.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افزایش تولید برنج با احداث سدها در مازندران
با احداث سدها در مازندران 300 هزار تن به تولید برنج اضافه خواهد شد.(ادامه)
۸۵ درصد منابع آب شرب مازندران از طریق آبهای سطحی تامین خواهد شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: تا سال۱۴۰۰ حدود ۸۵ درصد منابع آب شرب از طریق آبهای سطحی و ۱۵ درصد باید از طریق آبهای زیرزمینی تامین شود.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری قائم شهر که چندی است با روی کار آمدن مهندس رضا رحیمی به عنوان شهردار ، گام های بلندی را در راستای آبادانی این شهر برداشته است در جدیدترین اقدام همزمان با دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی « 11 پروژه بزرگ عمرانی ، خدماتی » را آغاز و به بهره برداری می رساند ..... آغاز عملیات و بهره برداری از 11 پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی شهرداری قائم شهر
شمال نیوز : شهرداری قائم شهر که چندی است با روی کار آمدن مهندس رضا رحیمی به عنوان شهردار ، گام های بلندی را در راستای آبادانی این شهر برداشته است در جدیدترین اقدام همزمان با دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی « 11 پروژه بزرگ عمرانی ، خدماتی » را آغاز و به بهره برداری می رساند .....(ادامه)
راهکار رئیس مجلس برای جلوگیری از تغییر کاربری در مازندران
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای جلوگیری از تغییرکاربری، زمین های مناسب کشاورزی ضرورت دارد تا شهرک‌های توریستی در مناطق مازندران، ایجاد و ساخت و ساز در استان مدیریت شود.(ادامه)
کمبود منابع آبی در استان مازندران نگران کننده است
کیفیت آب شرب برای ما اهمیت فراوانی دارد که در این زمینه استفاده از آب‌های سطحی از رامسر، ساری و بابل آغاز شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وشش گیاهی منحصربه فرد مازندران با جنگل های هیرکانی کهن، گیاهان خاص البرز، چشمه های آب زیرزمینی ، کوهپایه های بکر و طبیعی، تالاب های زیبا و... همگی بخشی از سرمایه طبیعی کشور ماست که با اجرای این طرح با خطراتی جدی و جبران ناپذیر مواجه خواهد شد..... آقای رئیس جمهور ؛ انتقال آب خزر به سمنان به سود شما و دولت یازدهم نیست!
شمال نیوز : وشش گیاهی منحصربه فرد مازندران با جنگل های هیرکانی کهن، گیاهان خاص البرز، چشمه های آب زیرزمینی ، کوهپایه های بکر و طبیعی، تالاب های زیبا و... همگی بخشی از سرمایه طبیعی کشور ماست که با اجرای این طرح با خطراتی جدی و جبران ناپذیر مواجه خواهد شد.....(ادامه)
رونق 4 طرح صنعتی دهه فجر در مازندران
چهار طرح با سرمایه گذاری 15میلیارد و 727 میلیون ریال در شهرک های صنعتی مازندران دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.(ادامه)
صدورمجوزاحداث پالایشگاه بهشهرتوسط دکترشاعری
صدورمجوزاحداث پالایشگاه بهشهرتوسط دکترشاعری درتاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۲۹(ادامه)
شمال نیوز : وی پروژه دیگر شهرداری ساری را در مسیر پل گردن عنوان و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات عمرانی شهرداری ساری می‌توانیم به مدت 24 ساعت تردد قطار را در این مسیر جابه‌جا کنیم. .... سهم 70 درصدی ساری از مصوبات سفر رئیس جمهور
شمال نیوز : وی پروژه دیگر شهرداری ساری را در مسیر پل گردن عنوان و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات عمرانی شهرداری ساری می‌توانیم به مدت 24 ساعت تردد قطار را در این مسیر جابه‌جا کنیم. ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی آبرسانی به مردم را از مهم ترین وظایف شرکتهای آب وفاضلاب دانست و تصریح کرد:  مردم این سرزمین شایسته دریافت مطلوبترین خدمات هستند ..... انتصاب مدیرحراست و امور محرمانه آبفای شهری مازندران
شمال نیوز : مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی آبرسانی به مردم را از مهم ترین وظایف شرکتهای آب وفاضلاب دانست و تصریح کرد: مردم این سرزمین شایسته دریافت مطلوبترین خدمات هستند .....(ادامه)
تکذیب ورود ۳۰۰۰ تن سم به آب مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۹ درصد آبهای سطحی کشور ذخیره سازی و جمع آوری می شود، گفت: سهم بخش کشاورزی دربودجه کشور پایین است. (ادامه)
خرید تضمینی چای و برنج با مشکل روبروست
(ادامه)
85 روستای تنکابن دچار آبگرفتگی شدند
(ادامه)
سرانه مصرف آب در مازندران دو برابر جهان
(ادامه)
فلاح خواستار تکمیل سریع سد هزار شد
(ادامه)
مازندران با کمبود جدی آب مواجه است
(ادامه)
در جلسه پرحاشیه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: تحریم ها گریبان گیر مخابرات در ارائه تجهیزات شده است/ عادت کردیم پروژه هایمان در شش ماهه دوم سال انجام شود/ سرعت اینترنت در مازندران رضایت بخش نیست/ اینقدر دنبال تخلف نباشید/ (ادامه)
فراز و نشیب های "تدبیر و امید" در گلستان
(ادامه)
فرسودگی انشعابات آب در ساری
(ادامه)
عبوری:اجرای ماهانه یک پروژه عظیم درساری
(ادامه)
مدیریت ناموفق سیلاب در مازندران
(ادامه)
آبگرفتگی معابر از دغدغه‌های شهروندان رشت
(ادامه)
شریعتمداری: دیکته دشمن را ترجمه نکنید!
(ادامه)
احداث پارک بانوان مهم‌ترین پروژه‌ سال93است
(ادامه)
سند چشم انداز با برنامه 5ساله شهرجویبار ترسیم میشود
(ادامه)
نوبخت: شرمنده کارمندان هستیم
(ادامه)
 زباله بلای جان طبیعت زیبای تموشل گیلان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز:درهمین خصوص مکاتبات زیادی بامسئولین شهرستان بابل درخصوص اقدامات به موقع وموثر براین موضوع انجام شد، ولی متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی انجام ندادندکه هرساله دچارچنین خساراتی... مرکز معلولین ذهنی نوشیروانی بابل دچار آبگرفتگی شد
شمال نیوز:درهمین خصوص مکاتبات زیادی بامسئولین شهرستان بابل درخصوص اقدامات به موقع وموثر براین موضوع انجام شد، ولی متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی انجام ندادندکه هرساله دچارچنین خساراتی...(ادامه)
پایان فاز دوم طرح جمع آوری آبهای سطحی
(ادامه)
اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی ساری پس از 15 سال
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.