.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح آمادگی و همکاری این نهاد با نیرو‌های مسلح و از جمله سپاه و بسیج در راستای مبارزه با گرانی و گران فروشی را اعلام کرد. نامه احمد توکلی به سرلشکر باقری
رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح آمادگی و همکاری این نهاد با نیرو‌های مسلح و از جمله سپاه و بسیج در راستای مبارزه با گرانی و گران فروشی را اعلام کرد.(ادامه)
محور هراز مسدود شد
محور هراز به علت عملیات راهسازی به صورت مقطعی مسدود شد.(ادامه)
شمال نیوز : این فهرست بر اساس پردازش‌هایی که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های منتشر شده در دو پایگاه ESI و WOS انجام داده، شناسایی و استخراج شده است .... استاد دانشگاه علم و فناوری مازندران؛ پژوهشگر پراستناد یک درصد برتر ایرانی شد
شمال نیوز : این فهرست بر اساس پردازش‌هایی که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های منتشر شده در دو پایگاه ESI و WOS انجام داده، شناسایی و استخراج شده است ....(ادامه)
کاهش ۳ درصدی مراجعان نزاع در مازندران
مراجعان نزاع از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه در مازندران ۳ درصد کاهش یافت.(ادامه)
این گروه از دختران نینجا (نینجوتسو) شش سال است که تشکیل شده و زیر نظر «سنسی طاهره یوسفی» تمرین می کند. گروه پس از شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در فضای باز و در یکی بوستان های جنگلی انجام می دهند. «سنسی» در زبان ژاپنی به معنی مربی است. طاهره یوسفی از سال ۱۳۸۹ فعالیت مربی گری خود را در رشته نینجوتسو آغاز کرده است. تصاویر: دختران نینجا کار ایرانی(خبر)
این گروه از دختران نینجا (نینجوتسو) شش سال است که تشکیل شده و زیر نظر «سنسی طاهره یوسفی» تمرین می کند. گروه پس از شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در فضای باز و در یکی بوستان های جنگلی انجام می دهند. «سنسی» در زبان ژاپنی به معنی مربی است. طاهره یوسفی از سال ۱۳۸۹ فعالیت مربی گری خود را در رشته نینجوتسو آغاز کرده است. (ادامه)
تصاویری متفاوت از کادر درمان
پاییز بود و سوز برف می‌آمد و کم کم قطره‌های باران جای خود را به دانه‌های سپید برف می‌داد . در چشم بهم زدنی شهر جامه‌ی سپید بر تن کرد. اما این پاییز جنسش با همه پاییز‌هایی که دیده بودیم فرق می‌کرد. برگریزانش زیبایی‌های دیگری را به رخ ما می‌کشد. مهربانی،‌اتحاد و باهم بودن برای شکست یک ویروس منحوس.(ادامه)
خواص معجزه آسا دانه‌های کتان برای سلامتی
بذر کتان که به رنگ های طلایی یا قهوه ای در بازار موجود است، از گیاهان کتان به دست می آید و دارای خواص فراوانی برای سلامتی است، در مطلب زیر فوائد فراوان این دانه های سودمند را جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
وزیر بهداشت: موج سوم کرونا را مهار کردیم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با همراهی مردم امروز می‌توانیم بگوییم که موج سوم سهمگین کرونا را مهار کردیم.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار
در روزهای گذشته و با توجه به ریزش قیمت ها، تقریبا هیچ معامله ای انجام نمی شود و همچنان تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر است.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی یکشنبه ۲۳ آذر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
هوایی صاف در همه شهرستان‌های مازندران
هوای تمامی شهرستان‌های مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۹۴۰ نفر رسید
با بستری شدن تعداد ۱۲۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۹۴۰ نفر رسید.(ادامه)
مدافع جنجالی استقلال در حرم امام رضا(ع) +عکس
تیم فوتبال استقلال برای دیدار با شهرخودرو در شهر مشهد به سر می برد. محمد نادری مدافع این تیم که به تازگی از ویروس کرونا خلاص شده است در حرم مطهر رضوی حاضر شد.بازی استقلال و شهرخودرو یکشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود.(ادامه)
سفر آیت الله یزدی و حسن روحانی به کره‌شمالی +عکس
تصویری قدیمی و جالب از مرحوم آیت‌الله محمد یزدی همراه با هیئتی از مجلس شورای اسلامی در سفر به کره شمالی را می بینید.(ادامه)
