.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بنزین ۵ هزار تومان می شود؟
(ادامه)
نجات ۴۵ نفر از غرق شدن در دریای مازندران
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از نجات ۴۵ نفر از غرق شدن در دریای خزر خبر داد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش به مازندران سفر کرد
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به مازندران سفر کرد.(ادامه)
مه گرفتگی جاده‌های مازندران
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (پنجشنبه؛ ۲۲ شهریور ماه) را تشریح کرد.(ادامه)
متلاشی شدن باند فساد و فحشا در عباس آباد
دادستان مرکز مازندران گفت:۵ نفر از اعضای باند فسا و فحاش در شهرستان عباس آباد دستگیرشدند .(ادامه)
مداح مشهور پای دیگ نذری/عکس
این شب‌ها مهدی سماواتی در بیت المهدی برای مستمعین روضه خوانی‌ می‌کند. به گزارش افکارنیوز، این شب‌ها مهدی سماواتی در بیت المهدی برای مستمعین روضه خوانی‌ می‌کند.(ادامه)
جایگزین دلار کدام ارز خواهد بود؟
جیم راجرز گفت: دلار در چند سال آینده جایگاه خود را در ذخیره ارزی جهانی و ابزار مبادلات مالی جهان از دست خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است..... پرسپوایس با 2 گل از نساجی عبور کرد / علیپور گل زد اما شادی نکرد !
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است.....(ادامه)
مسافران تابستانی «جواهر ده» رامسر
«جواهرده» یا به زبان گیلکی جؤرده، یکی از روستاهای شهرستان رامسر در استان مازندران است که در فاصله ۲۷ کیلومتری رامسر در دهستان سخت‌سر و در ارتفاعات۲ هزار متری البرز قرار دارد.جمعیت روستای «جواهرده» بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ حدود ۹۸۰۰ نفر (۲۴۷۰ خانوار) است که این جمعیت هرگز در تمامی طول سال ساکن این روستای مدرن نیستند؛ چرا که تنها چهار ماه از سال در این روستا مردم زندگی می‌کنند و در ماه‌های دیگر سال جز چند نفر نگهبان و سریدار کسی در آن جا ساکن نیست.مردم روستا به دامداری، کشاورزی و باغداری مشغول‌اند و صنایع دستی آن شامل نمدمالی، سفال، آهنگری و مسگری است. تنها راه ارتباطی جواهرده به رامسر منتهی می‌شود و از راه کوهستان با قزوین نیز مرتبط است. فصل تابستان جزو فصولی است که روستای «جواهر ده» مسافران بسیاری را در خود جای می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : برخی از علمای دین، اعلام کرده اند مومیایی کردن اجساد مردگان، ایرادی ندارد. از چهره های این گروه می توان به آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد...... مومیایی ماهانه 10 جسد در ایران ؛ از چهره های هنری تا سیاسی !
شمال نیوز : برخی از علمای دین، اعلام کرده اند مومیایی کردن اجساد مردگان، ایرادی ندارد. از چهره های این گروه می توان به آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد......(ادامه)
اجرای طرح «یک کاسب ـ یک دانش‌آموز» 28 شهریورماه در مازندران
رئیس بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در این طرح هر یک از کسبه مسئولیت تامین اقلام مورد نیاز یکی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان را برعهده می‌گیرد، گفت: این طرح در روز 28 شهریورماه در سراسر استان اجرا می‌شود. (ادامه)
مشکل تلفن و اینترنت ۲۵۰ نقطه عشایرنشین مازندران حل شد
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران از رفع مشکل تلفن ثابت و اینترنت روستای محروم آزارچال رامسر خبر داد و گفت: همچنین مشکل ۲۵۰ نقطه عشایری استان رفع شده است.(ادامه)
جاده آستانه‌سر به دریا در جویبار فراموش‌شده بین وعده‌های مسئولان
کلنگ احداث جاده روستای آستانه سر به بیکار آیش از سال 86 زده شد که این جاده باعث کاهش 10 کیلومتری مسافت شهر جویبار به ساحل دریا، دانشگاه آزاد اسلامی و بیش از 40 روستا می‌شود که تاکنون به حال خود رهاشده است.(ادامه)
ضرب و شتم خبرنگار در جلسه شورای شهر
خبرنگار بروجردی در حاشیه جلسه شورای اسلامی این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت. (ادامه)
چرا دلار پایین نمی‌آید؟
قیمت ارز تحت تاثیر حداقل شش عامل که عمدتا با هدف کسب سود بیشتر توسط فعالان مرتبط با این بازار صورت می‌گیرد علی‌رغم نوسانات روزانه، ساعتی و حتی لحظه‌ای از محدوده‌ی مشخصی پایین نمی‌آید.(ادامه)
زندانی بودن رضا ضراب در نیویورک دروغ از آب در آمد
رضا ضراب، تاجر ترکیه‌ای که به جرم همکاری با ایران در زمان تحریم‌ها در آمریکا بازداشت شد اخیرا در یک رستوران معروف نیویورک به همراه یک زن ناشناس دیده شده است.(ادامه)
«یوسف تیموری» در کنار ضریح امام رضا(ع) +عکس
یوسف تیموری بازیگر معروف سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکس سلفی در کنار ضریح امام رضا(ع) منتشر کرد.(ادامه)
حرکت زیبای بازیکنان و تماشاگران نساجی قائمشهر
پس از شکست نساجی مقابل پرسپولیس، بازیکنان و تماشاگران این تیم دست به یک اقدام پسندیده در ورزشگاه آزادی زدند.(ادامه)
کنایه مربی نساجی به داور بازی با پرسپولیس: داوری عالی بود!
مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با انتقاد از وضعیت داوری به طعنه گفت: داوری عالی بود و همه از آن رضایت داشتند!(ادامه)
عکس/ حسین عرفانی در کنار همسر و دخترش
حسین عرفانی، هنرمند عرصه دوبله، بر اثر بیماری درگذشت، همسر او شهلا ناظریان و دخترش مهسا عرفانی نیز در زمینه دوبله فعالیت می‌کنند. این دوبلور از چند روز قبل به علت سرطان ریه در بیمارستان بستری بود. همسر شهلا ناظریان، دیگر هنرمند عرصه دوبله بود. ناظریان به‌جای بازیگرانی چون مریل استریپ، اینگرید برگمن و ... صحبت کرده است. مهسا عرفانی، دختر این دو هنرمند هم در عرصه دوبله فعالیت می‌کند. در عکس زیر مرحوم حسین عرفانی در کنار همسر و دخترش دیده می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
غرق شدن جوان 21 ساله در هفت آبشار بابل
سخنگوی اورژانس 115 بابل از غرق شدن جوان 21 ساله در هفت آبشار بابل خبر داد و گفت: در این حادثه جوان 21 ساله که اهل شهرستان بابلسر به دلیل عدم شناخت منطقه در حین شنا و افتادن از آبشار به پایین دچار حادثه شد و جان باخت.(ادامه)
ممنوعیت آمد و شد کشنده‌های سنگین در جاده چالوس و هراز
رییس پلیس راهور مازندران از ممنوعیت آمد و شد کشنده‌های سنگین از امروز پنج شنبه ۲۲ شهریور در جاده چالوس و هراز خبر داد. (ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز پنج شنبه ۲۲ شهریور صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.(ادامه)
  
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور مشایی به ۶.۵ سال حبس محکوم شد / محکومیت جوانفکر به ۴ سال حبس/ اعلام حکم جدید برای بقایی
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور (ادامه)
ترامپ فرمان جدید امضا کرد
رئیس جمهوری آمریکا فرمانی امضا کرد که براساس آن عوامل خارجی مداخله کننده در انتخابات آمریکا تحریم می شوند. (ادامه)
مضرات مصرف پوست ماهی و مرغ‌
متخصص تغذیه گفت: از آنجا که مواد سمی زیر پوست ماهی‌ها جمع می‌شود پرهیز از مصرف آنها توصیه شده است همچنین پوست پرندگان نیز از چربی زیادی برخوردار است که باعث بالا رفتن کلسترول خون خواهد شد.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز چهارشنبه ۹۷/۰۶/۲۱
قیمت دلار در بازار تهران ۱۳هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی ۴میلیون و ۳۳۰هزار تومان ثبت شده است.(ادامه)
عکس/ ژست عجیب ترامپ!
ژست عجیب ترامپ در مراسم یادبود قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر در پنسیلوانیا.(ادامه)
عکس یادگاری شاهزادگان قاجار روی خط آهن تهران
عکس زیر شاهزادگان قاجاری را روی ریل راه آهن جنوب تهران در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۱۶ نشان می‌دهد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.