.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شوخی ظریف با صالحی در بیمارستان
محمد جواد ظریف در ساعات اولیه امروز (سه‌شنبه) از علی اکبر صالحی که شب گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت، عیادت کرد.(ادامه)
پیامکهای مشکوک به نمایندگان بخاطر 1 طرح
مایندگان مجلس با بررسی اولویت طرح ادغام شورای فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی موافقت کردند که بر این اساس کلیات این طرح در جلسه سه شنبه 22 اردیبهشت مورد بررسی قرار می‌گیرد. (ادامه)
سلفی‌های فضایی!
محبویت عکس های سلفی موجب شده تا فضانوردان لحظاتی جالب توجه را در آسمان ثبت کنند. (ادامه)
دلیل مخالفت با رفع حصر موسوی و کروبی
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید مواظب باشیم در مسیر امام خمینی(ره) حرکت کنیم و هر کس در مسیر امام (ره) حرکت نکند طاغوت است. (ادامه)
امشب، اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 94
وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 از ساعت 18 روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه روی سایت سازمان قرار داده خواهد شد.(ادامه)
صالحی در بیمارستان (عکس)
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی شب گذشته به علت عارضه داخلی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.(ادامه)
7 ورزشکار دوپینگی ایران معرفی شدند
شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) هفت ورزشکار رشته های بسکتبال، شنا و والیبال را محروم کرد و یک فوتبالیست توبیخ کتبی شد.(ادامه)
نحوه بازنشستگی مشمولان تامین اجتماعی
پرداخت مستمری به حدود ۵ میلیون بازنشسته اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی یکی از مهمترین خدمات این سازمان محسوب می شود بطوریکه مشمولان می توانند به روشهای مختلف بازنشسته شوند. (ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های سه شنبه۲۲ارديبهشت
(ادامه)
تصویب لایحه کاهش ساعت کاری بانوان شاغل
(ادامه)
وجود 18 نماد شیطان‌ پرستی در مشهد!
رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد از وجود 18 نماد شیطان‌پرستی در مشهد و حقوق 10 میلیونی شهردار این شهر خبر داد.(ادامه)
آیفون به دو دوربین مجهز می‌شود
شرکت اپل همیشه به دنبال راههایی برای ارتقای دوربین آیفون بوده است و تازه ترین گزارشها حاکی است که این شرکت در گام بعدی به دنبال دو تایی کردن دوربین آیفون است.(ادامه)
برداشت برگ سبز چای در استان گیلان استان آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شد تولید چای امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش یابد، در حالی که در حال حاضر گفته می‌شود، بر اثر خشکسالی سال گذشته بوته‌های چای دچار آسیب شده و احتمال کاهش برداشت برگ سبز چای نسبت به گذشته وجود دارد. برداشت چای در گیلان(خبر)
برداشت برگ سبز چای در استان گیلان استان آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شد تولید چای امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش یابد، در حالی که در حال حاضر گفته می‌شود، بر اثر خشکسالی سال گذشته بوته‌های چای دچار آسیب شده و احتمال کاهش برداشت برگ سبز چای نسبت به گذشته وجود دارد.(ادامه)
برداشت توت فرنگی از باغات مازندران(خبر)
(ادامه)
مصدومان واژگونی خودرو محور هراز به آمل منتقل شدند
(ادامه)
وضعیت گردشگری کوه دماوند نگران کننده است
(ادامه)
انتظار فردوسی‌پور از دولت تدبیر
عادل فردوسی پور با پخش صحبت‌های تلویحی وزیر ورزش علیه سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود که کمک کند تا تیم ملی آرامش داشته باشد.(ادامه)
خانواده الهی قمشه‌ای داغدار شدند
(ادامه)
باهنر پست نایب رئیسی مجلس را از دست می دهد؟
(ادامه)
خواب عجیب احمدی نژاد/ امام گفتند دکتر بنشین
(ادامه)
بازرسی از تمامی مسیرهای فرعی ساری ـ نکا
(ادامه)
97 نفر در دریای مازندران غرق شدند
(ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
شمال نیوز : محمد علی زاده ادامه داد: در اقدامی دیگر مسئولان بیمارستان ولی‌عصر با دستوری به بخش از افراد تالاسمی در هنگام پذیرش می خواهند تا فرم رضایت نامه ای را امضاء نمایند که در آن مسئولیت هر حادثه ناگواری را در قبال تزریق خون از بیمارستان سلب می کند.... وعده دولت برای درمان رایگان بیماران خاص محقق نشد !
شمال نیوز : محمد علی زاده ادامه داد: در اقدامی دیگر مسئولان بیمارستان ولی‌عصر با دستوری به بخش از افراد تالاسمی در هنگام پذیرش می خواهند تا فرم رضایت نامه ای را امضاء نمایند که در آن مسئولیت هر حادثه ناگواری را در قبال تزریق خون از بیمارستان سلب می کند....(ادامه)
شاعر و روزنامه نگار سرشناس درگذشت
(ادامه)
خداحافظی بازیكن بزرگ فوتبال ایران
کاپيتان سپاهان گفت: «خبر خداحافظی ام درست است و می خواهم پايان فصل کفش ها را بياويزم.»(ادامه)
شمال نیوز : مادر آیلا و آیسا در این رابطه می‌گوید: رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود و فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند، در بین همکلاسی‌ها خجالت می‌کشند که بگویند بدون اطلاع آنها از ادامه فعالیت در سریال پایتخت 4 بازمانده‎اند....
دوقلوهای مازندرانی از پایتخت رانده شدند !
شمال نیوز : مادر آیلا و آیسا در این رابطه می‌گوید: رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود و فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند، در بین همکلاسی‌ها خجالت می‌کشند که بگویند بدون اطلاع آنها از ادامه فعالیت در سریال پایتخت 4 بازمانده‎اند.... (ادامه)
علی اکبر صالحی در بیمارستان جراحی شد
(ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد: اگر مسئولان آبفای شهری در گفتار خویش صداقت دارند، چرا نسبت به آب‌رسانی به دو روستایی که پرونده آنها تکمیل است، اقدامی انجام نمی‌دهند.... نامهربانی مسئولان و تشنگی مردم 10 روستای استان
شمال نیوز : وی اضافه کرد: اگر مسئولان آبفای شهری در گفتار خویش صداقت دارند، چرا نسبت به آب‌رسانی به دو روستایی که پرونده آنها تکمیل است، اقدامی انجام نمی‌دهند.... (ادامه)
كوروش غفاري چراتي
هلال سرخ ،نشان مهرورزي(يادداشت)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.