بازداشت ۶۰ سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۶۰ سارق و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در طرح ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.(ادامه)
عکس/ وضعیت ورزشگاه امام رضا پس از بارش برف
ورزشگاه امام رضا (ع) با وجود بارش سنگین برف، مشکلی برای دیدار روز یکشنبه شهرخودرو و استقلال نخواهد داشت.(ادامه)
تفاوت موسیر با سیر و خواص آن
موسیر حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و فلاونوئیدهایی مانند کورستین، ویتامین A، ویتامین C و مواد معدنی مهم از جمله گوگرد، پتاسیم و منگنز است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
توئیت خطرناک ترامپ: تازه جنگ را شروع کردیم
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری با ننگین خواندن رای دیوان عالی در توئیتی نوشت: تازه جنگ را شروع کردیم.(ادامه)
شمال نیوز : این یک واقعیت است که مردم در جستحوی یک اقتصاددان هستند و بعد از امید بستن های مکرر به گزینه های بزک کرده جناحهای سیاسی، جمعی از اقشار مختلف مصرّانه از دکتر محسن رضایی درخواست دارند نامزد انتخابات ریاست جمهوری گردد .... جناب مهاجری! روزنامه جمهوری اسلامى حياط خلوت شما نيست / چرا عده ای از شخصیت آقامحسن وحشت دارند ؟
شمال نیوز : این یک واقعیت است که مردم در جستحوی یک اقتصاددان هستند و بعد از امید بستن های مکرر به گزینه های بزک کرده جناحهای سیاسی، جمعی از اقشار مختلف مصرّانه از دکتر محسن رضایی درخواست دارند نامزد انتخابات ریاست جمهوری گردد ....(ادامه)
تزریق اولین تست انسانی واکسن کرونا در ایران
مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه تزریق واکسن کرونای ساخت ایران، هفته اول دی ماه انجام خواهد شد، گفت: ما مطمئن هستیم که بهترین واکسن را در کشور تولید خواهیم کرد.(ادامه)
جملات به کار رفته در پست آقای زم یک داستان سرایی تخیلی است و البته قبلا هم سابقه اینگونه اظهارنظرها از سوی وی وجود داشته است. تکذیب ادعاهای پدر روح الله زم
جملات به کار رفته در پست آقای زم یک داستان سرایی تخیلی است و البته قبلا هم سابقه اینگونه اظهارنظرها از سوی وی وجود داشته است.(ادامه)
اعلام روش‌های جایگزین کنکور در سال ۱۴۰۰
وزیر علوم گفت: مسئله جایگزینی کنکور به‌صورت جدی در حال پیگیری است و پیش‌بینی می‌شود بتوان قبل از ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۱ خبرهایی درباره آن اعلام کرد.(ادامه)
ضرورت کاهش دغدغه بیماران کرونایی
نماینده ولی فقیه در مازندران بر اجرای عدالت در ارائه خدمات سلامت و کم کردن دغدغه بیماران کرونایی تاکید کرد.(ادامه)
تصویری جالب از زائر خردسال حرم امام رضا علیه‌السلام
تصویری جالب از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط زائر خردسال حرم امام رضا علیه‌السلام(ادامه)
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا مازندران گفت: براساس ارزیابی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان پنج شهرستان واقع در مبادی ورودی و خروجی این استان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
ساری نارنجی شد/ وضعیت ۵ شهرستان مازندران همچنان قرمز است
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا مازندران گفت: براساس ارزیابی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان پنج شهرستان واقع در مبادی ورودی و خروجی این استان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. (ادامه)
غفوری با استقلال به مشهد نمی‌رود
کاپیتان تیم فوتبال استقلال همراه آبی پوشان راهی مشهد نمی‌شود.(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار امروز بازار سهام
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۲۱۲۳۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۷هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با رشد ۶۲۹۳ واحدی همراه شد.(ادامه)
تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه چیزی می‌بینید؟
شخصیت انواع مختلفی دارد که در این تست می‌توانید نمونه‌هایی از آن را شناسایی کنید.(ادامه)
هدیه رییس‌جمهوری در صورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که رییس‌جمهوری هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آنها پرداخت می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.