.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هواپیمای وزیر بهداشت دچار نقص فنی شد
هواپیمای حامل وزیر بهداشت که از زابل بازمی‌گشت، در یکی از موتور‌هایش دچار نقص فنی شد که خلبان قبل از پریدن متوجه این نقص شد و آن را متوقف کرد.(ادامه)
شمال نیوز: انجمن رسانه های مجازی مازندران با صدور اطلاعیه ای از همه واجدین شرایط دعوت کرد تا در این انجمن عضو شوند . فراخوان ثبت اعضای جدید در انجمن صنفی رسانه های مجازی مازندران
شمال نیوز: انجمن رسانه های مجازی مازندران با صدور اطلاعیه ای از همه واجدین شرایط دعوت کرد تا در این انجمن عضو شوند .(ادامه)
10 کاربرد عجیب و غریب «پودر بچه»
پودر که برای بچه تان استفاده می کنید، از آنچه که فکر می کنید، مفید تر است! (ادامه)
ازدواج سیاسی مجری معروف زن +عکس
پس از یکدوره خبرسازی عمران خان در حوزه سیاست، این چهره جنجالی پاکستان با ازدواج خود با مجری معروف تلویزیونی بار دیگر خبرساز شد.(ادامه)
برگزاری هشتمین سال‌مرگ صدام +عکس
فراکسیون دولت قانون در پارلمان عراق، از وزارتخارجه این کشور خواست سفیر اردن در بغداد را به خاطر برگزاری یادبود اعدام صدام در امان، احضار کند. (ادامه)
حمید لولایی در نقش روحانی/ عکس
حمید لولایی در فیلم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» در نقش یک روحانی ظاهر می‌شود. (ادامه)
بهداد سليمي به همراه خانواده در بام رامسر/ عکس
سرویس شبکه های اجتماعی شفاف: بهداد سلیمی عکسی از خود و همسرش در رامسر را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.(ادامه)
مجوز دولت براي تداوم فعاليت ۱۰ معاون وزير
(ادامه)
انتقاد کیهان از وعده جدید رئیس جمهور
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
تغییر سرپرستان ۲ اداره‌ کل استانداری و پایان ماموریت چند معاون فرماندار
شمال نیوز: سرپرستان ۲ اداره‌کل استانداری گیلان که زیرمجموعه معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت سیاسی، امنیتی هستند تغییر می‌کنند.(ادامه)
قرائتی: ازدواج تعطیل شده است
برای گسترش نماز نیاز به همت داریم و برای این کار بودجه زیادی لازم نیست، بلکه اراده و دلسوزی ضروری است. (ادامه)
اعتراض شديد دروازه‌بان چين به داور ایرانی/ عکس
(ادامه)
شمال نیوز: خاکی از رزمندگان دفاع مقدس، دارای گرایشات سیاسی اعتدال گرا و مورد اجماع جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب استان گلستان می باشد.


"یحیی خاکی" کلید فرمانداری گرگان را به دست گرفت
شمال نیوز: خاکی از رزمندگان دفاع مقدس، دارای گرایشات سیاسی اعتدال گرا و مورد اجماع جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب استان گلستان می باشد. (ادامه)
یک روحانی با لباس زرد در برنامه تلویزیونی/ عکس
روز پنجشنبه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم برنامه ای تحت عنوان «جشن خاتم» روی آنتن شبکه تهران رفت که حضور یک روحانی با لباس متفاوت از نقاط قابل توجه آن بود. این روحانی با لباس زرد و عبا و عمامه مشکی در برنامه حاضر شده بود. این روحانی ضمن هماهنگ بودن جوراب و کفشش با لباس هایش، ساعت مچی زرد هم به دست بسته بود(ادامه)
صادقعلی رنجبر شهيد حجت اله مستشرق؛ ستاره اي پرفروغ در آسمان ساري(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز : اسد که پیش تر دارای سابقه مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران بوده، به عنوان نخستین فرماندار بابلسر در دولت تدبیر و امید مدیریت ارشد خود را در این شهرستان آغاز نمود .... اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در بابلسر معرفی شد
شمال نیوز : اسد که پیش تر دارای سابقه مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران بوده، به عنوان نخستین فرماندار بابلسر در دولت تدبیر و امید مدیریت ارشد خود را در این شهرستان آغاز نمود ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر ، در این مراسم گفت : در انتخاب شهرداران، ائمه جمعه نقشی ندارند ولی هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد ما از وی حمایت می کنیم.... « سید علی حجازی » هفدهمین شهردار قائم شهر شد
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر ، در این مراسم گفت : در انتخاب شهرداران، ائمه جمعه نقشی ندارند ولی هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد ما از وی حمایت می کنیم....(ادامه)
تصرف دریای مازندران به بهانه ساخت و ساز
(ادامه)
ثبت رکورد جدید کاهش قیمت نفت
(ادامه)
شرایط جدید خرید بلیت هواپیما اعلام شد
(ادامه)
تصاویر/ بانوان نینجای هیات ورزش های رزمی مازندران(خبر)
(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی دی ماه
(ادامه)
ازدواج و طلاق به روایت مرکز آمار
(ادامه)
قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
(ادامه)
تجمع چند هزار نفری کارگری در مقابل مجلس+تصاویر
جمعی از نمایندگان کارگران تهران و شهرهای اطراف صبح امروز در اعتراض به آنچه «تلاش مجلس برای تغییر مواد حمایتی قانون کار تحت لایحه خروج از رکود اقتصادی» می‌خواندند، در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند. (ادامه)
واکنش ناطق نوری به همایش اصلاح‌طلبان
دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری موضوع دعوت از وی برای شرکت در همایش اصلاح‌طلبان را از ریشه تکذیب کرد.(ادامه)
کامیون 6 خودرو را له کرد! +عکس
برخورد شدید یک دستگاه کامیون با 6 خودروی سواری در بزرگراه ستاری، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.(ادامه)
پراید ارزان شد
قیمت برخی خودروهای داخلی با کمی تفاوت نسبت به آغاز فصل زمستان با شیب ملایم کاهش یافته است که در این میان پراید حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت.(ادامه)
رونمایی از محصول جدید گلکسی +عکس
سامسونگ از محصول جدیدی با نام «سامسونگ گلکسی گرند» رونمایی کرده که با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش 5.25 اینچی، رزولوشن 720*1280 پیکسل و قیمت مناسب می تواند توجهات بسیاری را به خود جلب کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.