.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: استاندار مازندران افزود : عملکرد معادن فعال استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد چرا که ارزش افزوده معادن استان درخور توجه است. ‎ سرمایه گزاری در معادن می تواند اقتصاد مازندران را فعال و شکوفا کند
شمال نیوز: استاندار مازندران افزود : عملکرد معادن فعال استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد چرا که ارزش افزوده معادن استان درخور توجه است. ‎(ادامه)
نیمی از معادن این استان غیر فعال هستند
سرپرست سازمان صمت مازندران: نیمی از معادن این استان غیر فعال هستند(ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: فرایند ثبت و درخواست، صدور چک دیجیتال، انتقال و نقد کردن آن به صورت الکترونیک قابل انجام است.

جزئیات صدور و نقد کردن دچک یجیتال تشریح شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: فرایند ثبت و درخواست، صدور چک دیجیتال، انتقال و نقد کردن آن به صورت الکترونیک قابل انجام است. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: کسانی که از پیگیری نظارتی مجلس بدنبال بازنمایی اختلاف بین قوا هستند باید بدانند که مجلس حمایت دلسوزانه از دولت را بعنوان دوست دلسوز، وظیفه خود می‌داند / مجلس، دوست دلسوز دولت است ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدام عجیبی استیضاح وزیر ورزش را یک هفته مانده به جام جهانی کلید زذند. وزیر ورزش استیضاح می‌شود؟!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدام عجیبی استیضاح وزیر ورزش را یک هفته مانده به جام جهانی کلید زذند.(ادامه)
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشکل مسدودیت شبکه‌های اجتماعی را محدود به مرزهای کشور ندانست و عنوان کرد این موضوع می‌تواند به ارتباط ایران با تجار خارجی هم آسیب بزند. ضرر ۸۰ هزار میلیارد تومانی مشاغل اینترنتی
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشکل مسدودیت شبکه‌های اجتماعی را محدود به مرزهای کشور ندانست و عنوان کرد این موضوع می‌تواند به ارتباط ایران با تجار خارجی هم آسیب بزند.(ادامه)
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار ماکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد. واکنش شدیداللحن ایران به دیدار مکرون با مسیح علینژاد
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار ماکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد. (ادامه)
فیلمی قدیمی از دوربین مخفی با حضور رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن این مجری و بازیگر مشهور سینما و تلویون دستگیر می شود و انتشار این ویدیو نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. رامبد جوان دستگیر شد!؟ + علت چه بود؟
فیلمی قدیمی از دوربین مخفی با حضور رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن این مجری و بازیگر مشهور سینما و تلویون دستگیر می شود و انتشار این ویدیو نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.(ادامه)
پاداش نقدی جایزه صدرنشینی لبنیات هراز آمل
مالک باشگاه لبنیات هراز آمل به بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی باشگاه پس از صدرنشینی پاداش نقدی اهدا کرد.(ادامه)
کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.(ادامه)
دیدار مکرون با چهره‌های معاند ضد ایرانی
کنعانی گفت: دیدار مکرون با چهره‌های معاند ضد ایرانی نقض فاحش مسئولیت‌‌های فرانسه در مبارزه با تروریسم و به منزله ترویج این پدیده‌ شوم است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۲ آبان
جدال شبکه اینترنشنال و بی بی سی فارسی و آلودگی هوای تهران از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
تصاویر: جشنواره فرهنگ اقوام در گرگان
پانزدهمین جشنواره اقوام ایران زمین در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف کشور در گرگان در حال برگزاری است. هنرمندان صنایع‌دستی ۳۱ استان کشور و همچنین ۲۱ گروه موسیقی سنتی و آیینی از ۹ استان در این جشنواره هنر خود را عرضه می‌کنند.در این نمایشگاه ۱۰ غرفه بومگردی و گردشگری، ۱۵۰ غرفه صنایع دستی و ۳۸ غرفه سیاه چادر و عشایر ایجاد شده است.(ادامه)
سیارکی بزرگتر از برج آزادی به زمین نزدیک می‌شود
ناسا هشدار داد، یک سیارک ۷۳.۱۵۲ متری با سرعت ۴۷۹۸۸ کیلومتر بر ساعت به سمت زمین در حال حرکت است.(ادامه)
پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه ۲۵ کربلا در حین پاسداری از مرز‌های شمالغرب کشور به شهادت رسید. شهادت پاسدار مازندرانی مدافع امنیت در ماموریت شمال غرب کشور
پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه ۲۵ کربلا در حین پاسداری از مرز‌های شمالغرب کشور به شهادت رسید.(ادامه)
کشف قرص و دارو‌های مخدر روانگردان در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف انواع قرص و دارو‌های غیرمجاز مخدر و روانگردان در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
قضاوت داور مازندرانی در پیکار‌های جهانی
ایمان اکبرزاده، داور بین المللی مازندران در پیکار‌های جهانی مکزیک قضاوت می‌کند.(ادامه)
گروگانگیری در کردستان، دستگیری در چالوس
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری گروگانگیری که در کردستان اقدام به آدم ربایی کرده بود، در چالوس خبر داد.(ادامه)
خبرگزاری صدا و سیما : حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد. لرزش مشکوک زمین در کیش/ صدای مهیب به گوش رسید/ ماجرا چیست؟
خبرگزاری صدا و سیما : حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد.(ادامه)
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است ۹ مزیت نوشیدن آب گرم و لیمو ترش
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است(ادامه)
مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۴۸ نفر رسید. تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در مازندران
مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۴۸ نفر رسید.(ادامه)
ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید محسن اسماعیلی که سال ها به عنوان شهید گمنام در قائمشهر تدفین شده است با درخواست خانواده به اصفهان منتقل می شود. پیکر مطهر یک شهید والامقام از قائمشهر به اصفهان منتقل می شود
ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید محسن اسماعیلی که سال ها به عنوان شهید گمنام در قائمشهر تدفین شده است با درخواست خانواده به اصفهان منتقل می شود.(ادامه)
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به شرایط کشور در یکسال گذشته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: اکنون پس از گذشت یکسال از فعالیت دولت، آیت الله رئیسی توانسته است با عزم و همت جدی بسیاری از مشکلات گذشته را برطرف و یا کمرنگ کند. میراث مشکلات گذشته با عزم جدی دولت سیزدهم در حال برطرف شدن است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به شرایط کشور در یکسال گذشته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: اکنون پس از گذشت یکسال از فعالیت دولت، آیت الله رئیسی توانسته است با عزم و همت جدی بسیاری از مشکلات گذشته را برطرف و یا کمرنگ کند.(ادامه)
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۴۴ قبضه اسلحه شورشی و شکاری غیرمجاز با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان و مازندران در شهرستان قائمشهر، خبر داد. کشف ۴۴ قبضه سلاح غیرمجاز در قائمشهر
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۴۴ قبضه اسلحه شورشی و شکاری غیرمجاز با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان و مازندران در شهرستان قائمشهر، خبر داد. (ادامه)
دعوت به رقص و پایکوبی در رشت و ورود بسیج/وضعیت دختری که در جمعیت مجروح شد + عکس
رسانه‌های ضد انقلاب شروع به کشته‌سازی دیگری در استان گیلان کردند که بررسی‌ها نشان می‌دهد که دختر مورد اشاره این رسانه‌ها در حالی از بیمارستان ترخیص شده که نه خبری از شلیک بود نه برخورد.(ادامه)
کشف لاشه انواع پرنده از منزل یک شکارچی
ماموران محیط زیست آمل از منزل یک شکارچی غیر مجاز لاشه انواع پرنده را کشف کردند.(ادامه)
اعلام زمان مبارزه با آفات و بیماری‌های باغات سیاه‌ ریشه
زمان مناسب مبارزه با آفات و عوامل بیماری زای باغات سیاه ریشه از دهه سوم آبان اعلام شد.(ادامه)
تامین لوازم زندگی برای نیازمندان مازندرانی
کمیته امداد ۲ هزار و ۸۸۳ دستگاه لوازم زندگی را برای نیازمندان مازندرانی تامین کرد.(ادامه)
پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه دارویی بیماران خاص
صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج سازمان بیمه سلامت هزینه تامین داروی این بیماران را صفر کرده است.(ادامه)
مهدی طارمی به ایران برنمی‌گردد
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای حضور در اردوی تیم ملی ایران مستقیم به قطر خواهد رفت.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.392 seconds.