.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
كردان: از هیچ فرد و رسانه‌ای شكایت نكرده‌ام
(ادامه)
بابلسر ميزبان نشست دانشگاههاي حاشيه خزر
(ادامه)
ویژگی مهم احمدی نژاد اقتدار در مدیریت است
(ادامه)
همگرايي برخي مدعيان اصلاحات با بهائيان
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز شنبه
انتصاب حميد مولانا شهروند آمريكا و موسس دانشكده ارتباطات دانشگاه Citizen آمريكن به مشاورت رئيس جمهور پرسش هايي را به وجود آورده است(ادامه)
در اين مراسم محمد اكبرزاده به عنوان معاون جديد امور هماهنگي و عمران استانداري گيلان معرفي شد و طي حكمي از سوي وزير كشور محمدجعفر عليزاده به عنوان معاون امور هماهنگي و عمران استانداري اصفهان منصوب شد... معارفه معاون جدید عمراني استانداري گيلان
در اين مراسم محمد اكبرزاده به عنوان معاون جديد امور هماهنگي و عمران استانداري گيلان معرفي شد و طي حكمي از سوي وزير كشور محمدجعفر عليزاده به عنوان معاون امور هماهنگي و عمران استانداري اصفهان منصوب شد...(ادامه)
گزارشی از قیمت خودروها در بازار
(ادامه)
آغاز برداشت فندق در استان گيلان
(ادامه)
جمع آوری امضا برای ابقای رحیم مشایی
(ادامه)
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ... بادها خبر از تغيير فصل مي دهند !!
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ...(ادامه)
سردار قاسمی:تفكر مشايي خطر بزرگي براي انقلاب است
سعيد قاسمي از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس، نوع تفكر افرادي مانند مشايي‌ها را خطر بزرگي براي انقلاب دانست و تاكيد كرد: همه عزت ملت ايران ناشي از نگرش و تفكر حضرت امام (ره) است...(ادامه)
آیت الله صادقی گلوردی دار فانی را وداع گفت
(ادامه)
توصیه آيت‌الله نظري به وزراي كشور و اقتصاد
(ادامه)
بزرگداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان مازندرانی
(ادامه)
820 میلیارد ریال برای جبران خسارات به گیلان...سهم مازندران ؟؟؟
(ادامه)
خبر فوری / هادی ساعی قهرمان المپیک شد
(ادامه)
داور گيلاني حساسترين ديدار ليگ برتر را قضاوت مي كند
(ادامه)
كشف بیش از 10 هزار بطری مشروبات در گیلان
(ادامه)
 مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند...وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مردم بايد طبق... نامه آیت الله نظری به لاريجاني
مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند...وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مردم بايد طبق...(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.