.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
3 کشته و 9 زخمی در 3 حادثه ویژه ترافیکی + تصاویر
بر اثر وقوع 3 حادثه ویژه ترافیکی در نقاط مختلف مازندران، 9 زخمی و 3 کشته برجای ماند.(ادامه)
استرس چه بلایی بر سر متابولیسم می‌آورد؟
استرس، واژه رایجی در زندگی روزمره است و با این که یکی از دشمن‌های اصلی ماست، متاسفانه خیلی از آن دوری نمی‌کنیم و براحتی تسلیم آن شده‌ایم: «وقتی می‌خواهیم به یک مراسم مهم برویم و دو ساعت در ترافیک معطل می‌مانیم و سرانجام دیر به آنجا می‌رسیم، وقتی قرار است فرزندمان تا چند ماه بعد امتحان کنکور دهد و ما آنقدر مشغول کارهای فرعی می‌شویم که او را فراموش می‌کنیم در نهایت وقتی امتحان را بد می‌دهد دعوا و مرافعه راه می‌اندازیم و ساعت‌های متوالی عصبی و ناراحت هستیم.(ادامه)
آخر هفته بارانی در مازندران
آسمان در روزهای آخر هفته بارانی است.(ادامه)
خواص بی نظیر چای گل سرخ
چای گل سرخ برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آنفلوانزا مفید است. بنابراین توصیه می شود با فرا رسیدن روزهای سرد سال از این چای غافل نباشید.(ادامه)
ترافیک روان در 2 جاده ارتباطی مازندران+ تصاویر
رفت و آمد خودروها در 2 جاده ارتباطی مازندران عادی و روان است.(ادامه)
تصاویر/ رژه نیروهای مسلح
رژه نیروهای مسلح صبح ‌چهارشنبه سی‌و‌یکم شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور سرلشکر حسین باقری و فرماندهان عالی رتبه نیروهای نظامی و انتظامی در جوار حرم ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار +جدول
قیمت برخی از خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است :(ادامه)
آلزایمر و علائمی که نادیده گرفته می‌شود
بسیاری از ما فکر می‌کنیم روشن‌ترین علامت آلزایمر از دست دادن حافظه است، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد این‌طور نیست. به گفته محققان، نشناختن علائم این بیماری باعث می‌شود تشخیص بیماری در بسیاری از افراد به تاخیر بیفتد.(ادامه)
عکس/ تصویر غم‌انگیز از بازگشت پارالمپیکی‌ها
هنگام بازگشت آخرین گروه از ورزشکاران پارالمپیکی به میهن چمدان مرحوم بهمن گلبارنژاد هم در میان وسایل پارالمپیکی قرار داشت.(ادامه)
عکس: یک مکان تفریحی در دوره قاجار
(ادامه)
عکس: دختر ناصرالدین شاه درحال خیاطی
یکی از دختران ناصرالدین شاه در حال خیاطی(ادامه)
تصاویر صفحه اول روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران امروز
(ادامه)
شمال نیوز:  مدرسه 3 کلاسه در روستای دیوکلای الیمون جویبار بر اثر سهل انگاری و در آستانه سال تحصیلی جدید در آتش سوخت. مدرسه ای در جویبار طعمه حریق شد+تصاویر
شمال نیوز: مدرسه 3 کلاسه در روستای دیوکلای الیمون جویبار بر اثر سهل انگاری و در آستانه سال تحصیلی جدید در آتش سوخت.(ادامه)
شمال نیوز: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای سازمان امور مالیاتی کشور به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد .

