.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سانحه رانندگی برای خواننده موسیقی پاپ
(ادامه)
زمان واریز سهمیه‌ بنزین دی ماه
(ادامه)
جزئیات سوءاستفاده کلان مالی در قشم
(ادامه)
قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار
رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر قیمت هر اونس طلا را امروز (شنبه) 1204 دلار (35 دلار کاهش در یک هفته اخیر ) اعلام کرد.(ادامه)
واکنش شدید روحانی به سخنان حجاریان
(ادامه)
فشار به استاندار برای حذف نیروهای اصولگرا
انتصاب سید طاهر طاهری به عنوان استاندار البرز که از مخالفان جدی جریان‌های تندرو اصلاح‌طلبی در مجلس ششم بود، موجب اعتراض تندروها به وی و همچنین انتصاب‌های استانداری البرز شده است.(ادامه)
رئیس جدید شورای رقابت مشخص شد
(ادامه)
افزايش کمک سفر برخی کارمندان به خارج
(ادامه)
دستگیری سارق سیم برق در بابلسر
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
قاتل خاموش جان مدیر دانشگاه پیام نور بهشهر را گرفت
سخنگوی دانشگاه پیام نور مازندران گفت: مسمومیت با گاز منوکسید کربن، مدیر آموزش دانشگاه پیام نور مرکز بهشهر را به کام مرگ کشاند.(ادامه)
شمال نیوز: آمارهای رسمی نشان می‌دهد تا به حال بیش از 850 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای اتمامش با روند فعلی به هزاران میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است. آزاد‌راه تهران‌– شمال؛ طلسمی که نمی‌شکند
شمال نیوز: آمارهای رسمی نشان می‌دهد تا به حال بیش از 850 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای اتمامش با روند فعلی به هزاران میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است.(ادامه)
چه کسی «اولین مجری انقلاب» شد؟
(ادامه)
واکنش کیهان به ماجرای شنود دفتر مطهری
(ادامه)
آدم‌فضایی در بازی پرسپولیس!+عکس
یکی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس لباس آدم فضایی پوشیده و در ورزشگاه آزادی حاضر شده و باعث تعجب سایر هواداران شد. انتهای پیام(ادامه)
عکس/ عزاداری مردم در اربعین سالهای دور
(ادامه)
دوربین مخفی در کلید خودرو
(ادامه)
مردی که با یک چوب پرواز می‌کند+عکس
دو مرد در خیابان های ژنو نمایشی خیری کننده برای جمع آوری پول به اجرا گذاشته اند که نظر صدها شهروند عابر را به خود جلب کرده است.(ادامه)
شجریان و این کارا؟+عکس
(ادامه)
 ظاهراً امر بر رئیس هیئت اروپایی مشتبه شده و قصد اعلان ریاست و بزرگی بر هر ایرانی را داشته چرا که بی احترامی به هاشمی به‌عنوان یک مقام عالی‌رتبه، پیامی جز این ندارد. بی‌احترامی معنادار یک زن اروپایی به هاشمی+عکس
ظاهراً امر بر رئیس هیئت اروپایی مشتبه شده و قصد اعلان ریاست و بزرگی بر هر ایرانی را داشته چرا که بی احترامی به هاشمی به‌عنوان یک مقام عالی‌رتبه، پیامی جز این ندارد.(ادامه)
نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند هرچه زودتر متوجه مشکل شویم و به فکر درمان آن باشیم، اما زمانی که بعضی از بیماری‌ها بدون علامت باشد، چطور؟ آن زمان چه کاری از دست ما ساخته است؟ بی‌شک، بیماری‌ها و اختلالات متعددی وجود دارد که بدون علامت بروز می‌کند و به همین دلیل ممکن است مدتی هم تشخیص داده نشود.
کبد چرب بمب ساعتی در بدن انسان
نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند هرچه زودتر متوجه مشکل شویم و به فکر درمان آن باشیم، اما زمانی که بعضی از بیماری‌ها بدون علامت باشد، چطور؟ آن زمان چه کاری از دست ما ساخته است؟ بی‌شک، بیماری‌ها و اختلالات متعددی وجود دارد که بدون علامت بروز می‌کند و به همین دلیل ممکن است مدتی هم تشخیص داده نشود. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
روزنامه های صبح امروز عناوین مهم خود را بیشتر به شرح زیر آمده کرده اند که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
شمال نیوز: در میان قسمت‌‌های مختلف کله پاچه، مغز گاو و گوسفند محتوای کلسترول بیشتری دارند. بگونه‌ای که مغز گوسفند به‌ اندازه ۸ زرده تخم مرغ کلسترول دارد و جزء مواد غذایی بسیار پرچرب محسوب می‌‌شود. دوستداران کله‌ پاچه،مراقب باشید !
شمال نیوز: در میان قسمت‌‌های مختلف کله پاچه، مغز گاو و گوسفند محتوای کلسترول بیشتری دارند. بگونه‌ای که مغز گوسفند به‌ اندازه ۸ زرده تخم مرغ کلسترول دارد و جزء مواد غذایی بسیار پرچرب محسوب می‌‌شود.(ادامه)
معاون مديركل دفتر اجتماعي استانداری مازندران منصوب شد
(ادامه)
صاحب وی​چت دومین مرد ثروتمند چین/عکس
(ادامه)
۵ راه ساده برای از بین بردن چربی دور شکم
تحقیقات نشان می دهد که در این شیوه هر چقدر بشقاب غذا بزرگتر باشد ما آن را پرتر می کنیم و در نتیجه به علت وجود نوعی طمع به آن غذای بیشتری می خورد و پرخوری می کنیم. (ادامه)
متن کامل قطعنامه پیشنهادی روحانی
(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس كناره گيري كرد
مدیر روابط عمومی این باشگاه از کناره گیری موقت رویانیان از مدیرعاملی تا زمان روشن شدن تکلیفش خبر داد. (ادامه)
شکست داماش و اعتراض هواداران گیلانی به بی توجهی ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.