.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازديد وزير كشور از دو بيمارستان در بابل
(ادامه)
حاشيه ديدار رییس‏جمهور با ايرانيان مقيم آمريکا
(ادامه)
تقدیر استاندار مازندران از عملکرد بانک ملت
(ادامه)
رياست جمهور تمام فعاليت‌هاي استان را به استانداران تفويض كرده است و استانداران در همين راستا به فرمانداران شهرستان‌ها براي پيشبرد هرچه بهتر اين اختيار را داده‌اند تا به شخصه وارد عمل شوند... تفويض اختیار رئیس جمهور به استانداران
رياست جمهور تمام فعاليت‌هاي استان را به استانداران تفويض كرده است و استانداران در همين راستا به فرمانداران شهرستان‌ها براي پيشبرد هرچه بهتر اين اختيار را داده‌اند تا به شخصه وارد عمل شوند...(ادامه)
وزير كشور وارد مازندران شد
(ادامه)
یک انتصاب دیگر در وزارت کشور
(ادامه)
 حاميان دولت در مازندران صاحب نشريه شدند:هادي ابراهيمي-فعال سياسي اصول گرا-هفته نامه "صبح مازندران" را انتشار مي دهد.ترتيب انتشار صبح مازندران هفتگي است و رويكردي  سياسي / فرهنگي / اقتصادي / اجتماعي و ورزشي مازندران و كشور را تحليل مي كند ... صبح مازندران می آید
حاميان دولت در مازندران صاحب نشريه شدند:هادي ابراهيمي-فعال سياسي اصول گرا-هفته نامه "صبح مازندران" را انتشار مي دهد.ترتيب انتشار صبح مازندران هفتگي است و رويكردي سياسي / فرهنگي / اقتصادي / اجتماعي و ورزشي مازندران و كشور را تحليل مي كند ...(ادامه)
دفاع همزمان الیاس حضرتی از خاتمي و کروبي
(ادامه)
نامه خواندنی احمد توکلی به احمدی نژاد
(ادامه)
روز قدس و پيام مشترك نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار
(ادامه)
در پی بلا تکلیفی چند هیات ورزشی در مازندران و عدم تصمیم گیری قاطع تربیت بدنی مازندران و اتخاذ تصمیمات تحمیلی فدراسیونهای ورزشی به این اداره کل ،که باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این رشته های ورزشی در استان... بلاتکلیفی هیات های ورزشی و بی تدبیری مدیر کل تربیت بدنی مازندران !
در پی بلا تکلیفی چند هیات ورزشی در مازندران و عدم تصمیم گیری قاطع تربیت بدنی مازندران و اتخاذ تصمیمات تحمیلی فدراسیونهای ورزشی به این اداره کل ،که باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این رشته های ورزشی در استان...(ادامه)
ممنوعیت شكار يلوه حنايي در گيلان
(ادامه)
مربی پگاه :برای شکست پرسپولیس به آزادی می رویم!
(ادامه)
تحصيل دانش آموزان آملي در مدارس فرسوده
(ادامه)
دعاى روز بيست و چهارم ماه رمضان
(ادامه)
درگذشت پيشكسوت عرصه خبر نگاری در آمل
(ادامه)
اخيراً شرکتي به نام «پ.ل»به عنوان کارهاي تجاري ولي مشابه فعاليت هاي گلدکوئيست برورشورهايي در سطح وسيعی از استانهای شمالی کشور بویژه در مراکز استانها براي جذب سرمايه و با وعده سود فراوان ... فعاليت هرمي در ادارات و شركت‌ها!