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی "یادواره شهدای سازمان امور مالیاتی کشور" برگزار می شود
شمال نیوز: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای سازمان امور مالیاتی کشور به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد . (ادامه)
واکنش چوب خشک به حمید رسایی!
در حاشیه اظهارات جدید حمید رسایی نماینده رد صلاحیت شده جبهه پایداری در مجلس نهم درباره انتخابات 96، همچنین احداث آزاد راه عشق آباد، روزنامه شهروند این طنز را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای بخش مرکزی ساری گفت: در حالی که نارنگی ژاپنی تازه‌خور از کشاورز 800 تا یک‎هزار و 200 تومان خریداری می‌شود اما همین محصول در پایتخت به مبلغ 7 تا 12 هزار تومان به فروش می‌رسد.
وقتی نارنگی 800 تومانی مازندران در تهران تا 12 هزار تومان فروخته می‌شود
شمال نیوز: رئیس شورای بخش مرکزی ساری گفت: در حالی که نارنگی ژاپنی تازه‌خور از کشاورز 800 تا یک‎هزار و 200 تومان خریداری می‌شود اما همین محصول در پایتخت به مبلغ 7 تا 12 هزار تومان به فروش می‌رسد. (ادامه)
کشف جسد سالم بعد از 9 سال+تصاویر
رئیس اداره میراث فرهنگی دورود از پیدا شدن جسد مرد غرق شده در دریاچه گهر بعد از 9 سال خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: در تداوم تغییرات مدیریتی استانداری مازندران و تغییرات حوزه ستادی، چند تن از مدیران جدید با حکم ربیع فلاح منصوب شدند.

استاندار مدیرکل سیاسی انتخاباتی مازندران را تغییر داد+ سوابق مدیر جدید
شمال نیوز: در تداوم تغییرات مدیریتی استانداری مازندران و تغییرات حوزه ستادی، چند تن از مدیران جدید با حکم ربیع فلاح منصوب شدند. (ادامه)
منصوریان بالاخره طلسم «یحیی» را شکست
دیدار تیم های استقلال و ذوب‌آهن با برتری۲ بر یک آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.(ادامه)
احضار ورزشکارنماهای نیمه عریان زن به دادسرا
ورزشکاران و مربیان پرورش اندام متخلف ایرانی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدند.(ادامه)
همراهان روحانی در سفر به نیویورک/عکس
اینستاگرام رییس جمهوری این تصویر را از همراهان سفر نیویورک منتشر کرده است(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به لزوم زینت بودن شیعیان برای اهل بیت(ع) در اثر تبعیت و الگوگیری از آن بزرگواران گفتند: کسی که رشوه می‌گیرد یا از بیت المال زیاده‌خواهی می‌کند، یا بر بدیها چشم می‌بندد و هیچ احساس ...

به آینده خوش‌بینم؛ جوانان مؤمن و آماده مجاهدت در کشور فراوانند/ناسزاگویی به بزرگان اهل سنت خلاف سیره معصومین(ع) و کار شیعه انگلیسی است
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به لزوم زینت بودن شیعیان برای اهل بیت(ع) در اثر تبعیت و الگوگیری از آن بزرگواران گفتند: کسی که رشوه می‌گیرد یا از بیت المال زیاده‌خواهی می‌کند، یا بر بدیها چشم می‌بندد و هیچ احساس ... (ادامه)
این نشانه‌های سرطان را جدی بگیرید!
معمولا کسانی که به طور ناگهانی وزن از دست می دهند ممکن است به سرطان ریه و یا پستان مبتلا باشند. کاهش وزن در پی از کار افتادن کبد و تضعیف عملکرد آن رخ می دهد که عبارت از کنترل اشتها و دفع سموم است. کاهش وزن ممکن است نشانۀ سرطان های دستگاه هاضمه مانند رودۀ بزرگ نیز باشد.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار
قیمت برخی خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:(ادامه)
جاده چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه استان البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۵ امروزخبر داد.(ادامه)
جان باختن یک تن در دریای خزر
یک تن در آب های دریای فریدونکنار جان باخت.(ادامه)
آسمان آخرین سه شنبه تابستان مازندران ، صاف
آسمان مازندران، امروز صاف تا نیمه ابری پیش ‌بینی می شود.(ادامه)
عکس: آیت‎الله جنتی در مراسم غبارروبی حرم امیرالمومنین(ع)
مشارکت آیت الله جنتی در مراسم غبارروبی حرم امیرالمومنین (ع)(ادامه)
نوشتار پیش رو ابتدا قسمت های مهمی از خطبه غدیر را بازخوانی کرده و در ادامه شبهاتی که به مساله غدیر سهوا یا از روی غرض ورزی وارد می‌شود را با چند دلیل محکم پاسخ داده و رد کرده است. ولایت امیرالمومنین(ع) رستگاری عظیم است
نوشتار پیش رو ابتدا قسمت های مهمی از خطبه غدیر را بازخوانی کرده و در ادامه شبهاتی که به مساله غدیر سهوا یا از روی غرض ورزی وارد می‌شود را با چند دلیل محکم پاسخ داده و رد کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.19 seconds.