.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : تداوم روند افزایش قیمت گوشت، باعث کاهش مصرف و حذف گوشت قرمز از سفره طبقه فرودست در ایران شده است؛ اتفاقی که می‌تواند اثرات زیان‌باری برای سلامتی شهروندان داشته باشد. کاهش خرید گوشت در بازار خیلی محسوس است / خطر سوءتغذیه جدی است
شمال نیوز : تداوم روند افزایش قیمت گوشت، باعث کاهش مصرف و حذف گوشت قرمز از سفره طبقه فرودست در ایران شده است؛ اتفاقی که می‌تواند اثرات زیان‌باری برای سلامتی شهروندان داشته باشد.(ادامه)
وقتی استرس و اضطراب‌ها در محیط زندگی زیاد می شوند، موجب ترشح مکرر استرس هورمون‌ها در بدن خواهد شد و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. ارتباط استرس و سکته‌های مغزی
وقتی استرس و اضطراب‌ها در محیط زندگی زیاد می شوند، موجب ترشح مکرر استرس هورمون‌ها در بدن خواهد شد و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - يكشنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه های امروز به موضوعاتی مانند رقم بالای تولید نفت ایران و فروپاشی شورای جنگ اسرائیل پرداختند.(ادامه)
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. زمان آغاز دوره جدید مجلس خبرگان مشخص شد
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.(ادامه)
تیپ لیلا حاتمی در مراسم خاکسپاری مادرش
زری خوشکام بازیگر قدیمی سینمای ایران همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی روز گذشته ۲۸ اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند. ادعای منابع آمریکایی درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و آمریکا
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند.(ادامه)
طی سال‌های اخیر که تب جراحی‌های زیبایی بالا گرفت، خدمات زیبایی خیلی زود به حرفه اصلی و پولساز آرایشگران تبدیل شد. بازار گرمی جدید آرایشگران؛ جراحی زیبایی در منزل
طی سال‌های اخیر که تب جراحی‌های زیبایی بالا گرفت، خدمات زیبایی خیلی زود به حرفه اصلی و پولساز آرایشگران تبدیل شد.(ادامه)
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد. سیر تا پیاز فساد در باشگاه مس رفسنجان
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد.(ادامه)
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
 رامین رضائیان کاپیتان مازندرانی سپاهان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌رود که طی هفته‌های اخیر به دلیل حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس ...
بغض رامین ترکید/ واکنش رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس
رامین رضائیان کاپیتان مازندرانی سپاهان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌رود که طی هفته‌های اخیر به دلیل حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس ... (ادامه)
یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران و اربعین شهید مدافع امنیت، محسن حسین‌نیا در مصلی نمازجمعه المهدی (عج) بهنمیر برگزار شد. برگزاری یادواره شهدای ورزشکار مازندران در بهنمیر
یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران و اربعین شهید مدافع امنیت، محسن حسین‌نیا در مصلی نمازجمعه المهدی (عج) بهنمیر برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد. بزرگترین نمایشگاه گل وگیاه شمال کشور برگزار می شود
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد. رییس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به جزئیات جدید عملیات وعده صادق از زبان سردار قاآنی، تعطیلی شنبه‌ها در کشور و بارش سیل‌آسا در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است. برچسب زورکی آریایی این بار بر اذان!
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است.(ادامه)
دریافت جایزه شجاعت بعد از خفت گیری!
(ادامه)
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می‌توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت ۵۰۰ میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها پرداخت می‌شود. سیر تا پیاز وام تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می‌توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت ۵۰۰ میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها پرداخت می‌شود.(ادامه)
ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شد. سفیر سابق ایران در عراق معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه شد
ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شد.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند. ایرادات طرح اصلاح قانون نظام صنفی رفع شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟» چرا شما فقط وقتی که خودتان ردصلاحیت شدید احساس کردید که جمهوریت نظام به خطر افتاده است؟
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟»(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رونق نسبی در هفتمین روز نمایشگاه کتاب و گزارش مجلس به قوه قضاییه از تخلفات مالی در شرکت‌های دولتی پرداخته‌اند.(ادامه)
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.395 seconds.