.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فرزند سلطان فوتبال دوباره دستگیر شد
فرزند ارشد سلطان فوتبال برزیل و جهان بار دیگر دستگیر و روانه زندان شد. این اتفاق در حالی روی داد که پدرش هفته گذشته به علت ناراحتی سنگ کلیه در بیمارستان بستری شد. (ادامه)
ربودن دختران جوان با ضرب و شتم
زورگیرانی که با ضرب و شتم و تهدید به مرگ اقدام به آدم ربایی می‌کردند دستگیر شدند. (ادامه)
شمال نیوز: رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در هشت روز بستری آیت الله العظمی خامنه ای حدود 400 میلیون پیام در سطح کشور ابراز نگرانی و دعا برای سلامتی ایشان فرستاده شده بود که نشان از علاقه مردم به ایشان دارد.
400 میلیون پیام برای سلامتی رهبری در زمان بستری ارسال شد(خبر)
شمال نیوز: رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در هشت روز بستری آیت الله العظمی خامنه ای حدود 400 میلیون پیام در سطح کشور ابراز نگرانی و دعا برای سلامتی ایشان فرستاده شده بود که نشان از علاقه مردم به ایشان دارد. (ادامه)
تصاویر/ ماهیگیری در میانکاله
ماهیگیران محلی و صیادان شیلات در فصل صید ماهی اقدام به ماهیگیری می کنند. میانکاله در منتهی الیه جنوب شرقیِ دریای خزر در 12 کیلومتری شمال شهر بهشهر در استان مازندران قرار دارد.(ادامه)
۸ روش کلاهبرداری از کارت‌های بانکی
برخی سوء استفاده گران از قبض های رسید شما به شماره کارت و اطلاعاتتان پی می برند. لطفا علاوه براینکه به فکر حفظ محیط زیست هستید همچنین برای امنیت بیشتر رسید بانکی تان را کنار خود پرداز رها نکنید.(ادامه)
تصویر: غبغب چندین طبقه کاترین اشتون
(ادامه)
وعده اسپورتیج برای شهردار شدن یکی از مدیران
(ادامه)
تصاویر/ تشییع جنازه شادی سرخیل
(ادامه)
بازیگران و مجری های مشهوری که مجرد هستند /تصاویر
نگاه به مقوله ازدواج این روزها با آنچه ایرانیان تا چند سال پیش به آن توجه داشتند، تغییر کرده. برخلاف سال‌های پیش که خیلی برای آدم‌ها مهم بود که حتما تا سن خاصی ازدواج کنند، در سال‌های اخیر شاهد هستیم که این رغبت و تمایل کم‌رنگ‌تر شده و دیگر آن نگاه قبلی در افراد وجود ندارد(ادامه)
عکس دیده نشده از کودکی مرتضی پاشایی و برادرش
(ادامه)
مسعود ده‌ نمکی وقتی ۱۶ ساله بود /عکس
مسعود ده‌نمکی، کارگردان کشورمان تصویری از دوران نوجوانی خودش را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.(ادامه)
عکسی متفاوت از علی پروین و همسرش به همراه پسر و عروسش
آناهیتا درگاهی همسر محمد پروين، پسر علی پروین تازه‌ترين آثار هنرى اش را با عنوان «مرز پرگهر» عصر جمعه شانزدهم آبان ماه در گالری شکوه به نمايش مى گذارد كه علاوه بر يك تابلو از علی پروین ، ١٦ نقاشى با نگاه اجتماعى و نيز زيبايى شناسى اشيا پيرامونى در آن محوريت دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وي در همين حال و بشكل ناخواسته با عبدالوحيد فياضي عضو كميسيون آموزش مجلس كه در حال مصاحبه با يكي از شبكه هاي سيما بود به شدت برخورد نموده و وي را نقش زمين كرد!... وقتی نماینده اردبیل « فياضی »را نقش بر زمين كرد!
