.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مسیر راهپیمایی 22بهمن در مازندران
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 21 بهمن
(ادامه)
توزیع عادلانه بودجه‎های ورزشی در مازندران
مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران از اولویت توزیع عادلانه بودجه‎های ورزشی در استان خبر داد. (ادامه)
خداحافظی رسمی صنعت ساری با لیگ دسته دوم فوتبال
سقوط صنعت ساری به رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور با قبول شکست این تیم برابر خلخال دشت قطعی شد. (ادامه)
نتایج تایید و رد صلاحیت ها به تفکیک استان‌ها
(ادامه)
تعیین نامزد های قم جامعه مدرسین در انتخابات مجلس
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نامزدهای مورد تایید این جامعه برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم را اعلام کرد (ادامه)
لیست احتمالی اصلاح‌طلبان
در لیست اصلاح طلبان نام عارف و مطهری به چشم می خورد. (ادامه)
اظهار نظر موحدی کرمانی درباره حضور هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز/هاشمی نقاط ضعفش را پذیرفت
(ادامه)
شمال نیوز : آقای ناطق نوری در انتخابات رقابتی شرکت کرده و شکست‌خورده بود و به رقیب خود هم تبریک گفته بود. پرسش ما این بود که باید این‌چنین از فردی که نتیجه انتخاباتی دمکراتیک را پذیرفته تقدیر کرد یا به او حمله کرد؟» بازخوانی مخالفت ناطق نوری با انتصاب کشاورزیان به عنوان استاندار مازندران
شمال نیوز : آقای ناطق نوری در انتخابات رقابتی شرکت کرده و شکست‌خورده بود و به رقیب خود هم تبریک گفته بود. پرسش ما این بود که باید این‌چنین از فردی که نتیجه انتخاباتی دمکراتیک را پذیرفته تقدیر کرد یا به او حمله کرد؟»(ادامه)
زن مسلح در دانشگاه تهران ایست می دهد/عکس
زن محجبه مسلح در محوطه داخل دانشگاه تهران به عکاس "کاوه کاظمی" ایست می دهد؛ این زن یکی از انقلابیون مسلحی است که پس از اشغال دانشگاه تهران به دست نیروهای انقلابی مامور برقراری امنیت شده است. این عکس در تاریخ 23 بهمن 1357 یعنی یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی برداشته شده است.(ادامه)
توضیح خانم بازیگر درباره لباس های نامتعارفش در جشنواره+تصاویر
مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود با پیامی در مورد نوع پوشش خود که متوجه بسیاری از افراد در جشنواره ی سی و چهارم شده بود توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)
شباهت یک بازیگر به سردار سلیمانی /عکس
(ادامه)
ژست های بابک زنجانی در دادگاه /تصاویر
تصاویر زیر مربوط به ژست های بابک زنجانی در بیست و پنجمین جلسه علنی دادگاه است.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی‌نژاد با بیان اینکه اینها اصولگرایی را خراب کرده‌اند، گفت: آنها نه شعار دارند و نه برنامه. از نظر من اصولگرایی مرده است و باید خون تازه‌ای در جریان حامی انقلاب دمیده شود..... احمدی نژاد : اصولگرایی مرده است !
شمال نیوز : احمدی‌نژاد با بیان اینکه اینها اصولگرایی را خراب کرده‌اند، گفت: آنها نه شعار دارند و نه برنامه. از نظر من اصولگرایی مرده است و باید خون تازه‌ای در جریان حامی انقلاب دمیده شود.....(ادامه)
خانم «م.د» نمونه یکی از این افراد است که اقدام به واردات بیش از 600 دستگاه خودروی سواری لوکس از طریق کارت بازرگانی یک‌بار مصرف خود کرده است که طی 256 فقره اظهارنامه وارداتی تنظیم شده، در مجموع به ارزش 16,541,024 دلار و... جزئیات واردات خودرودهای لوکس به اسم زن روستایی از طریق گمرگ بندر بوشهر!
خانم «م.د» نمونه یکی از این افراد است که اقدام به واردات بیش از 600 دستگاه خودروی سواری لوکس از طریق کارت بازرگانی یک‌بار مصرف خود کرده است که طی 256 فقره اظهارنامه وارداتی تنظیم شده، در مجموع به ارزش 16,541,024 دلار و...(ادامه)
تصاویر/ ازدواج ۲۰۰ زوج دانشجوی دانشگاه تهران
مراسم ازدواج ۲۰۰ زوج دانشجوی دانشگاه تهران بعد از ظهر امروز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد . (ادامه)
خاطره محسن رضایی در آستانه 22 بهمن
محسن رضایی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطره کوتاهی از شب 22 بهمن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. (ادامه)
با بررسی پرونده کاری مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در کنگره 100 مدیر شایسته ملی وی بعنوان یکی از مدیران موفق برتر مورد تجلیل قرار گرفت .
