.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چهارآرزوي برزگ معاون اول رئیس جمهور
(ادامه)
ساحل و دریا؛از تهدید تا فرصتی آبی و آسمانی
وی غفلت فرهنگی و بی توجهی به ارزشهای اسلامی را روزنه ی ورود فرهنگ غربی به این جوامع دانست و گفت : غفلت فرهنگی ، حاصل بی توجهی به داشته های فرهنگی است و این خود از دلایل مهم گرایش به سمت الگوهای غربی در جوامع اسلامی محسوب می شود(ادامه)
جشن رمضان در ساری برگزار شد
(ادامه)
نرخ انواع برنج تولیدی استان مازندران
(ادامه)
نامه سرگشاده مدیرعامل باشگاه سایپا شمال به استاندار مازندران
(ادامه)
تفاهم 2 وزارت‏خانه‏ برای انتقال آب دریای خزر
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
ابلاغیه جدید مرخصی بدون حقوق کارمندان
(ادامه)
رئیس‌ جمهوری که در مجلس صندلی نداشت
محمود احمدی نژاد تنها رئیس جمهور کشور است که سابقه قانون گذاری و حضور در مجلس را ندارد. او از ساختمان بهشت و از شهرداری تهران به ریاست جمهوری رسید و حالا بعد از او حسن روحانی روی کار آمده است که سابقه ای 20 ساله در مجلس دارد. (ادامه)
دیدار اعضای شورای چهارم با قالیباف
در جلسه فردا سه شنبه ۲۵ تیرماه شهردار در خصوص برنامه ریزی هایی که برای آینده شهر نیز انجام شده توضیحاتی ارائه می کند .(ادامه)
بازیگر خانم گزارشگر لیگ برتر شد! + تصویر
(ادامه)
شمال نیوز: تعامل متخصصان صنعت بیمه و اهالی فرهنگ و رسانه می تواند خلاهای موجود اطلاع رسانی را پر کرده و زمینه همگانی شدن این صنعت اطمینان بخش را فراهم کند. استراتژی جدید صنعت بیمه اعلام شد
شمال نیوز: تعامل متخصصان صنعت بیمه و اهالی فرهنگ و رسانه می تواند خلاهای موجود اطلاع رسانی را پر کرده و زمینه همگانی شدن این صنعت اطمینان بخش را فراهم کند. (ادامه)
بهنوش بختیاری به همراه پدر و مادرش /عکس
(ادامه)
روحانی را هنگام ورود به صحن بهارستان محمدباقر نوبخت، حسین فریدون، علی ربیعی، محمدجواد ظریف، حسام‌الدین آشنا، اکبر ترکان، سیدمحمود علوی، محمدرضا نعمت‌زاده، زمانی‌نیا، علی عسگری، مرتضی بانک، فروزنده، محمود واعظی، محمد شریعتمداری، محمدرضا صادق، اسحاق جهانگیری‌، محمد نهاوندیان و حجت‌الاسلام یونسی ‌همراهی می‌کردند. در ادامه کارنامه و گذشته این افراد مورد بررسی قرار می گیرد. اين18نفرکابینه دولت یازدهم راتشکیل میدهند
روحانی را هنگام ورود به صحن بهارستان محمدباقر نوبخت، حسین فریدون، علی ربیعی، محمدجواد ظریف، حسام‌الدین آشنا، اکبر ترکان، سیدمحمود علوی، محمدرضا نعمت‌زاده، زمانی‌نیا، علی عسگری، مرتضی بانک، فروزنده، محمود واعظی، محمد شریعتمداری، محمدرضا صادق، اسحاق جهانگیری‌، محمد نهاوندیان و حجت‌الاسلام یونسی ‌همراهی می‌کردند. در ادامه کارنامه و گذشته این افراد مورد بررسی قرار می گیرد.(ادامه)
فرزاد جمشیدی و همسرش در افطاری وزیر‌ارشاد/عکس
فرزاد جمشیدی مجری جنجالی تلوزیون در آخرین ضیافت افطاری وزیر ارشاد دولت دهم با هنرمندان حضور یافت.(ادامه)
واکنش آیت الله مکارم به فتوای آب خوردن در حین روزه
(ادامه)
عکس/محمدرضاشاه درحال رانندگی درکنارفهد
(ادامه)
خواستگاری یک پرسپولیسی از دختر اکبر عبدی!+تصویر
(ادامه)
نتانیاهو: "روحانی گرگی در لباس میش است"
(ادامه)
روایت شاهد عینی از روزی که هاشمی رد صلاحیت شد
(ادامه)
دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
منزل پدری مقام معظم رهبری درمشهد/تصاوير
(ادامه)
می گویند «فارسی، شکر است » و درست هم می گویند. از شیرین ترین و شکرین ترین ضرب المثل ها یکی هم، این است :« خوش تر آن باشد که سرّ دلبران، گفته آید در حدیث دیگران». خانم احمدی نژاد! "مظلوم"، مردم هستند نه برادرتان
می گویند «فارسی، شکر است » و درست هم می گویند. از شیرین ترین و شکرین ترین ضرب المثل ها یکی هم، این است :« خوش تر آن باشد که سرّ دلبران، گفته آید در حدیث دیگران». (ادامه)
بهداد سلیمی به تیم ملی دعوت نشد
بهداد سلیمی قهرمان فوق سنیگن 105+ کیلوگرم المپیک 2012 لندن بار دیگر از سوی کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت نشد.(ادامه)
شمال نیوز: در این دیدار هر یک از اعضای مجمع دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل روز کشور و به ویژه روند توسعه در استان مازندران را بیان داشتند.
دیدار نمایندگان مازندران با علی اکبر ناطق‌نوری
شمال نیوز: در این دیدار هر یک از اعضای مجمع دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل روز کشور و به ویژه روند توسعه در استان مازندران را بیان داشتند. (ادامه)
بحران آب آشامیدنی در روستاي سنام ساری
(ادامه)
ماجرای قول ناطق نوری درباره حمایت از عارف
(ادامه)
تصمیم احمدی نژادومشایی به انتشار روزنامه
حضور در فضای عمومی کشور با در اختیار داشتن روزنامه و سایت خبری - تحلیلی از مهم ترین تصمیمات احمدی نژاد است که بزودی از این موضوع رونمایی خواهد شد .(ادامه)
دانشگاه مقصد کدام یک از وزرا می‌شود؟
(ادامه)
سه مرحله روحانی برای انتخاب وزیران
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.