای منفجرشده در لبنان را ما نساختیم
با انتشار گزارش‌ها درباره تایوانی‌بودن شرکت سازنده پیجرهای منفجرشده در لبنان، رئیس شرکت تایوانی مدعی شد که یک شرکت اروپایی در ساخت این پیجرها از نام تجاری این شرکت استفاده می‌کند.(ادامه)
عکس/ روزهای پاکستانی مشهد
برای پاکستانی‌ها مشهد رفتن و مشهدی شدن با حاجی‌شدن برابری می‌کند. هرسال پاکستانی‌های زیادی سوار اتوبوس‌های خوش‌رنگ‌شان می‌شوند و دوسه‌هفته قبل از اربعین از مرز میرجاوه به ایران می‌آیند.(ادامه)
واکنش کاخ سفید به اظهارات پزشکیان درباره برجام
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات مسعود پزشکیان رئیس جمهوراسلامی ایران درباره برجام گفت: معتقدیم دیپلماسی بهترین روش است اما اکنون از آن بسیار دور هستیم.(ادامه)
گاریدو: پسرم درست می‌گفت/ ایران شبیه تصویری نیست که رسانه‌ها نشان می‌دهند
خوان کارلوس گاریدو در خیابان‌های تهران روزهایی را به یاد می‌آورد که برای اولین بار به عنوان سرمربی ویارئال بی در کانون توجهات قرار گرفت.(ادامه)
قتل اشتباهی رفیق با سلاح کمری
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جوانی که دوستش را با سلاح کلت‌ کمری در خودرو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.(ادامه)
درگیری مرگبار ۲ دوست به خاطر یک دختر
پسر جوان که متهم است به خاطر یک دختر، دوستش را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
مؤمن از یک ‌سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود
امید است که جناب آقای پزشکیان با دوری جستن از مشاوران نابلد و تحلیل دقیق عملکرد دولت‌های گذشته و بررسی نتایج آن، از تکرار اشتباهات فاحش جلوگیری کند. (ادامه)
توسعه توان نظامی ایران به روایت تحلیلگر مصری+ فیلم
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی نور گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سه مامورر قلابی که اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، به دام افتادند. دستگیری سه اخاذ مامور نما در نور / مردم موارد مشکوک را گزارش کنند
شمال نیوز : فرمانده انتظامی نور گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سه مامورر قلابی که اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، به دام افتادند.(ادامه)
چند تن از این مقام‌ها گفتند که بیش از ۳ هزار پیجر به گلد آپولو سفارش داده شد و بعد از تحویل، حزب‌الله آنها را بین اعضای خود در لبنان توزیع کرد و برخی هم به متحدان حزب‌الله در ایران و سوریه رسید....(خبر)
(ادامه)
با حکم رئیس رسانه ملی، حسن عابدینی به عنوان معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب شد. حسن عابدینی معاون سیاسی جدید سازمان صداوسیما پیش از این انتصاب، به مدت دو سال معاون امور استان‌های رسانه ملی بود. معاون سیاسی صداوسیما منصوب شد
با حکم رئیس رسانه ملی، حسن عابدینی به عنوان معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب شد. حسن عابدینی معاون سیاسی جدید سازمان صداوسیما پیش از این انتصاب، به مدت دو سال معاون امور استان‌های رسانه ملی بود.(ادامه)
چشم روشنی مازندرانی‌ها با پرنده نگری در تالاب نیلوفر آبی
مازندرانی ها با برگزاری جشنواره «او تی تی» در تالاب نیلوفر آبی بابل بخش ویژه ای را برای پرنده نگری اختصاص دادند و شهروندان هم با شکل دهی صف های طولانی در این تالاب از شکوه حضور پرندگان لذت برده و این اقدام را چشم روشنی برای خود و آب بندانهای مازندران برای استقبال از مهاجران زمستان گذران برشمردند. (ادامه)
