.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مشکلات اداری پرداخت خسارت‌‌ها به کشاورزان را پیگیری می‌کنیم
استاندار مازندران گفت: مشکلات اداری و قانونی و اینکه جبران خسارت‌ها باید به‌موقع با تأمین اعتبار پرداخت شود را از طریق دولت و نمایندگان مجلس پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
استان مازندران رتبه سوم کاهش تلفات جاده‌ای کشور شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های راهسازی در استان، گفت: مازندران رتبه سوم کاهش تلفات جاده‌ای کشور شد.(ادامه)
در سال های اخیر خاطره ناخوش برف و سرما به کمرنگ شدن بازار مرکبات مازندران در قائم شهر دامن زده است، بازاری که روزی ده ها خودرو محصولات آن را جابه جا می کردند به دلایل مختلفی مانند سرما و جابه جایی چندین باره محل بازار به کما رفته است. دلتنگی های قلب مرکبات مازندران برای روزهای رونق / اینجا باغدار به زور نفس می کش(خبر)
در سال های اخیر خاطره ناخوش برف و سرما به کمرنگ شدن بازار مرکبات مازندران در قائم شهر دامن زده است، بازاری که روزی ده ها خودرو محصولات آن را جابه جا می کردند به دلایل مختلفی مانند سرما و جابه جایی چندین باره محل بازار به کما رفته است.(ادامه)
دیدار وزیر اطلاعات با خانواده شهیدان عبوری+ تصاویر
وزیر اطلاعات در حاشیه سفر به استان مازندران با خانواده شهیدان عبوری در ساری دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
باهنر می تواند ائتلافی را ترتیب دهد برای آنکه رای خود را به سبد روحانی نزدیک کنند و در ادامه بعد از اعلام نتایج در قالب یک دولت ائتلافی به کار ادامه دهند. هنر باهنر برای به صف کردن اصولگرایان در انتخابات 96
باهنر می تواند ائتلافی را ترتیب دهد برای آنکه رای خود را به سبد روحانی نزدیک کنند و در ادامه بعد از اعلام نتایج در قالب یک دولت ائتلافی به کار ادامه دهند.(ادامه)
از خوردن پرتقال غافل نشوید!
همه ما در مورد اینکه با خوردن یک سیب در روز از رفتن به پزشک بی نیاز می شویم شنیده ایم. حال محققان همین توصیه را در مورد مصرف روزانه یک پرتقال دارند.(ادامه)
خطرات لاک زدن برای کودک
تولوئن: یکی از مواد شیمیایی است که در رقیق‌کننده‌های رنگ، عطرهای مصنوعی، محلول‌های پاک‌کننده و سایر محصولات خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرار گرفتن طولانی‌مدت در برابر ماده «تولوئن» در محیط کار یا استنشاق آن ممکن است مشکلات سیستم عصبی و مشکلات در سیستم تنفسی فوقانی ایجاد کند.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در 30 آذر 95
قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار به شرح جدول زیر است :(ادامه)
درمان‌هایی موثر برای خشکی دهان
خشکی دهان می تواند شرایطی آزاردهنده و حتی دردناک باشد که بسیاری از مردم جهان را تحت تاثیر قرار می دهد، اما درمان های موثری برای این حالت وجود دارد.(ادامه)
گروگان گیری عجیب در کلاردشت!+عکس
حدود دو سال گذشته فرمانداری شهرستان کلاردشت اقدام به راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در لاهوی این شهرستان کرد اما تعطیلی این اداره و ایجاد یک اداره جدید ارشاد اسلامی هنوز صاحب ملک قبلی موفق به دریافت حق و حقوق خود نشد و به ناچار تابلوی سابق این اداره را به گروگان گرفته است.(ادامه)
ممنوعیت شکار پرندگان مهاجر در مازندران
شکار پرندگان مهاجر در مازندران به دلیل احتمال ابتلا به ویروس آنفولانزا ممنوع شد .(ادامه)
بستری شدن سرمربی بابلسری لیگ برتر والیبال
