.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چای سبز چربی‌ها را آب می‌کند؟
خواص اغراق شده داروهای گیاهی و دمنوش‌هایی که در رسانه‌های مختلف برای کاهش وزن تبلیغ می‌شود، غیرواقعی است.(ادامه)
ابتکار جالب یک کفاش برای مقابله با ویروس کرونا + عکس
یک کفاش در کارگاه کوچکش کفشی ساخته که ۷۵ سانتی‌متر طول دارد و اینگونه مانع نزدیک شدن بیش از اندازه افراد به یکدیگر می‌شود.(ادامه)
جزئیات قرعه‌کشی جدید ایران‌خودرو اعلام شد
حدود ۷۰۰ نفر از ذخیره های قرعه‌کشی فروش فوق العاده با افرادی که اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌اند جایگزین شدند.(ادامه)
برگزاری امتحانات پایان ترم در زمین فوتبال +عکش
برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاهی در کره جنوبی در زمین فوتبال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش جزییات استرداد شهریه خدمات ارائه نشده فوق برنامه و سرویس مدارس را به خانواده‌ها توسط انواع مختلف مدارس اعلام کرد .... از اعتراض والدین دانش آموزان مازندرانی تا جزئیات بازگرداندن شهریه خدمات ارائه نشده مدارس
شمال نیوز : مدیر کل پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش جزییات استرداد شهریه خدمات ارائه نشده فوق برنامه و سرویس مدارس را به خانواده‌ها توسط انواع مختلف مدارس اعلام کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی گفت :  بر اساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز ، دخل و تصرف ، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم است و.... رفع تصرف 1600 متر مربع از اراضی دولتی در مازندران / مردم تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی را گزارش کنند
شمال نیوز : قاسمی گفت : بر اساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز ، دخل و تصرف ، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم است و....(ادامه)
شمال نیوز : سید حسن خمینی هم نشان داده است که به ورود به عالم سیاست بی‌میل نیست، چنانچه او در سال.... سیدحسن خمینی نامزد اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز : سید حسن خمینی هم نشان داده است که به ورود به عالم سیاست بی‌میل نیست، چنانچه او در سال....(ادامه)
کدام صابون تاثیر بیشتری برای حذف کرونا دارد؟
در روزهای شیوع کرونا در جهان اینکه استفاده از کدام نوع صابون برای ضدعفونی بهتر و حذف ویروس تاثیر بیشتری دارد ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است.(ادامه)
تغییر اولویت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای پوشش ضعف خود در سمت چپ دفاعی خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با عنوان اینکه ۴۸ درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و ۵۲ درصد مربوط به فروش سهام بوده است،.... شاخص قیمت در بورس مازندران به کانال یک میلیون واحدی رسید
شمال نیوز : وی با عنوان اینکه ۴۸ درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و ۵۲ درصد مربوط به فروش سهام بوده است،....(ادامه)
عکس/ ورزشگاه آزادی در حال آماده سازی
تصاویری از آماده سازی استادیوم آزادی برای شروع مجدد لیگ برتر فوتبال را مشاهده می کنید.(ادامه)
روند افزایشی مبتلایان به کرونا در مازندران
۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی شدند.(ادامه)
جدول/ ارزش روز سهام عدالت
ارزش روز سهام عدالت هر برگ ۵۰۰ هزار تومانی به بیش از ۱۰ میلیون تومان رسید.(ادامه)
چه کسانی نباید طالبی بخورند؟
طالبی یکی از میوه‌های تابستانی است که طرفدارانی پر و پا قرص دارد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف خواهد بود
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۲ خرداد
(ادامه)
تصاویری از مصطفی نیازآذری، متهم فراری مرتبط با پرونده طبری
خبرگزاری میزان تصاویری از مصطفی نیازآذری یکی از متهمان فراری مرتبط با پرونده طبری را منتشر کرد.(ادامه)

قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام.


