.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برنامه بازی‌های جام جهانی امروز ۳۱ خرداد
(ادامه)
تشییع پیکر شهید عارف نوریان شهید مدافع وطن در ساری
پیکر پاک شهید مدافع وطن عارف نوریان که در مرزهای شمالغرب به شهادت رسید در ساری با حضور پرشور مردم و مسؤولان تشییع شد.(ادامه)
هوای مازندران گرمتر می‌شود
آسمان مازندران از امروز بمدت ۴ روز گرم همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
محمدرضا شجریان فوت کرد؟!
کانال روزنامه شرق در خبری مدعی شده بود که محمدرضا شجریان خواننده سنتی ایران فوت کرده است. (ادامه)
چهار تصویر متفاوت فیفا از هواداران دختر ایرانی
چهار تصویر متفاوت فیفا از هواداران دختر ایرانی و حضور خانواده‌ها در استادیوم (ادامه)
تمجید از تیم ملی فوتبال در صفحه اول روزنامه‌ها
(ادامه)
محسن رضایی: پیروزی، به گل زدن نیست
محسن رضایی: پیروزی، به گل زدن نیست (ادامه)
حضور لادن طباطبایی در «من و تو» بدون حجاب
لادن طباطبایی، بازیگر شناخته شده که برای درمان بیماری فرزندش مدتی است در خارج از ایران به سر می برد امروز مهمان شبکه «من و تو» بود و بدون حجاب مقابل دوربین این شبکه حاضر شد.(ادامه)
۱۰ نکته از بازی شجاعانه یوز‌های ایرانی!
تیم ملی ایران امروز علی رغم بازی شجاعانه و زیبا موفق نشد از شکست برابر اسپانیا نجات پیدا کند تا یکی از بهترین بازی های تاریخ ملی ایران با کسب نتیجه برای تیم ملی همراه نشود. (ادامه)
آرایشگاه زنانه‌ای که تصویر خصوصی مشتریان را منتشر می‌کرد
درپی مراجعه فردی به پلیس فتای استان مبنی‌بر اینکه در شبکه‌ اجتماعی، تصاویر شخصی همسرش به‌عنوان مدلینگ، منتشر شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.(ادامه)
عکس/ عمو قناد در بیمارستان بستری شد
(ادامه)
دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی موضوع ماده (۵) آیین‌نامه اجرایی ماده (۴۶) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد. شروط رسمی شدن کارمندان اعلام شد/ دستورالعمل تبدیل کارمندان پیمانی به رسمی+ متن
دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی موضوع ماده (۵) آیین‌نامه اجرایی ماده (۴۶) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.(ادامه)
فردوسی‌پور به این دلیل قهر کرده است
فردوسی‌پور هنوز وارد استودیو ۲۰۱۸ نشده است.(ادامه)
حضور پویول در برنامه فردوسی‌پور لغو شد؟
حضور کارلس پویول که قرار بود همزمان با مسابقه ایران ـ اسپانیا در ویژه‌برنامه «۲۰۱۸» عادل فردوسی‌پور حضور داشته باشد، لغو شد.(ادامه)
استوری پیج فیفا برای بازی امروز ایران و اسپانیا
ایران و اسپانیا تاکنون هیچ مسابقه‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. همچنین این مسابقه هفتمین بازی ایران با تیم‌های اروپایی در جام جهانی است. بازی تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.پیج اینستاگرامی فیفا در استوری خود با انتشار تصویری از بازیکن ایران و اسپانیا نظرسنجی برای برد این دیدار قرار داده است.(ادامه)
ارزانی خودرو در راه است +جدول قیمت
وضعیت بازار خودرو نشان از کاهش قیمت ها طی روزهای آینده دارد. همین موضوع عاملی شده تا مشتریان خودرو هم برای تعیین تکلیف بازار دست از خرید بردارند.(ادامه)
هاشمی نسب: فصل بعد خیلی از بازیکنان آرزو می‌کنند در نساجی بازی کنند
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی در این فصل تیمی می‌شود که برای فصل آینده بازیکنان آرزو دارند در آن بازی کنند.(ادامه)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود.

چمران؛ بزرگ‌مرد علم و جهاد(يادداشت)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود. (ادامه)
رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت با ایجاد وزارتخانه‌های جدید به دنبال ایجاد تحول برای حل مشکلات کشور است، گفت: اولویت اول رییس‌جمهور، ساماندهی وضعیت اقتصادی است.

تغییرات در کابینه دوازدهم کلید خورد/ حضور چهره‌هایی جدید در کابینه با تشکیل وزارت مسکن، صنعت، راه، بازرگانی و سازمان جوانان
رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت با ایجاد وزارتخانه‌های جدید به دنبال ایجاد تحول برای حل مشکلات کشور است، گفت: اولویت اول رییس‌جمهور، ساماندهی وضعیت اقتصادی است. (ادامه)
سگ پیشگو نتیجه و گلزنان بازی ایران و اسپانیا را پیش بینی کرد! + عکس
یک سگ پیشگو نتیجه و گلزنان دیدار امشب تیم های ایران و اسپانیا را پیش بینی کرد. (ادامه)
بررسی پرونده کارمند متخلف توزیع برق مازندران در محاکم قضایی
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: پرونده کارمند متخلف توزیع برق غرب استان در در محاکم قضایی دست بررسی است. (ادامه)
عکس/ بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از مناطق سیل زد
آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه استان گیلان به همراه مسئولان استانی از مناطق سیل زده اشکورات رودسر بازدید کردند.(ادامه)
شرایط بد جوی در آستانه دیدار ایران-اسپانیا
چند ساعت مانده به آغاز دیدار ایران و اسپانیا، باران شدیدی در شهر کازان شروع به باریدن کرد.(ادامه)

️مجلس نباید نماد «خودکم‌بینی»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد/ لزومی به تصویب معاهدات مشکل‌دار به‌خاطر جهات مثبت آن نیست/ مجلس، قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم بگذارد حضرت آیت الله خامنه‌ای : مجلس نباید نماد «تردید»، «خودکم‌بینی»، «یأس»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد(خبر)
️مجلس نباید نماد «خودکم‌بینی»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد/ لزومی به تصویب معاهدات مشکل‌دار به‌خاطر جهات مثبت آن نیست/ مجلس، قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم بگذارد(ادامه)
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دومیلیون و ۵۵۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
عوارض کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم علائم اولیه ندارد و برای جلوگیری از پیامدهای بیشترِ آن فرد باید با مشاهده برخی از علائم به دنبال تشخیص و درمان بیماری باشد.(ادامه)
دلایل تورم غدد لنفاوی زیربغل
توده های زیربغل به واسطه شرایط مختلفی شکل می گیرند. بیشتر این توده ها در نتیجه رشد غیر طبیعی در بافت رخ داده و کاملا بی خطر هستند. اما توده هایی که با گذشت زمان کوچک نمی شوند، مواردی هستند که می توانند به موضوعات سلامت جدی‌تر و نیازمند دریافت کمک پزشکی اشاره داشته باشند.(ادامه)
عکس: تماشاگر زن ذلیل!
یک هوادار مکزیک که زنش اجازه رفتن به روسیه را به او نداده بود، به این شکل در روسیه با دوستانش پیگیر مسابقه‌ها شد!(ادامه)
رهبر انقلاب: نباید نگاه مجلس به توانایی‌های ملی مأیوسانه باشد
رئیس، نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
بهترین بازیکن کی‌روش مقابل ماتادورها +عکس
روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا مهاجم روبین کازان و تیم ملی ایران را بهترین بازیکن کی روش مقابل روخا معرفی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.