.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دو مصدوم در واژگونی تانکر حمل سوخت
واژگونی تانکر حمل سوخت در خلیل شهر بهشهر، ۲ مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
اولین تصویر از پیکر حاج «فائز مغنیه»
فائز مغنیه پدر شهید عماد مغنیه از مبارزان حزب الله لبنان بامداد امروز(پنجشنبه) به دیدار فرزندان شهیدش شتافت و آسمانی شد.(ادامه)
المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشگاهیان مازندران آغاز شد
اولین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشگاهیان استان مازندران با حضور ۷۰۰ ورزشکار در ساری آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه انتظار می‎رود در واگذاری رایگان اسناد به مردم کشاورزان به هیچ وجه فکر تغییر کاربری زمین‌ها را به‌خود راه ندهند، تصریح کرد: باید با اقتصاد کشاورزی سبب شکوفایی کشور شویم و به این مهم افتخار کنیم..... استاندار مازندران : انتقاد مداوم از واردات خوشایند نیست
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه انتظار می‎رود در واگذاری رایگان اسناد به مردم کشاورزان به هیچ وجه فکر تغییر کاربری زمین‌ها را به‌خود راه ندهند، تصریح کرد: باید با اقتصاد کشاورزی سبب شکوفایی کشور شویم و به این مهم افتخار کنیم.....(ادامه)
آموزش و پرورش کنونی پاسخگوی نیاز جامعه نیست
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: وضعیت کنونی آموزش و پرورش ما پاسخگوی نیاز فعلی جامعه نیست.(ادامه)
یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۷ فردا
پلیس راه مازندران اعلام کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۲۴ آذرماه به صورت یک طرفه خواهد بود.(ادامه)
عکس/هلیکوپتری که هواپیما حمل می‌کند
عکسی از حمل هواپیمای مسافربری توسط بالگرد میل ۲۶، بزرگترین بالگرد جهان منتشر شد.(ادامه)
این ۱۰ خوراکی سالم‌اند، مگر در موارد خاص!
غذاهایی که به عنوان "غذای سالم" به بازار عرضه می‌شوند ممکن است غذاهای طبیعی، غذاهای ارگانیک، کل مواد غذایی و بعضی اوقات مکملهای گیاهی یا مکمل غذایی باشند.(ادامه)
مجلس نمایندگان آمریکا «قطعنامه ۶۵۸» علیه ایران را تصویب کرد
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ۶۵۸ را که خواستار رسیدگی به لوایح «شفافیت منابع مالی ایران» و «صدور تأئیدیه برای تراکنشهای مالی مربوط به فروش هواپیما به ایران» بود، با ۲۳۸ رأی موافق تصویب کرد.(ادامه)
عکس: هویج‌های آمریکایی ۹۰ هزار تومانی در نیویورک چند؟
یک ایرانی ساکن امریکا با انتشار این عکس نوشت: هویج های آمریکایی در تهران 90 هزار تومان و در نیویورک سه بسته فقط 2 دلارمی باشد!(ادامه)
افتخار می‎کنم قائم‎شهری هستم/ بازی‌های سیاسی را درگیر ورزش نکنیم
قهرمان وزنه‎برداری المپیک گفت: مسائل سیاسی پشت پرده وجود دارد که خود هم اطلاع زیادی ندارم و این دومین بار بود که مرا قربانی این بازی‌های سیاسی کردند.(ادامه)
چه کسانی نباید نماز اول وقت بخوانند؟
کسى که وظیفه‌اش تیمّم است اگر بداند که تا آخر وقت عذر او برطرف مى‌شود، صبر کند و با وضو یا غسل نماز بخواند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۲۳ آذر
(ادامه)
تلگرام از سال آینده پولی می‌شود
پاول دوورف، مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، این شبکه اجتماعی تاکنون پیشنهادات خریدی به ارزش ۳ تا ۵ میلیارد دلار دریافت کرده، اما تلگرام حتی به قیمت ۲۰ میلیارد دلار هم فروشی نیست. تلگرام هم اکنون حدود ۱۸۰ میلیون کاربر دارد که ۴۰ میلیون نفر آن در ایران زندگی می‌کنند.(ادامه)
خواص شگفت انگیز زرشک که نمی‌دانید
یکی از بهترین ترکیبات موجود در زرشک ویتامین B. فراوان آن است که می‌تواند عوارض عصبی و حتی پرخاشگری را بهبود بخشد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آغاز بارندگی‌های پراکنده درمازندران از شنبه
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: افزایش ابر وبارش پراکنده باران از شنبه ۲۵ آذرماه آغاز می‌شود.(ادامه)
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات قاچاق در ۸ ماهه سال ۹۶ در این استان خبر داد.
