.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیشنهاد محسن رضایی به مجلس
(ادامه)
اسامی جانباختگان تصادف محورهراز اعلام شد
(ادامه)
نقش زنان در تحقق حماسه اقتصادی ملموس شود
(ادامه)
زیباکلام: هول شدم؛ حرف بی‌خود زدم
(ادامه)
جلسه امروز مجلس به حد نصاب نرسید
با گذشت نیم ساعت از زمان مقرر آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت نمایندگان هنوز جلسه به حد نصاب برای آغاز نرسیده است.(ادامه)
شمال نیوز: این بانوی جوان که « ورُنیکا» نام دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری است، روز گذشته به همراه نامزد و خانواده همسرش برای گرویدن به دین اسلام و مذهب شیعه به دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران ... بانوی جوان اوکراینی در مازندران شیعه شد+عکس
شمال نیوز: این بانوی جوان که « ورُنیکا» نام دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری است، روز گذشته به همراه نامزد و خانواده همسرش برای گرویدن به دین اسلام و مذهب شیعه به دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران ...(ادامه)
اجراي حکم قصاص در زندان ساري
(ادامه)
محمد محبوب تشكيل شوراي راهبري ، حركت به سمت تحقق مديريت يكپارچه شهري(ديدگاه)
محمد محبوب(ادامه)
"جو مذاکرات وین مثبت است"
(ادامه)
"مذاکرات عراقچی و شرمن مفید بود"
(ادامه)
پست جدید آقای افشاگر
طی هفته های آینده ما به فعالیت خود ادامه می دهیم تا آژانس امنیت ملی آمریکا و دیگر سازمان ها نقض حقوق اساسی در زندگی خصوصی ما را متوقف کنند(ادامه)
افزایش نقدی مزد 93 فقط 100هزارتومان
بیان ساده این مدل این است که علاوه بر افزایش نقدی حداقل دستمزد سال آینده که بنا به پیش بینی کارشناسان بازار کار نمی تواند بیشتر از 100 هزارتومان باشد و قطعا روال تعیین مزد سال های گذشته برای سال 93 نیز تکرار خواهد شد، بتوان بسته های کالایی مشخصی را برای حمایت از معیشت خانوار کارگری با بودجه دولت پیش بینی و در اختیار کارگران قرار داد.(ادامه)
انتظار داشتم روحاني از من مشورت بگيرد
حرف بسيار داشت، آنچنان كه در بازخواني شب كناره‌گيري‌اش از كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري «چندين بار گوشزد كرد اين را براي اولين بار است كه مي‌گويم».(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
شریعتمداری: دیکته دشمن را ترجمه نکنید!
(ادامه)
شمال نیوز: در احکامی جداگانه از سوی استاندار گلستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان منصوب شدند. 2 انتصاب جدید در استانداری گلستان
شمال نیوز: در احکامی جداگانه از سوی استاندار گلستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان منصوب شدند.(ادامه)
مدیر عامل شهرک های صنعتی گلستان منصوب شد
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
این عکس کودک سوری جهان را تکان داد
مروان، 4ساله از سوریه. این نام حالا برای خیلی ها آشناست. کودکی که از دیروز تا به حال تصویرش در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری دنیا دست به دست می شود و شرح تنهایی اش خیلی ها را غمگین کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران سه شنبه شب به همراه سرپرست فرمانداری شهرستان آمل از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس به دره در جاده هراز در بیمارستان 17شهریور آمل عیادت کرد. عیادت استاندار از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس دره هراز
شمال نیوز: استاندار مازندران سه شنبه شب به همراه سرپرست فرمانداری شهرستان آمل از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس به دره در جاده هراز در بیمارستان 17شهریور آمل عیادت کرد.(ادامه)
واکنش تند پيرواني به اظهارات گل محمدي
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس پاسخ سرمربي سابق اين تيم را داد.(ادامه)
دستور شب عیدی بانک مرکزی به بانک‌ ها
نظام بانکی کشور در حالی ارائه خدمات برای واریز دو مرحله از حقوق، عیدی، یارانه نقدی و سبد کالایی را در 30 روز کاری آینده پیش رو دارد که بانک مرکزی دستور ویژه‌ای برای آماده باش به آنها صادر کرده است. (ادامه)
مذاکره دو جانبه نمایندگان ایران و آمریکا در وین
سید عباس عراقچی و وندی شرمن نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 بصورت دو جانبه با یکدیگر دیدار و مذاکره کردند . (ادامه)
خبر بسیار مهم درباره قیمت بنزین
پس از تائید و تکذیب‌های فراوان، سرانجام افزایش قیمت بنزین تا پایان سال به تعویق افتاد و براساس گفته معاون اول رئیس جمهور، قیمت بنزین در سال 92 افزایش نمی یابد. (ادامه)
فرجی‌دانا یک مسئولیت دیگربه میلی‌منفردداد
(ادامه)
علت اصلی حادثه دره پلور اعلام شد
(ادامه)
ممنوعیت نصب چادر در شهرها و پارک‌ها
(ادامه)
شگرد جدید کلاهبرداری از طریق پیامک
(ادامه)
جدول/ قیمت خودرو‌های داخلی در بازار
(ادامه)
شمال نیوز: بسیار شرم آور است که برغم این همه دستگاه ، باز هم تعداد کثیری از رانندگان معتاد هستند و معلوم است که معتاد ، به ویژه در ساعات شب، بیش از دیگران در معرض حادثه سازی است. «مسافران» تا کی باید تاوان «اعتیاد رانندگان» را بدهند؟
شمال نیوز: بسیار شرم آور است که برغم این همه دستگاه ، باز هم تعداد کثیری از رانندگان معتاد هستند و معلوم است که معتاد ، به ویژه در ساعات شب، بیش از دیگران در معرض حادثه سازی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.