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان بعنوان مدیر برتر کشوری برگزیده شد
با بررسی پرونده کاری مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در کنگره 100 مدیر شایسته ملی وی بعنوان یکی از مدیران موفق برتر مورد تجلیل قرار گرفت . (ادامه)
تصمیمات احتمالی جدید در مورد بنزین
وزیر نفت اعلام کرد که این وزارتخانه دنبال توقف عرضه کارتی بنزین است. (ادامه)
50 هزار تومان جریمه نگهداری سگ در خانه
اعضای شورای شهر کرمان برای نگهداری سگ در خانه، جریمه تعیین کردند. (ادامه)
بمب‌ ساعتی خطرناک در کمین مردان ایرانی
مسئول برگزاری روزملی سلامت مردان نسبت به شیوع بیماری های واگیر جنسی در مردان ایرانی و عوارض این قبیل بیماری‌ها برای جامعه هشدار داد. (ادامه)
ژست عجیب آقای بازیگر روی فرش قرمز +عکس
"کامران تفتی" بازیگر سینما و تلویزین شب گذشته با حضور بر روی فرش قرمز کاخ جشنواره ژستی عجیبی از خود نشان داد.(ادامه)
فرودگاه ساری در اوج
پروازهای بین المللی و داخلی فرودگاه بین المللی ساری افزایش یافت.(ادامه)
فرار از حمله قلبی بدون مصرف دارو
نشانه های قرار گرفتن در خطر سکته قلبی کاملا سر راست هستند. اگر کلسترولتان بالاست، اضافه وزن دارید یا چاق هستید و فشار خونتان هم بالا رفته، پس باید چربی حیوانی کمتری مصرف کنید، بیشتر سبزیجات بخورید و ورزش کنید تا عضله قلب را قوی نگه دارید. در واقع برنامه های توان بخشی برای افرادی که مشکلات قلبی دارند چنین توصیه هایی می کنند.(ادامه)
عکس: کمدین معروف در جشنواره فجر
امیرمهدی ژوله در حاشیه جشنواره فیلم فجر(ادامه)
با دهان نفس نکشید!
بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنفس از راه دهان، خطر پوسیدگی دندان‌ها را افزایش می‌دهد.(ادامه)
فردی با هویت ق. خ در جریان اختلافات خانوادگی و نزاعی که بین پدر و دو پسر وی روی داد، سینا پسر 23 ساله خود را با چندین ضربه چاقو مجروح کرد و پسر قبل از رسیدن به بیمارستان بر اثر خونریزی داخلی فوت کرد. نزاع خانوادگی جان جوان 23 ساله نوشهری را گرفت
فردی با هویت ق. خ در جریان اختلافات خانوادگی و نزاعی که بین پدر و دو پسر وی روی داد، سینا پسر 23 ساله خود را با چندین ضربه چاقو مجروح کرد و پسر قبل از رسیدن به بیمارستان بر اثر خونریزی داخلی فوت کرد.(ادامه)
کارتن خواب گنبدی در اعتراض به شهرداری برهنه شد
یک کارتن خواب گنبدی در واکنش به اقدام ماموران شهرداری در جمع کردن بساط لوازم اوراقی اش خود را بر بالای ماشین شهرداری برهنه کرد (ادامه)
نان سیر بندر ترکمنی‌ها؛ مخصوص روزهای سرد زمستان
فرقی نمی‌کند کجای شمال این سرزمین باشید. وقتی دریا باشد و سیر، می‌توانید یک غذای خوشمزه یا یک نان لذیذ درست کنید. مردم ترکمن نان‌های مختلفی دارند که یکی از آنها نان سیربا روغن محلی است. نانی که خیلی سریع درست می‌شود و مخصوص روزهای سرد زمستان است. (ادامه)
با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید
اگر مثل بسیاری از مردم دنیا اضافه وزن دارید و برای کاهش وزن‌تان به سختی تلاش می‌کنید اما هنوز نتوانسته‌اید کاری از پیش ببرید، نگران نباشید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.