.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت طلا ،سکه و ارز صبح امروز چهارشنبه
(ادامه)
جزئیات ترم تابستانی دانشگاه آزاد اعلام شد
(ادامه)
وارد سخت‌ترين دوره مذاكرات شده‌ايم
(ادامه)
حضور احمدی‌نژاد ومشایی دریک مراسم ختم
(ادامه)
جشن ازدواج زوج مازني در مزار شهداي گمنام
(ادامه)
جزئیات طرح ورود تمام واریزی‌ها به فیش حقوقی کارگران
(ادامه)
سلیمی نمین: یونسی قابل اعتماد نیست
(ادامه)
دلایل افت دلار و ریزش قیمت سکه
نوسانات اخیر بازار تا جایی است که حباب منفی در محدوده ۱۵ هزار تومان قرار دارد. به نظر می‌رسد این حباب تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات هسته‌ای همچنان دامن گیر سکه باشد؛ اما مطمئنا در میان مدت و بلندمدت این مشکل مرتفع خواهد شد.(ادامه)

آیت الله شیرازی از چندی پیش در پی عارضه شکستگی کتف و عوارض داخلی باقیمانده ناشی از شکنجه های زندان رژیم بعث عراق در بیمارستان امام رضا (ع) تهران بستری شده بود. یک مرجع تقلید درگذشت
آیت الله شیرازی از چندی پیش در پی عارضه شکستگی کتف و عوارض داخلی باقیمانده ناشی از شکنجه های زندان رژیم بعث عراق در بیمارستان امام رضا (ع) تهران بستری شده بود.(ادامه)

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از آب نشدن چربی دور شکم شکایت دارید؟ مسئله این است که خلاص شدن از چربی های دور شکم چیزی مهمتر از فقط زیبایی است. چرا چربی‌های شکم تان آب نمی‌شوند؟
آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از آب نشدن چربی دور شکم شکایت دارید؟ مسئله این است که خلاص شدن از چربی های دور شکم چیزی مهمتر از فقط زیبایی است.(ادامه)
افرادیکه از تمام گناهان پاک می شوند !
(ادامه)
پسران و دختران بدحجابی که قصد داشتند با یکدیگر توسط یک تور به نقاط گردشگری مرکزی ایران سفر کنند، قبل از حرکت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری 4 دختر و پسر در تور گردشگری مختلط+ عکس
پسران و دختران بدحجابی که قصد داشتند با یکدیگر توسط یک تور به نقاط گردشگری مرکزی ایران سفر کنند، قبل از حرکت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
شرط استخدام در ادارات وسازمان های دولتی
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهورِی از صدور مجوز استخدام پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی مصوبه مهرآفرین و مهندسین کشاورزی در سال جاری خبر داد و گفت: بنا بر بند (ب) ماده 24 قانون مدیریت کشوری اگر دستگاه مشغول به کار حاکمیتی است با خروج دو درصد نیروها دریک سال نیروی جدید را جذب کند از سوی دیگر در مشاغل غیر حاکمیتی نیز به ازای خروج سه نفر نیرو دستگاه می تواند یک نیروی جدید استخدام کند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
ایران رتبه دوم مصرف دارو در جهان
(ادامه)
اعتبار ده میلیاردی برای هوشمندسازی مدارس مازندران
(ادامه)
شکست تفکیک جنسیتی!
(ادامه)
یک مرجع تقلید درگذشت
(ادامه)
با این درد‌ها شوخی نکنید
گاهی وقتی دردی به سراغتان می آید بدون توجه به عواقب خطرناک آن را جدی نمی‌گیرد و با بهانه‌های مختلف مانند مشغله یا سرسری انگاری به دنبال معالجه‌اش نمی‌روید غافل از این که...(ادامه)
علائم سرطان معده چیست؟
شمال نیوز: عضو هیات مدیره جامعه جراحان ایران گفت: سرطان معده در زمره سرطان‌های بسیار شایع در بین زنان و مردان ایرانی است که بیشتر در سنین بالا بروز می‌کند.(ادامه)
تصاویر/ دختران ربوده شده در نیجریه
گروه بوکوحرام، که حدود یک ماه پیش صدها دختر دانش‌آموز را از یک مدرسه شبانه‌روزی در نیجریه ربود، اکنون تصاویر ویدئویی از ده‌ها دختر که چادر به سر دارند و قرآن می‌خوانند، منتشر کرده است.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
تصاویر/ اختتامیه جشنواره بهار نارنج ساری
(ادامه)
تعبیر انتخاباتی که تغییر نداشت
(ادامه)
شمال نیوز: سیزدهمین یادواره نمایندگان شهید استان گلستان شامگاه پنجشنبه هفته جاری و در شام غریبان وفات حضرت زینب (س) در گرگان برگزار می شود.
 سیزدهمین یادواره حادثه یاک 40 برگزار می شود
شمال نیوز: سیزدهمین یادواره نمایندگان شهید استان گلستان شامگاه پنجشنبه هفته جاری و در شام غریبان وفات حضرت زینب (س) در گرگان برگزار می شود. (ادامه)
معرفی ۷۱۵ متخلف صنفی به تعزیرات ساری
(ادامه)
درگیری مسلحانه در پارک ملی گلستان
(ادامه)
علائم بروز خطرناک ترین سرطان در ایران
(ادامه)
پرداخت 1.6 میلیارد دلار بدهی هند به ایران
(ادامه)
گزارش تحقیق و تفحص از خودرو نهایی شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.