سرمربی بابلسری تيم لیگ برتری والیبال پارسه تهران در بيمارستان قلب تهران بستری شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 30 آذرماه در مازندران
(ادامه)
واحد پول کشور رسماً "تومان" شد
در حالی که جایگزینی تومان به جای ریال فعلاً در حد پیشنهاد دولت است و هنوز قانونی نشده، مرکز پژوهشهای مجلس اخیراً در گزارش‌های خود واژه ریال را رسماً حذف کرده و برای ارائه ارقام پولی از واژه تومان استفاده می کند.(ادامه)
گاز جایگاه‌های CNG در ساری قطع شد
شمال نیوز: گاز جایگاه‌های CNG شهرستان ساری به‌علت افت دمای هوا قطع شد که همین مسئله انتقاد رانندگان تاکسی را در پی داشت.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
استمداد دختر معلول نوشهری از خیران کشور
پولی برای درمان دخترم ندارم و همه عمر و زندگی‌ام را برای این فرزند معلولم گذاشتم و با عشق و علاقه وافر از او و دو فرزند دیگرم نگهداری می‌کنم.(ادامه)
وضعیت آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.(ادامه)
سرپرست جديد معاونت فرهنگي شهرداري ساري منصوب شد
به گزارش شمال نیوز، طي حكمي از سوي مهدي عبوري شهردار مركز استان ، محمد محبوب به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري منصوب گرديد.(ادامه)
کنسول‌گری‌های ایران در ترکیه تعطیل شد
(ادامه)
مشاور احمدی نژاد و مشایی اعتقاد دارد روحانی بازهم رییس جمهور می‌شود و این یعنی اینکه آنها هیچ شانسی برای اصول‌گرایان قائل نیستند.
روحانی برنده اختلاف اصولگرایان و احمدی نژاد
مشاور احمدی نژاد و مشایی اعتقاد دارد روحانی بازهم رییس جمهور می‌شود و این یعنی اینکه آنها هیچ شانسی برای اصول‌گرایان قائل نیستند. (ادامه)
شمال نیوز: شورای شهر نکا عصر دوشنبه برای تعیین شهردار این شهر تشکیل جلسه داد و مرتضی حسنی را بعنوان شهردار این شهر انتخاب کرد. 
مرتضی حسنی شهردار جدید نکا شد
شمال نیوز: شورای شهر نکا عصر دوشنبه برای تعیین شهردار این شهر تشکیل جلسه داد و مرتضی حسنی را بعنوان شهردار این شهر انتخاب کرد. (ادامه)
قُتِلَ الخَرّاصون (مرگ بر جاهلان)(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در ماه گذشته و همزمان با فصل برداشت برنج واردات این محصول به کشور ممنوع بوده است، هر چند طبق آمار گمرک طی  8ماه نخست امسال 620 هزار تن برنج وارد کشور شده است..... واردات برنج آزاد شد !
شمال نیوز : در ماه گذشته و همزمان با فصل برداشت برنج واردات این محصول به کشور ممنوع بوده است، هر چند طبق آمار گمرک طی 8ماه نخست امسال 620 هزار تن برنج وارد کشور شده است.....(ادامه)
تصاویر/ مراسم تشییع مرحوم جعفر والی
مراسم تشییع مرحوم جعفر والی صبح امروز با حضور جمعی از اهالی هنر در تالار وحدت تهران برگزار شد.(ادامه)
باخت پدیده المپیک در مکزیک
مجتبی عابدینی به مقامی بهتر از مقام نوزدهم نرسید.(ادامه)
پیکر آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی خاکسپاری شد
مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی، اولین دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مشهد برگزار و پیکر این عالم برجسته پیش از ظهر در خاک آرام گرفت.(ادامه)
عکس/ غرق شدن پراید در سواحل بندرعباس
پرایدی که در سواحل بندرعباس اسیر جزر و مد شد.(ادامه)
قیمت خرید و فروش سکه و ارز در 29 آذر 95
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار(ادامه)
تصاویر/ جمعه بازار جویبار
آخرین جمعه پاییز 95 در جمعه بازار جویبار (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.