شمال نیوز : وي در همين حال و بشكل ناخواسته با عبدالوحيد فياضي عضو كميسيون آموزش مجلس كه در حال مصاحبه با يكي از شبكه هاي سيما بود به شدت برخورد نموده و وي را نقش زمين كرد!...(ادامه)
خبر بد برای پرسپولیسی ها در آستانه دربی
در تمرین امروز پرسپولیس میثم حسینی با مصدومیت روبه‌رو شد که این مسئله نگرانی پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. (ادامه)
دیدار سرافراز با سید حسن نصرالله +عکس
در دنیای سیاست، دیدار با چنین شخصیت‌های طراز اولی تابع عرف و چهارچوب‌های دیپلماتیک خاص است و در اغلب موارد رهبران یک کشور با یکدیگر دیدار می‌کنند. (ادامه)
خودکشی عجیب یک ایرانی!/ عکس
(ادامه)
خوردن کیوی قبل از خواب یبوست را خوب می‌کند
(ادامه)
خوش و بش کی روش با یک جانباز/ عکس
در حاشیه دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی(ادامه)
شمال نیوز: خیلی ها نمی دانند خیابان ۱۸ دی ساری چرا ۱۸ دی شد و میدان شهدای ساری چرا میدان شهدا شد/ خیلی ها (مخصوصا جوانان) نمی دانند ۲۹ آبان ساری که یکی از افتخارات این شهر است چه اتفاقاتی را در خود جای داد ۲۹ آبان ساری، افتخاری که در سکوت ماند(خبر)
شمال نیوز: خیلی ها نمی دانند خیابان ۱۸ دی ساری چرا ۱۸ دی شد و میدان شهدای ساری چرا میدان شهدا شد/ خیلی ها (مخصوصا جوانان) نمی دانند ۲۹ آبان ساری که یکی از افتخارات این شهر است چه اتفاقاتی را در خود جای داد(ادامه)
انتقاد شدید مسیح مهاجری از روحانی/ مجلس را پرتوقع کرده اید
(ادامه)
دلنوشته آزاده نامداری در سوگ مرتضی پاشایی /عکس
(ادامه)
شمال نیوز: در بیشتر این تجاوزات متهم ابتدا با رقص و پایکوبی به فیلم برداری از صحنه تجاوز خود می پرداخت و فیلم ها را در لب تاب شخصی خود نگه داشته و از زنان اخاذی می کرد. اعدام متجاوز به عنف در ملا عام در قائم‌شهر
شمال نیوز: در بیشتر این تجاوزات متهم ابتدا با رقص و پایکوبی به فیلم برداری از صحنه تجاوز خود می پرداخت و فیلم ها را در لب تاب شخصی خود نگه داشته و از زنان اخاذی می کرد.(ادامه)
مفید اسماعیلی آقای منصف! دوران حاج کاظم آژانس شیشه ای به سر آمد!(يادداشت)
مفید اسماعیلی(ادامه)
"موج پیامک علیه فرهادی راه افتاده است"
(ادامه)
تهدید یک نماینده به استعفا از مجلس
(ادامه)
روحانی: طرف مقابل زیاده‌خواهی را کنار بگذارد
رئیس‌جمهور گفت: برای دستیابی به توافق جامع هسته‌ای ممکن است طرف مقابل ما برخلاف ادعاهایش در مقام عمل اراده و تصمیم جدی نداشته باشد، اما باید زیاده خواهی را کنار بگذارد.(ادامه)
از هر 10 نوزاد ایرانی یکی نارس است!
از هر 10 نوزادي که در کشور متولد مي‌شود، يک نوزاد، نارس است. تولدي که پيش از 37 هفته صورت گيرد، زودهنگام و نارس خواهد بود؛ حاصل چنين تولدهايي به دليل نارسي و برخي مشکلات، به بستري شدن طولاني مدت نوزاد در بيمارستان مي‌انجامد.(ادامه)
جزییات شکایت تعدادی از نمایندگان از انرژی اتمی
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آخرین جزییات پرونده مربوط به اخراج دانشمندان هسته‌ای و شکایت تعدادی از نمایندگان از سازمان انرژی اتمی را تشریح کرد.(ادامه)
مشکلات عدیده در تنظیم بازار نوشهر
(ادامه)
منتشرکننده فیلم پاشایی مجازات می‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.