.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انگار اين دوست تازه وارد بر اين مسند تكيه زده يادشان رفته كه خبرنگاران هنوز در دريوزه گي نيافتاده اند كه با يك عدد فنجان آقايان شرافت كاري خود را بفروشند بهتر است بجاي كادو پاسخگوي كارهايي باشند كه مي خواهند انجام دهند و بدانيد كه ما بر مبناي منافع شهري با كسي تعارف نداريم . گلايه از عدم پاسخگويي آقاي شهردار !
انگار اين دوست تازه وارد بر اين مسند تكيه زده يادشان رفته كه خبرنگاران هنوز در دريوزه گي نيافتاده اند كه با يك عدد فنجان آقايان شرافت كاري خود را بفروشند بهتر است بجاي كادو پاسخگوي كارهايي باشند كه مي خواهند انجام دهند و بدانيد كه ما بر مبناي منافع شهري با كسي تعارف نداريم .(ادامه)
تعدادی از کارگران واحد نساجی مازندران صبح امروز به دلیل عدم دریافت ۱۳ ماه حقوق اقدام به راهپمایی از درب کارخانه تا فرمانداری قائمشهر نمودند. بدنبال عدم پاسخ‌گویی مناسب مسئولین استانی صبح امروز تعداد ... تجمع کارگران نساجی مازندران مقابل فرمانداری
تعدادی از کارگران واحد نساجی مازندران صبح امروز به دلیل عدم دریافت ۱۳ ماه حقوق اقدام به راهپمایی از درب کارخانه تا فرمانداری قائمشهر نمودند. بدنبال عدم پاسخ‌گویی مناسب مسئولین استانی صبح امروز تعداد ...(ادامه)
با توجه به تعدد کاندیداهای اصولگرا در منطقه ،جلوگیری از تفرق آراء ولزوم رسیدن به شخص واحد و مشورت با جمعی از بزرگان و سابقه دو بار انصراف  دکتر شاعری در دوره های قبلی مجلس و همچنين همراهی مثبت وي با ... انصراف جمشیدی و حمايت انتخاباتي از شاعری
با توجه به تعدد کاندیداهای اصولگرا در منطقه ،جلوگیری از تفرق آراء ولزوم رسیدن به شخص واحد و مشورت با جمعی از بزرگان و سابقه دو بار انصراف دکتر شاعری در دوره های قبلی مجلس و همچنين همراهی مثبت وي با ...(ادامه)
مخالفت رهبرانقلاب با استخدام‌منشی‌زن
(ادامه)
تصویب افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس
(ادامه)
اعزام هیئت اقتصادی مازندران به قزاقستان
(ادامه)
نخستین محموله نفت ایران بدون مشتری ماند
(ادامه)
زمان معرفی وزرای پیشنهادی 4 وزارتخانه
(ادامه)
آخرین موجودي صندوق توسعه ملي اعلام شد
(ادامه)
گذر مرزی اینچه برون بازگشایی شد
(ادامه)
آرایش انتخاباتی اصولگرایان شکل گرفت
(ادامه)
فردی که خود را مسوول ستاد امتداد مهرحمايت مردمي احمدی‌نژاد در یکی از استان های کشور معرفی می کند، درنامه‌ای به مشایی اختصاص 100هزار هكتار زمين برای اعضای اين ستاد را در استان خود خواستار شده است. هدیه 100 هزار هکتاری با مساعدت مشایی
فردی که خود را مسوول ستاد امتداد مهرحمايت مردمي احمدی‌نژاد در یکی از استان های کشور معرفی می کند، درنامه‌ای به مشایی اختصاص 100هزار هكتار زمين برای اعضای اين ستاد را در استان خود خواستار شده است.(ادامه)
زمان واریز مرحله ششم یارانه نقدی
(ادامه)
عکس/ بازدید قالیباف از آرایشگاه زنانه
(ادامه)
اسامی 14 عضو کمیته 15 نفره وحدت اصولگرایان
(ادامه)
جزئیات کشف بمب شیمیایی در سردشت
(ادامه)
احمدی‌نژاد آدم داش مشتی است، قهر نمی‌كند
(ادامه)
وزیراطلاعات سخنران پیش ازخطبه این هفته
(ادامه)
وی متولد 1358 بوده که پیش از این به مدت بيش از سه ماه به عنوان سرپرست شهرداري بابل مشغول به خدمت بوده است. بابل شهردار خود را شناخت
وی متولد 1358 بوده که پیش از این به مدت بيش از سه ماه به عنوان سرپرست شهرداري بابل مشغول به خدمت بوده است.(ادامه)
"جاسبي مطمئناً رئيس دانشگاه آزاد باقي مي‌ماند"
(ادامه)
گلستان رتبه نخست در توليد زيتون
(ادامه)
دولت از استرداد لایحه تجارت منصرف شد
(ادامه)
متکی تکذیب کرد
(ادامه)
شورای اسلامی شهر ساری در طول این چهار سال تا چه اندازه به اهداف برنامه ریزی شده خود دست یافته و در انجام درست وظایف خود موفق عمل نموده موردی است که مطمئنا" خود اعضای محترم این شورا بیشتر از دیگران بدان اشرافیت دارند اما .... راه را گم نکنیم !
شورای اسلامی شهر ساری در طول این چهار سال تا چه اندازه به اهداف برنامه ریزی شده خود دست یافته و در انجام درست وظایف خود موفق عمل نموده موردی است که مطمئنا" خود اعضای محترم این شورا بیشتر از دیگران بدان اشرافیت دارند اما ....(ادامه)
گرانفروشی خارج از نوبت رسیدگی می شود
(ادامه)
جمع‌آوری بیلبورد‌های تبلیغاتی يك مجری زن سیما+ عکس
(ادامه)
اقدام عجیب نهاد زیر نظر بقایی در قشم
(ادامه)
جزئیات جدیدی از ترور برادر حامد کرزی
(ادامه)
نگرانی‌ فرماندار از مصرف قليان در بابلسر
(ادامه)
تصاویر / با شهر خود چه می کنیم !!!
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.