.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مهاجرت معكوس در استان گيلان
روستاهايى كه از خدمات اساسى شامل راه، آب، برق، مخابرات و گاز برخوردار مى شوند، با پديده مهاجرت معكوس روبرو خواهند شد. (ادامه)
بدهى مشتركين به شركت آب مازندران
مشتركين شركت آب استان مازندران بيش از ۵۱ ميليارد ريال بدهى معوقه به اين شركت دارند. مهندس بهنام عباسپور مديرعامل آب منطقه اى استان مازندران با بيان اين مطلب گفت: شركت براى اينكه بتواند به موقع به مشتركين خود بخصوص كشاورزان خدمات مناسب ارائه كند به ناچار بايد حقوق دولتى را كه در قانون پيش بينى شده است از مشتركين وصول نمايد. وى متذكر شد هيچگونه قانونى براى بخشودگى بابت بدهى معوقه كشاورزان و مشتركين در بخش حق النظاره و آب بهاى سنتى وجود ندارد. لذا همه كسانى كه از چاه و شبكه سنتى در سال هاى قبل از ۸۴ استفاده كرده اند بايد نسبت به پرداخت بدهى عقب افتاده خود اقدام كنند. (ادامه)
سرقت بیش از‪ ۳۷‬تن سيم مسي شركت برق مازندران
روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران اعلام كرد: از ابتداي سال تاكنون ‪ ۳۷‬هزار و ‪ ۷۴‬كيلو گرم سيم مسي مربوط به اين شركت به سرقت رفته است. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران : علاوه بر آن چند دستگاه ترانس و تابلو برق در محدوده جغرافيايي شركت توزيع برق مازندران به سرقت رفته است .(ادامه)
وزيرتعاون در گرگان:افزايش سهم ‪ ۲۵درصدی بخش تعاون دراقتصادكشور
وزير تعاون، از رساندن سهم تعاون از پنج درصد موجود به ‪ ۲۵‬درصد در اقتصاد كشور به عنوان يكي از برنامه‌هاي اصلي اين وزارتخانه خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، محمد عباسي در فرودگاه گرگان افزود: اين امر بخصوص (ادامه)
دستگيری سارق حرفه‌اي ‪ ۱۴‬ساله در رشت
"رحمان"، سارق حرفه‌اي ‪ ۱۴‬ساله اهل و ساكن خمام شهرستان رشت درشهر رشت شناسايي و دستگير شد. (ادامه)
قرار بود استاندار به همراه معاون و جمعي از مسؤولين و مديران اقتصادي و تجار و بازرگانان در نمايشگاه قزاقستان شركت كنند. مقدمات اين نمايشگاه توسط يكي از شركت هاي نمايشگاهي مازندران فراهم و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان مقدمات حضور تجار و بازرگانان را فراهم آورد. حاشيه سفر استاندار مازندران و همراهان به قزاقستان
قرار بود استاندار به همراه معاون و جمعي از مسؤولين و مديران اقتصادي و تجار و بازرگانان در نمايشگاه قزاقستان شركت كنند. مقدمات اين نمايشگاه توسط يكي از شركت هاي نمايشگاهي مازندران فراهم و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان مقدمات حضور تجار و بازرگانان را فراهم آورد. (ادامه)
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص(ادامه)
شکست شموشک نوشهر مقابل پگاه گیلان
دیدار تیم های پگاه گیلان و شموشک نوشهر در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور با برتری قاطع پگاه به پایان رسید. در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد تیم فوتبال پگاه گیلان با نتیجه 3 برصفر شموشک نوشهر را شکست داد. (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
بر اساس آخرين نقشه هاي پیش یابی هواشناسی، وضعيت جوي استان مازندران از روز دوشنبه 22 آبان ماه تا روز جمعه 26 آبان به شرح زير پيش بيني مي شود:(ادامه)
سخني با قناعت (معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران) نمي دانم چپم يا راست ....؟؟ اما می دانم که...(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
با دستور استاندار ،مدیران مازندران موظف به ملاقات عمومی با مراجعه کنندگان شدند
استاندار مازندران کلیه مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان را موظف کرد روزهای سه‌شنبه هر هفته با مراجعان به ادارات و سازمانهای خود ملاقات عمومی داشته باشند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،در بخشی از ابلاغبه ابوطالب شفقت آمده است: کارشناسان و مدیران در این روز نباید محل کار خود را ترک و یا در جلسات غیرعمومی شرکت کنند. (ادامه)
شناسايي يكصد منطقه گردشگري مازندران
مسوول واحد فني گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران اعلام كرد: يكصد نقطه گردشگري استان شامل مناطق جنگلي، كوهستاني و جلگه‌اي براي سرمايه‌گذاري گردشگري شناسايي شده است.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،افلاطون ولي‌پورافزود: مناطق گردشگري (ادامه)
طبابت پزشك قلابي در قائمشهر
پزشك قلابي ترك اعتياد معتادان در قائمشهر با شكايت جمعي از معتادان و خانواده هاي آنان دستگير شد. اين پزشك به همراه سه تن از همدستانش براي درمان معتادان آنها را 32 ساعت در اتاقي در دماي 40 (ادامه)
اخاذي با لباس زنانه در مازندران
افرادي كه با پوشيدن لباس زنانه به عنوان مسافر سوار خودروهاي عبوري در جاده آمل- محمودآباد مي شدند و از مسافران اخاذي مي كردند به دام ماموران انتظامي افتادند. 2نفر از اعضاي اين باند كه 17 و 18 ساله هستند (ادامه)