اخيراً شرکتي به نام «پ.ل»به عنوان کارهاي تجاري ولي مشابه فعاليت هاي گلدکوئيست برورشورهايي در سطح وسيعی از استانهای شمالی کشور بویژه در مراکز استانها براي جذب سرمايه و با وعده سود فراوان ...(ادامه)
وزير کشور در اولين روز سفر کاري خود به مازندران در شهرستان آمل حضور خواهد يافت. افتتاح پل چهارم، بازديد و شروع علميات ساخت خيابان 35 متري و حضور در دانشگاه علمي ـ کاربردي آتش‌نشاني از مهم‌ترين برنامه‌هاي وزير کشور در اين شهرستان است. برنامه های سفر دو روزه وزير کشور به مازندران
وزير کشور در اولين روز سفر کاري خود به مازندران در شهرستان آمل حضور خواهد يافت. افتتاح پل چهارم، بازديد و شروع علميات ساخت خيابان 35 متري و حضور در دانشگاه علمي ـ کاربردي آتش‌نشاني از مهم‌ترين برنامه‌هاي وزير کشور در اين شهرستان است.(ادامه)
البته به برادرها جسارت نشود چون من موظف هستم بگويم اين مطالب را گفتم بنا به مسئوليتي كه دارم موظف هستم تذكر بدهم فرماندهان بايد افتاده‌تر و متواضع‌تر نسبت به بقيه برادرها باشند... سخنراني منتشر نشده شهيد باكري
البته به برادرها جسارت نشود چون من موظف هستم بگويم اين مطالب را گفتم بنا به مسئوليتي كه دارم موظف هستم تذكر بدهم فرماندهان بايد افتاده‌تر و متواضع‌تر نسبت به بقيه برادرها باشند...(ادامه)
حاشيه‌هاي سخنراني احمدی‏نژاد در سازمان ملل
(ادامه)
اولین همایش کتابت نور توسط هنرمندان بسیجی مازندران
(ادامه)
وقتي نمك هم بگندد...
شايد تعجب كنيد اگر بگوئيم مصداق حكايت اين كلام نغز و شيوا را در ادارات شهرستان آمل مي توانيد به عينه مشاهده كنيد چرا كه به گفته علي اكبريان فرماندار اين شهرستان، اداراتي كه خود بايد مجري قوانين دولتي باشند امروز از انجام برخي از پيش پا افتاده ترين وظايف قانوني سر باز مي زنند...(ادامه)
42 تغییر و جابه جایی استانداران در دولت نهم
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه
(ادامه)
دعاي روز بيست و سوم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
طرح بازسازي و احياء صنعت نساجي مازندران كه سنگ بناي آن از مجلس پنجم با اختصاص 300 ميليون دلار ارز به صورت فاينانس با خريد ماشين آلات مدرن آغاز شده بود بدليل ناكارآمدي مديران گذشته به مدت 10 سال مسكوت مانده بود كه با روي كار آمدن دولت ... مخالفان احياي نساجي مازندران بركنار ميشوند
طرح بازسازي و احياء صنعت نساجي مازندران كه سنگ بناي آن از مجلس پنجم با اختصاص 300 ميليون دلار ارز به صورت فاينانس با خريد ماشين آلات مدرن آغاز شده بود بدليل ناكارآمدي مديران گذشته به مدت 10 سال مسكوت مانده بود كه با روي كار آمدن دولت ...(ادامه)
افتتاح 3 پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور در آمل
(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشورمان، در آخرين دقايق روز سه‌شنبه(15:30 به وقت نيويورك) در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به سخنراني پرداخت و مواضع جمهوري اسلامي ايران را در قبال مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تشريح كرد... مشروح سخنان رییس جمهور درسازمان ملل
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشورمان، در آخرين دقايق روز سه‌شنبه(15:30 به وقت نيويورك) در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به سخنراني پرداخت و مواضع جمهوري اسلامي ايران را در قبال مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تشريح كرد...(ادامه)
وضعيت قرمز برای ملوان انزلي
(ادامه)
دبير شوراي اطلاع‌رساني استانداري :مديران استاني فقط با نظر وزير مربوطه و استاندار تعيين مي‌شوند. نماينده مردم رشت در مجلس: جابه‌جايي مديران استاني بايد با نظر نمايندگان مجلس انجام شود... مديران استاني گيلان چگونه انتخاب مي‌شوند؟
دبير شوراي اطلاع‌رساني استانداري :مديران استاني فقط با نظر وزير مربوطه و استاندار تعيين مي‌شوند. نماينده مردم رشت در مجلس: جابه‌جايي مديران استاني بايد با نظر نمايندگان مجلس انجام شود...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.