رفع موانع توسعه مازندران در دستور کار دولت و مجلس
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: برنامه‌های راهبردی برای شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی مازندران و رفع موانع پیش روی توسعه این استان با همسویی و همراهی دولت و مجلس در دستور کار قرار دارد. (ادامه)
کشور عراق مقصد اول کالاهای صادراتی مازندران
ناظر گمرکات مازندران گفت: صادرات گمرکات مازندران در سال جاری از مرز ۵۸ میلیون دلار عبور کرده و کشور عراق به عنوان مقصد نخست کالاهای صادراتی استان تبدیل شد. (ادامه)
پیگیری تجهیز ورزشگاه‌ وطنی به VAR برای بازی نساجی - استقلال
دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال کشور با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران به احتمال زیاد با VAR (کمک داور ویدیویی) برگزار خواهد شد. (ادامه)
سیگنال مهم مسعود پزشکیان به بازار دلار/قیمت دلار وارد کانال جدید شد
بازار ارز تهران در سومین روز هفته شاهد نوسان رفت و برگشتی دلار و درهم در مرزهای حساس بود؛ در این میان اظهارات مسعود پزشکیان در رابطه با مذاکرات برجام و موضوع Fatf در اولین نشست خبری خود توجه برخی از فعالان بازار را به خود جلب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی استاندر مازندران در اظهارات دقیقه نودی خود سخن از ضرورت طرح جامع برای ساماندهی سواحل استان میکند که در گذشته بارها و بارها این سخنان را از استانداران پیشین شنیده ایم که هیچگاه عملی نشد .

حرف های تکراری استانداران گذشته از زبان استاندار مازندران: ساماندهی سواحل استان نیازمند طرح جامع است
شمال نیوز : در حالی استاندر مازندران در اظهارات دقیقه نودی خود سخن از ضرورت طرح جامع برای ساماندهی سواحل استان میکند که در گذشته بارها و بارها این سخنان را از استانداران پیشین شنیده ایم که هیچگاه عملی نشد . (ادامه)
این ایده جنجالی پزشکیان ممکن است پای طرفداران داعش را به ایران باز کند /چرا طرح های بزرگ را به راحتی بیان می کنید؟
پزشکیان هفته پیش درباره انتقال پایتخت به جنوب ایران صحبت کرد. ایده ای که نیاز به بررسی و سرمایه زیادی دارد.(ادامه)
شرط پزشکیان برای مذاکره با آمریکا /برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم
رئیس‌جمهوری گفت: مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.(ادامه)
نظرسنجی صداوسیما علیه پزشکیان بعد از اولین نشست خبری /انتصابات در دولت، تندروها را عصبانی کرد
(ادامه)
پزشکیان: اسرائیل بی‌خود می‌کند ما را بزند؛ بزند ما هم می‌زنیم/ گشت ارشاد حق برخورد با مردم را ندارد/ جلوی پرونده‌سازی را خواهیم گرفت/ مشکل آقای کروبی حل شده؛ برای آن یکی هم داریم کار می‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس/ ۱۰ کشته و افزایش تعداد مصدومان به ۴۵ نفر
ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزدگفت: حادثه واژگونی اتوبوس مسافری بوشهر به مشهد در حوالی ساغند یزد ۱۰ کشته بر جای گذاشت.(ادامه)
نجات جان یک جوان پس از خفگی با گردوی درسته!
یک جوان قمی که گردوی سالم را قورت داده بود و دچار خفگی شده بود، با کمک پزشکان قمی از مرگ حتمی نجات یافت.(ادامه)
سوار کردن مسافر بدون بلیط چقدر جریمه دارد؟
سوار کردن مسافر بدون صدور بلیط در وسایل مسافربری بین شهری ۶۰ هزار تومان جریمه دارد.(ادامه)
گاریدو: حق پرسپولیس باخت نبود/ بابت بازیکنانم احساس غرور می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر الاهلی گفت: ما بر بازی غلبه داشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.09 seconds.