.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تایید مصوبه افزایش ۴۰۰هزار تومانی حقوق کارکنان دولت توسط شورای نگهبان خبر داد.

شورای‌نگهبان مصوبه افزایش حقوق کارمندان را تائید کرد
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تایید مصوبه افزایش ۴۰۰هزار تومانی حقوق کارکنان دولت توسط شورای نگهبان خبر داد. (ادامه)
سقف خرید با کارت و برداشت از خودپردازها چقدر شد؟
(ادامه)
یک امام جمعه دیگر هم خداحافظی کرد
(ادامه)
استقلال با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به جمع مدعیان قهرمانی پیوست.

استقلال به جمع مدعیان قهرمانی پیوست
استقلال با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به جمع مدعیان قهرمانی پیوست. (ادامه)
روسای کمیسیونهای دبیرخانه مجمع منصوب شدند
دکتر محسن رضایی طی احکام جداگانه ای روسای کمیسیونهای علمی،فرهنگی واجتماعی و کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.(ادامه)
عکس‌‌دلخراش‌پای‌بازیکن‌پرسپولیس‌بعدازبازی‌نساجی
بازی خشن و تکل های پیاپی بازیکنان نساجی در بازی امروز مقابل پرسپولیس، در کنار وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر چنین بلایی را بر سر پای مهدی ترابی هافبک قرمزها آورده است. فغانی در این دیدار یک پنالتی بسیار مشکوک روی ترابی را اعلام نکرد(ادامه)
توقف پرسپولیس خسته درشهر خسته!
تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه در قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. (ادامه)
اعتراض پرسپولیس به اتفاقات دیشب هوادارن خود در قائم شهر
اتفاقات رخ داده در زمان حضور پرسپولیسی‌ها در قائم شهر باعث شد تا مسئولان این باشگاه به رئیس هیات فوتبال مازندران گلایه کنند. (ادامه)
ظرفیت استادیوم شهید وطنی تکمیل شد
ورزشگاه شهید وطنی برای دیدار امروز نساجی و پرسپولیس پر شد/(ادامه)
موضع گیری ابطحی درباره انتخاب رییسی برای ریاست قوه قضائیه
(ادامه)
قول عیدانه استاندار مازندران به تیم نساجی+تصاویر
استاندار مازندران در این دیدار برای نساجی آرزوی موفقیت کرد و قول پرداخت عیدانه به بازیکنان این تیم محبوب مازندران را داد. (ادامه)
انتقاد فائزه هاشمی از محدودیت‌های زنان
فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌گوید که برخی در داخل کشور با سیاسی کردن مسائل مربوط به زنان، مانع از رفع برخی محدودیت‌های زنان ایرانی می‌شوند. (ادامه)
کارت‌های ملی قدیمی تا چه زمانی اعتبار دارد؟
سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور از پایان اعتبار کارت‌های ملی نمونه قدیم از فروردین ۹۸ خبر داد. (ادامه)
هشدار مدیریت بحران مازندران به مسافران
اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران عصر پنجشنبه در اطلاعیه ای با استناد به پیش بینی هواشناسی در باره احتمال بارانی و مواج شدن دریای خزر از مسافران خواست تا از ماهیگیری و قایقرانی در روز جمعه 17 اسفند خودداری کنند . (ادامه)
برائت هواداران نساجی از درگیری با سرخپوشان
رئیس کانون هواداران نساجی مازندران از آنچه که بعضی رسانه ها درگیری هواداران نساجی با کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در قائمشهر نامید ، اعلام برائت کرد.(ادامه)
مدیرکل محیط‌ زیست و معاونش دستگیر شد
دادستان‌ استان سمنان‌ از‌ دستگیری مدیرکل محیط زیست استان سمنان و یکی‌ از معاونان وی به علت اختلاس خبر داد.(ادامه)
سیدجلال مورد حمله قرار گرفت و آسیب دید
در اقدامی عجیب چند هوادار که حالت طبیعی نداشتند در قائمشهر به کاپیتان تیم پرسپولیس حمله‌ور شده و باعث کوفتگی گردن و کتف او شدند.(ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد. «قاضی‌القضات» جدید را بیشتر بشناسیم
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند. (ادامه)
خودکشی دسته جمعی در مرکز ترک اعتیاد
شمال نیوز: مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس گفت: خودکشی دسته جمعی در مرکز ترک اعتیاد آبشورک ۱۱ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.(ادامه)
مردی همسرش را با روسری خفه کرد
این مرد در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت از پشت سر روسری را دور گردن همسرش انداخته و او را خفه کرده است.(ادامه)
استاندار مازندران با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه گفت: منویات مقام معظم رهبری توسط اساتید بسیجی در جامعه تبیین شود. استاندار مازندران: منویات مقام معظم رهبری توسط اساتید بسیجی در جامعه تبیین شود
استاندار مازندران با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه گفت: منویات مقام معظم رهبری توسط اساتید بسیجی در جامعه تبیین شود.(ادامه)
استاندار مازندران با تاکید بر تقویت نشاط اجتماعی در جامعه گفت: طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی شهرهای مازندران با مشارکت شهرداران اجرایی شود. استاندار مازندران : طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی شهرهای مازندران با مشارکت شهرداران اجرایی شود
استاندار مازندران با تاکید بر تقویت نشاط اجتماعی در جامعه گفت: طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی شهرهای مازندران با مشارکت شهرداران اجرایی شود. (ادامه)
اقدام شایسته و قابل توجه معاون عمرانی استانداری مازندران
(ادامه)
بر اساس ماده 16 اساسنامه سازمان همیاری شهرداری ها طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، جواد طالبی به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران منصوب شد. ‎ مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران منصوب شد
بر اساس ماده 16 اساسنامه سازمان همیاری شهرداری ها طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، جواد طالبی به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
تصاویر| جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور روحانی
جلسه شورای اداری استان گیلان روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در رشت برگزار شد.(ادامه)
4 نشانه هشداردهنده سکته مغزی
سکته مغزی در شرایطی رخ می‌دهد که مغز میزان خون کافی به دلیل انسداد یا پارگی عروق دریافت نمی‌کند.(ادامه)
خودرو‌های کارکرده ۶۰ میلیونی بازار را بشناسید+جدول
با ۶۰ میلیون تومان می‌توان خودروهای، چون پژو، ۲۰۶ SD‏، V. ۸، رنو، تندر ۹۰ ‏، E. ۲، ساینا، EX دنده‌ای را خریداری کرد. (ادامه)
پرسپولیس - نساجی؛ ملاقات سرخ ها با ۷ مصدوم و محروم
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان از وجود ایراد شرعی و قانون اساسی در حدود هشت بند از لایحه بودجه ۹۸ خبر داد. او ادامه داد: در بررسی‌های که تا کنون داشتیم با شماری از اشکالات مغایر با قانون اساسی و شرع مقدس مواجه شدیم و در برخی موارد نیز دارای ابهام است که به مجلس ارسال خواهیم کرد. کدخدایی: لایحه بودجه سال ۹۸ در ۸ بند ایراد شرعی و قانونی دارد
سخنگوی شورای نگهبان از وجود ایراد شرعی و قانون اساسی در حدود هشت بند از لایحه بودجه ۹۸ خبر داد. او ادامه داد: در بررسی‌های که تا کنون داشتیم با شماری از اشکالات مغایر با قانون اساسی و شرع مقدس مواجه شدیم و در برخی موارد نیز دارای ابهام است که به مجلس ارسال خواهیم کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.