.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامزدهای بخش «گرافیک» جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان معرفی شدند
(ادامه)
رقیه توسلی – روزنامه نگار عمریست با روشنایی تو از خاموشی ها عبور می کنیم(ديدگاه)
رقیه توسلی – روزنامه نگار(ادامه)
جزئیات منتشرنشده از عجیب‌ترین دعوای سال ۹۲ فوتبال ایران
(ادامه)
عکس/ خداحافظی آندو با استقلال
(ادامه)
درخواست وکيل جزايري از دادستان کل کشور
وکيل مدافع شهرام جزايري از دادستان کل کشور خواست به منظور پايان دادن به اختلاف در مورد تاريخ آزادي موکلش، رسيدگي دقيقي از سوي وي صورت گيرد.(ادامه)
مهاجرت ۴۰ درصدی نخبگان در سال ۹۱ و ۹۲
در سال 92-91 بررسی ای در زمینه فرار مغزها صورت گرفت که طی آن مشخص شد در رشته های مهندسی در حدود 30 درصد و در رشته های فیزیک و ریاضی حدود 40 درصد مهاجرت صورت می گیرد.(ادامه)
هديه نمايندگان مجلس به همسرانشان
از قديم گفته اند پشت هر مرد موفق يك زن فداكار است. قطعا كسب يكي از كرسي‌هاي سبز هرم سه گوش بهارستان نيز يك موفقيت بزرگ است كه نمايندگان معتقدند با حمايت و كمك خانواده به خصوص همسرانشان به آن دست يافته اند(ادامه)

کره زمین، نمادی از جهانی بودن و تأکیدی بر حضور بین‌المللی سپاه در عرصه‌های مختلف جهانی است و وجود این نماد گویای جهان شمول بودن راه و اعتقاد پاسداران انقلاب اسلامی است. آرم سپاه پاسداران نماد چیست؟
کره زمین، نمادی از جهانی بودن و تأکیدی بر حضور بین‌المللی سپاه در عرصه‌های مختلف جهانی است و وجود این نماد گویای جهان شمول بودن راه و اعتقاد پاسداران انقلاب اسلامی است. (ادامه)
تصاویر: روحانی در جمع فرماندهان ناجا
همایش سراسری فرماندهان نیروی انتظامی روز شنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، در ستاد کل ناجا برگزار شد. (ادامه)
شاملو: پرونده ریحانه هیچ ابهامی ندارد
(ادامه)
مجوز ترانه‌های "حبیب" صادر شد
(ادامه)
نشست ورزشی های مازندران با استاندار
استاندار مازندران: ورزش مازندران نگین ورزش کشور است / عدالت در مورد استعدادهای ورزشی بانوان کاملا رعایت شود / بنگاه های اقتصادی حامی ورزش مازندران تشکیل شود / با استان آستارا خان تفاهمنامه همکاری های ورزشی امضا خواهد شد (ادامه)
رتبه اول كاهش تلفات رانندگي درسال درگلستان92
(ادامه)
اعلام نتیجه اولیه دکتری نیمه‌متمرکز
(ادامه)
خودزنی مرد 40ساله ساروی با ضربات چاقو+عکس
فردی 40 ساله به دلیل نامعلوم با چاقو اقدام به خود زنی نمود که با حضور به موقع پرسنل اورژانس 115 از مرگ نجات یافت (ادامه)
آرش برهانی در حال طواف خانه خدا /عکس
آرش برهانی نیز در سفر استقلال به مکه مکرمه عکسی از خود در لباس احرام منتشر کرده است.(ادامه)
عکسی کمیاب از 20 سال پیش مریلا زارعی و حال حاضر او
مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ میباشد .در فیلم “سلام سینما” ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) چهرهٔ او برای اولین بار بر روی پرده سینما نقش بست . (ادامه)
زمان اعلام آمار انصراف‌دهندگان از یارانه
(ادامه)
بی‌خانمانی معلم آموزش‌و‌پرورش /عکس
لوازم منزل یک دبیر بازنشسته آموزش و پرورش به خاطر عدم توانایی در پرداخت اجاره خانه 600 هزار تومانی از سوی صاحب خانه به داخل خیابان ریخته شده است و خودش نیز در کوچه زندگی می کند.(ادامه)
چرا به حضرت زهرا (س) انسیه الحورا می‌گویند
حوریه‌ای است به صورت انسیه و انسیه‌ای است به معنی حوریه و چون درِ بهشت را گشودند، بوی حضرت فاطمه علیهاالسلام را استشمام کردم.(ادامه)
نرخ بیکاری در مازندران ۱۱ درصد است
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های يکشنبه
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز یکشنبه۳۱ فروردین
در حالیکه بهای طلا در بازارهای جهانی همچنان سیری نزولی را طی می کند، در بازار داخل قیمت طلا در چند روز گذشته با رشدی فزاینده روبرو بوده است، امروز نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با اندکی کاهش در مقایسه با دیروز ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
نامه آيت الله حائري شيرازي به موسوي و کروبي
آيت الله محي الدين حائري شيرازي نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري با انتشار نامه اي از آقابان موسوي وکروبي خواست که از اصرار بر مواضع چند سال گذشت خود پيرامون انتخابات دست بردارند تا زمينه‌هاي رفع حصر از سوي نظام مهيا شود.(ادامه)
احمدی‌نژاد کجاست؟/ عکس
(ادامه)
انتخاب های حضرت زهرا(س) در زندگی
انتخاب محل زندگی، انتخاب همسر، انتخاب رشته تحصیلی ، انتخاب شغل، انتخاب نوع پوشش ، انتخاب نوع روابط اجتماعی و انتخاب رفتارهای خانوادگی و... همه و همه منجر به سبکی از زندگی می شود.(ادامه)
کمیل نظافتی که بچه محل‌ها به او «۴۰ کیلویی» می‌گفتند، کاری کرد کارستان! ایثاری کرد که آدم‌های ۱۴۰ کیلویی هم جرأت انجامش را ندارند. او کلیه‌اش را با لبخند معصومانه یک کودک تاخت زد تا آن‌ها که از جوانمردی و مروت بویی نبرده‌اند، بگویند: حاج‌آقا سلامت عقلی ندارد! برای اهدای کلیه ابتدا از همسرم اجازه گرفتم
کمیل نظافتی که بچه محل‌ها به او «۴۰ کیلویی» می‌گفتند، کاری کرد کارستان! ایثاری کرد که آدم‌های ۱۴۰ کیلویی هم جرأت انجامش را ندارند. او کلیه‌اش را با لبخند معصومانه یک کودک تاخت زد تا آن‌ها که از جوانمردی و مروت بویی نبرده‌اند، بگویند: حاج‌آقا سلامت عقلی ندارد! (ادامه)
آیا ایران ظرفیت 300میلیون جمعیت دارد؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
۳ سال یارانه معادل ۶سال بودجه عمرانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.915 seconds.