طبری: ۲۰ سال به قوه قضائیه خدمت صادقانه کردم / علی رغم یک سال تلاش، نتوانستند کوچکترین بهانه‌ای برای اتهام زنی مرتبط با شغل من ارائه کنند / این پرونده سازی‌ها و افترا‌ها مربوط به ۱۰، ۱۵ سال گذشته است؛ اکثر آن‌ها مختومه شده / هیچ کدام از اتهامات را قبول ندارم؛ موارد اتهامی اغلب متهمان، ارتباطی به من ندارد(خبر)
قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام. (ادامه)
آیت‌الله جنتی گفت: در بعد نظارتی مجلس بر قوه مجریه، باید به گونه‌ای عمل شود که نه مقابل دولت بایستد و نه تسلیم دولت شود بلکه باید نظارت مستقل و حرفه‌ای داشته باشد که این مقوله وظیفه سنگینی است و باید جدی گرفته شود. رئیس شورای نگهبان به قالیباف چه توصیه ای کرد؟
آیت‌الله جنتی گفت: در بعد نظارتی مجلس بر قوه مجریه، باید به گونه‌ای عمل شود که نه مقابل دولت بایستد و نه تسلیم دولت شود بلکه باید نظارت مستقل و حرفه‌ای داشته باشد که این مقوله وظیفه سنگینی است و باید جدی گرفته شود.(ادامه)
شمال نیوز: لیست اعضای نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توسط خبرگزاری فارس منتشر شد.


اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مشخص شدند/ نام یک مازندرانی در ترکیب
شمال نیوز: لیست اعضای نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توسط خبرگزاری فارس منتشر شد. (ادامه)
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس منصوب شد
"علیرضا شریفی" با حکم معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شد. (ادامه)

نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند.
رونمایی از تحریم‌های جدید جمهوری‌خواهان آمریکا علیه ایران
نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند. (ادامه)
علیرضا حقیقی در حیاط خانه‌اش در پرتغال +عکس
دروازه‌بان سابق تیم‌ملی روز‌های متفاوتی را در اروپا گذراند. او سال‌ها در روسیه بود، اما انتقالش به پرتغال هم چندان برایش با موفقیت همراه نبود.(ادامه)
جاده هراز ۴ خطه می‌شود
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: ۶ کیلومتر از پروژه چهارخطه (بهسازی) محور هراز روز پنجشنبه به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران
وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح بخشی از پروژه چهارخطه کردن محور هراز فردا به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
گروه خونی O کمتر از دیگر گروه‌ها به کرونا مبتلا می‌شوند
طبق بررسی محققان افراد دارای گروه خونی O تا ۱۸ درصد کمتر از دیگر گروه‌های خونی به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز :  دراین حکم با اشاره به سوابق انقلابی و تجارب امامی ،برلزوم ارتقاء و تحول  دبیرخانه مجمع و ارتباط گیری با نخبگان برای تنظیم وتدوین رویکردها وارائه راهکارهای توسعه ای تاکید شده است..... رییس دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس یازدهم منصوب شد
شمال نیوز : دراین حکم با اشاره به سوابق انقلابی و تجارب امامی ،برلزوم ارتقاء و تحول دبیرخانه مجمع و ارتباط گیری با نخبگان برای تنظیم وتدوین رویکردها وارائه راهکارهای توسعه ای تاکید شده است.....(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۱ مورد بستری شدند. بیش از ۱۷۷ هزار مبتلا / مجموع جانباختگان به ۸۵۰۶ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۱ مورد بستری شدند.(ادامه)
ضرورت بهره گیری از سامانه های هوشمند حمل و نقل
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور بر لزوم بهره گیری از سامانه های هوشمند در مدیریت راهها برای تحقق اهداف طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد.(ادامه)
مشمولان دریافت وام ۱۶ میلیون تومان وام کرونایی اعلام شدند
کسب و کارهای مشمول دریافت تسهیلات دوره کرونا در گروه مراکز و مجتمع های فرهنگی آموزشی, هنری و رسانه ای تسهیلات به ازای هر شاغل ۱۶ میلیون تومان دریافت می کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.