.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک طرفه شدن جاده چالوس
جاده چالوس فردا یک طرفه می شود.(ادامه)
کاهش 40 درصدی پرونده های قضایی با سند دار شدن اراضی
دادستان گلوگاه گفت: یکی از دغدغه های قوه قضاییه سند دار شدن اراضی کشاورزی است زیرا با تحقق این امر بالغ بر 30 الی 40 درصد پرونده ها در دستگاه قضایی کاهش می یابد.(ادامه)
وای فای با سلامت انسان چه می‌کند؟
این روزها دیگر استفاده از وای فای برای بعضی افراد اجباری شده و این افراد سرعت و قدرت را در وای فای میدانند.وای فای در کنار خوبی هایش از مضرات زیادی برخوردار است و میتواند سلامت انسان را بصورت جدی به خطر بیندازد.(ادامه)
با این سبزی به جنگ ویروس ها بروید
مصرف سبریجات پاییزی در هر وعده غذایی از بروز بیماری ها در این فصل جلوگیری می کند.(ادامه)
17 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل کشف شد
فرمانده انتظامی آمل از کشف و ضبط بیش از 17 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
پدر شهید لطفی به فرزند شهیدش پیوست
حسین علی لطفی پدر شهید لطفی پس از تحمل مدتها بیماری به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
دستگیری متخلفین شکار در ساری
مامورین حفاظت محیط زیست ساری دو شکارچی متخلف را دستگیر کردند.(ادامه)
متن استعفای جنتی از وزارت ارشاد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استعفانامه خود به رییس جمهوری نوشت: اینجانب افتخار دارم که در طول 50 سال گذشته با جنابعالی رابطه دوستی صمیمانه داشته و در مقاطع مختلف همکاری داشته ام و همواره از افکار و اندیشه های و سجایای اخلاقی شما بهره گرفته ام.(ادامه)
عکس یادگاری دختربچه قجری با لباس فرنگی
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های پنج شنبه 29 مهرماه در مازندران
(ادامه)
خانم بازیگر در لباس جنگی +عکس
شهره لرستانى با لباس جنگى، در دوران دبيرستان(ادامه)
بازیگر زن و دخترش کنار دریا +عکس
مهناز افشار و دخترش کنار دریا(ادامه)
سلفی همسر فوتبالیست ایرانی با خواهر بازیگرش
رضا قوچان نژاد با شخصی ازدواج کرده که خواهرش ساره بیات یکی از بازیگران سینمای ایران است.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است :(ادامه)
پایان ماجراجویی های آدم ربایان صوری درآمل
آدم ربایی صوری در آمل با بازداشت مجرمین به پایان رسید.(ادامه)
پارلمان روسیه تعلیق همکاری اتمی با آمریکا را تصویب کرد
پارلمان روسیه تصمیم رئیس جمهور این کشور درباره تعلیق همکاری اتمی با آمریکا را به اتفاق آراء تایید کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور‌تصمیمی‌برای‌تغییر‌سایر‌اعضای‌ کابینه‌ ندارد
سخنگوی دولت گفت: الان آقای روحانی تصمیمی برای تغییر سایر اعضای کابینه ندارد و اگر مواردی بود طبیعی بود الان انجام می‌داد.(ادامه)
پایان هفته ای صاف در انتظار مازندرانی ها
آسمان مازندران، امروز صاف تا نیمه ابری پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌‌های پنجشنبه 29مهر
(ادامه)
مدیرکل دفتراجتماعی فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه بیش از۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران فعالیت می کنند ،گفت: تشکیل خانه تشکل های مردم نهاد استان قدم بزرگ دولت برای ساماندهی انجیوها و تشکلهای مردمی بوده است.
فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران/ تشکیل خانه تشکل های مردم نهاد توسط دولت
مدیرکل دفتراجتماعی فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه بیش از۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران فعالیت می کنند ،گفت: تشکیل خانه تشکل های مردم نهاد استان قدم بزرگ دولت برای ساماندهی انجیوها و تشکلهای مردمی بوده است. (ادامه)
حوزه روستایی متولی ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچ نهادی متولی حوزه روستایی نیست گفت: در مسئله روستاها، موضوع ایجاد چرخه اقتصادی دارای اهمیت است.(ادامه)
تصویب طرح بازنشستگی روستاییان و عشایر در کمیسیون بهداشت
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تصویب طرح بازنشستگی روستاییان و عشایر در این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
انتقاد نیاز آذری از بی توجهی وزارت کشور به بحران زباله در مازندران
سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران با انتقاد از بی‌توجهی وزارت‌کشور به بحران زباله این استان، گفت: مسئولان باید نگرش ملی نسبت به مسائل زیست‌محیطی مانند زباله و پسماندها داشته باشند. (ادامه)
دو انتصاب در شرکت غله منطقه دو کشور
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، سرپرست معاونت های فنی و بازرگانی این شرکت معرفی شدند. (ادامه)
موافقت کمیسیون تلفیق برنامه با «تبدیل وضعیت نیروها در دستگاه‌های اجرایی»
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از مخالفت این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر «ممنوع بودن تبدیل وضعیت نیروهای انسانی در دستگاه‌های اجرایی» خبر داد.(ادامه)
سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد
شمال نیوز: آخرین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، بامداد پنجشنبه به وقت تهران در حالی برگزار شد که آنهادر یک جدال کامل لفظی ضمن طرح اتهامات قبلی علیه یکدیگر در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اخلاقی، هریک سعی کردند تا در آخرین دفاعیات ،خود را از این اتهامات مبری سازند. (ادامه)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است.
کدام وزرای روحانی حاشیه امن دارند؟(خبر)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بیشتر تخلفات اراضی مربوط به مسکن و تغییر کاربری زمین های منابع طبیعی است که بیشتر به وسیله مدیران، نمایندگان مجلس و ... انجام شده است..... بیشتر تخلفات اراضی به وسیله مدیران و نمایندگان مجلس انجام شد
شمال نیوز : نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بیشتر تخلفات اراضی مربوط به مسکن و تغییر کاربری زمین های منابع طبیعی است که بیشتر به وسیله مدیران، نمایندگان مجلس و ... انجام شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : تنها گذر زمان ثابت خواهد کرد کاری که روحانی انجام داد یک شطرنج برای کنترل مخالفان و ارسال پیام‌های متعدد بود یا یک قمار که همین مدت باقی‌مانده را هم از او خواهد گرفت..... ترمیم کابینه، برد یا باخت روحانی؟
شمال نیوز : تنها گذر زمان ثابت خواهد کرد کاری که روحانی انجام داد یک شطرنج برای کنترل مخالفان و ارسال پیام‌های متعدد بود یا یک قمار که همین مدت باقی‌مانده را هم از او خواهد گرفت.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: امیر ماهان کاویانپور، کودک 3 ساله اهل شهرستان نور، ساعت 11 صبح دیروز با مادرش در خانه بود و لحظه ای مادر متوجه شد او در خانه حضور ندارد..... ناپدید شدن پسر 3 ساله در نور + عکس
شمال نیوز : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: امیر ماهان کاویانپور، کودک 3 ساله اهل شهرستان نور، ساعت 11 صبح دیروز با مادرش در خانه بود و لحظه ای مادر متوجه شد او در خانه حضور ندارد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.986 seconds.