دانستني هايي درخصوص انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري، سومين دوره شوراهاي اسلامي(بخوانيد)
(ادامه)
3/ 97درصد كانديداهاي شورا در گرگان تاييد صلاحيت شدند
فرماندار گرگان گفت: 3/97 درصد كانديداهاي انتخابات شوراها در شهرستان گرگان تاييد صلاحيت شدند. ماشاالله عظيمي در گفت‌وگو ی خبری در گرگان افزود: به دليل شفافيت در امر تائيد صلاحيت كانديداهاي انتخابات شوراهاي شهر و روستا در شهرستان گرگان، هيچ شبهه‌اي در تاييد صلاحيت‌ها وجود ندارد. (ادامه)
شكارچي ها شکار يكديگر شدند
اختلاف بين 4 شكارچي بر سر شكار پرندگان در نور به قتل يك نفر از آنها منجر شد. به گزارش مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران در پي تماس مردم روستاي افراسياب كلاي نور در مورد قتل فردي به نام عقيل 34 ساله ماموران (ادامه)
استاندار: گلستان مي‌تواند در رديف استانهاي توسعه يافته كشور باشد
استاندار گلستان با اشاره به ارتقاي رتبه استان در بخشهاي مختلف گفت: گلستان مي‌تواند در رديف ‪ ۱۰‬استان توسعه‌يافته كشور باشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان، علي محمد شاعري در جمع كارشناسان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اظهار (ادامه)
ساندويچ ماهي برای دانش آموزان گيلاني
مديركل شيلات گيلان از اجراي طرح توزيع ساندويچ ماهي در مدارس استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مركزي خبر، محمدي در مراسم توزيع آزمايشي ساندويچ ماهي در مدرسه دخترانه بنت الهدي صدر انزلي با بيان اينكه (ادامه)
ساخت دستگاه " سختي‌گير الكترونيكي آب " در دانشگاه مازندران
دستگاه " سختي گير الكترونيكي آب " با هدف كاهش رسوبات آب توسط "مريم‌احمديان" دانشجوي فيزيك دانشگاه مازندران ساخته شد. مخترع اين دستگاه گفت: اين دستگاه باعث مي‌شود كه آب از يك ميدان مغناطيسي عبور كند و رسوب كمتري داشته باشد. (ادامه)
گلستان منطقه ممتاز گردشگري روستايي
استان گلستان در پي معرفي 13روستاي نمونه گردشگري و برنامه ريزي براي رونق اين روستاها تبديل به مقصد گردشگري مي شود. مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان، در اين باره گفت: «از جمله اقداماتي كه سبب رونق گردشگر(ادامه)
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد : در فراخوان ملي پرسش مهر ۶ رييس جمهور تعداد41 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان در مرحله کشوري حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در مجموع استان مازندران در کسب ... آموزش و پرورش مازندران در کشور اول شد
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد : در فراخوان ملي پرسش مهر ۶ رييس جمهور تعداد41 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان در مرحله کشوري حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در مجموع استان مازندران در کسب ...(ادامه)
چگونه يك معتاد اينترنت را بشناسيم؟(بخوانيد)
(ادامه)
آرزوي آبي يك استاندار ...سفر نزديك است ... دوباره نبازيم ...؟
داستان جديدي براي گفتن نيست قصه ، قصه همان استاندار تنهايي است كه مي گويند پر انرژي و فعال به تحقق آرمان هاي اصولگرايانه پايبند بوده .مي گويند در طبقه سوم ساختمان استانداري خبرهايي است ...(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
تهدید کارگران گیلانی/ کفن پوش به سوی تهران راهپیمائی خواهیم کرد!
کارگران گیلانی تهدید کردند کفن پوش به سوی تهران راهپیمائی خواهند کرد. به گزارش سرویس اجتماعی آریا، محمد یعقوبی، دبیر اجرائی خانه کارگر استان گیلان اعلام کرد کارگران کارخانه تعطیل شده ایران الکتریک رشت تهدید کردند که اگر به شکایت آنها رسیدگی نشود، (ادامه)
بررسي اعتبارات استانی در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌‏گذاري
در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌‏گذاري ، اعتبارات استان مازندران مورد بررسي قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، در اين جلسه، اعتبار سال 84 بنگاه‌‏هاي كوچك اقتصادي زود بازده و كارآفرين مازندران 222 ميليارد تومان ، اعتبار سال 85، (ادامه)
قناعت:رئیس جمهورتا پايان آذربه مازندران میآید
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از سفر "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران به اين استان خبر داد و گفت: انجام اين سفر تا پايان آذر ماه امسال قطعي است. (ادامه)
كشف بيش از 70 سند جعلي در علي آباد
فردي كه اقدام به جعل شناسنامه، كارت ملي و كارت پايان خدمت مي كرد 16 آبان ماه پس از اطلاع و گزارشات مردمي به پليس و تحقيقات و بررسي هاي انجام شده دستگير و جهت بررسي روانه بازداشتگاه گرديد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.817 seconds.