كشف 26 ميليارد تومان كالاي قاچاق در 8 ماهه امسال در مازندران
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات قاچاق در ۸ ماهه سال ۹۶ در این استان خبر داد. (ادامه)
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ...
تعطيلي همه جلسات در هنگام نماز / اختصاص مكان مناسب به نماز ادارات
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ... (ادامه)
گازسوز شدن کامل نیروگاه نکا
زمینه گازسوز شدن کامل نیروگاه نکا فراهم شود.(ادامه)
شمال نیوز : شهید مهدی قره‌محمدی متولد سال 1364 در شهر آمل است و از پاسداران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شده و در حین پاکسازی مناطق از لوث تروریست‌ها در شهر دیرالزور به فیض شهادت نائل شد..... شهادت رزمنده مدافع حرم مازندرانی در سوریه
شمال نیوز : شهید مهدی قره‌محمدی متولد سال 1364 در شهر آمل است و از پاسداران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شده و در حین پاکسازی مناطق از لوث تروریست‌ها در شهر دیرالزور به فیض شهادت نائل شد.....(ادامه)
عکس/ بارش نخستین برف پاییزی در حرم رضوی
بارش نخستین برف پاییزی سال ۹۶ در حرم مطهر رضوی(ادامه)
قدیمی‌ترین نقاره‌زن حرم امام رضا (ع) درگذشت
قدیمی‌ترین نقاره‌زن نقاره‌خانه حرم امام رضا (ع) ظهر امروز دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شهید ییلاقی نسبت به ارزش‌های انقلاب بی‌تفاوت نبود
امام جمعه بهشهر گفت: شهید ییلاقی نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلابي و حمایت از ولی‌فقیه با هيچ كس تعارف نداشت و در اوج سختی‌ها و بیماری‌های ناشی از جانبازی با تبسم و با تواضع و شاکر خداوند بود.(ادامه)
۵۶ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در مازندران کشف شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۵۶ تن چوب آلات جنگلی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : طي حكمي از سوي استاندار مازندران، دو مدیرکل ستادی استانداری مازندران منصوب شدند. انتصاب دو مدیرکل ستادی استانداری مازندران
شمال نیوز : طي حكمي از سوي استاندار مازندران، دو مدیرکل ستادی استانداری مازندران منصوب شدند.(ادامه)
جاده چالوس، دهه 50 هم ترافیک داشت! (عکس)
تصویر جالبی از ترافیک در جاده چالوس، دهه 50 را مشاهده می کنید.(ادامه)
مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد تمدید شد
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ۲۶ آذر ماه خبر داد.(ادامه)
توقف جلسه برجام به دلیل پرچم ایران (عکس)
نشست کمیسیون نظارت بر برجام در وین اتریش به دلیل نصب اشتباه پرچم ایران برای دقایقی متوقف شد.(ادامه)
2 سال حبس برای جاعل علامت استاندارد در ساری
رئیس اداره حقوقی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل استاندارد مازندران گفت: با حکم مقام قضایی جاعل علامت استاندارد در ساری به 2 سال حبس محکوم شد(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.