.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حذف قبض‌های کاغذی برق از مهر ماه/مردم ‌با سرشماره ۳۵۱۵۰ تماس بگیرند
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از نخستین روز از مهرماه سال جاری دیگر توزیع هیچ قبض کاغذی صورت نگرفته و ارسال قبض‌های الکترونیکی در مردادماه و شهریورماه سال جاری نیز به صورت آزمایشی انجام خواهد شد.(ادامه)
هوای مازندران کمی خنک می شود
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز پنج شنبه ۲۳ خرداد ماه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آغاز رقابت داوطلبان آزمون ارشد
آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با شرکت بیش از ۶۱۴ هزار داوطلب امروز و فردا ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه جاری در ۱۳۲ کد رشته امتحانی برگزار می‌شود.(ادامه)
تعدادی از جنگلبانان و متخصصان حوزه مدیریت جنگل پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در نشست تخصصی ارزیابی آثار شیوه های دهه اخیر مدیریت بر جنگل های شمال کشور، برخی چالش های موجود در مسیر مدیریت جنگل ها و تهدیدهای پیش روی این زیستگاه های مهم را برشمردند و به اشتراک گذاشتند..... نبرد ناتمام جنگلبانان و مجلسی ها برای نجات جنگل / نتیجه جدی نگرفتن مشورت های تخصصی مدیریت جنگل این شده که امروز طرح های هادی روستایی و طرح های تفصیلی شهری منابع طبیعی را تهدید می کنند.... (خبر)
تعدادی از جنگلبانان و متخصصان حوزه مدیریت جنگل پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در نشست تخصصی ارزیابی آثار شیوه های دهه اخیر مدیریت بر جنگل های شمال کشور، برخی چالش های موجود در مسیر مدیریت جنگل ها و تهدیدهای پیش روی این زیستگاه های مهم را برشمردند و به اشتراک گذاشتند.....(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید می‌توانیم به طور قطع، زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد..... جدیدترین جزئیات از پایتخت ۶/ ارسطو می‌رود و بهبود دوباره باز می‌گردد؟
شمال نیوز : وی گفت: قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید می‌توانیم به طور قطع، زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.....(ادامه)
سود و جرایم وام چه کسانی بخشیده می‌شود؟
مدیرکل وصول مطالبات و اجرای بانک کشاورزی با اعلام زمان آغاز طرح بخشودگی سود و جرایم وام کمتر از صد میلیون تومان، شرایط مشمولان این طرح را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وکیل مدافع طلبه مازندرانی  گفت: بر اساس شواهد و قرائن مهناز افشار هنوز به ایران بازنگشت و از زمان برگشت وی نیز اطلاع دقیقی ندارم، اما اعلام شد وی به ایران باز می‌گردد..... آخرین وضعیت پرونده شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار
شمال نیوز : وکیل مدافع طلبه مازندرانی گفت: بر اساس شواهد و قرائن مهناز افشار هنوز به ایران بازنگشت و از زمان برگشت وی نیز اطلاع دقیقی ندارم، اما اعلام شد وی به ایران باز می‌گردد.....(ادامه)
شمال نیوز : در طرح ساماندهی ویلا‌ها و اماکن شخصی افراد ملزم هستند که ورود اتباع خارجی را برای تأمین امنیت گردشگران به مسؤولان مرتبط اطلاع دهند...... ماجرای ممنوعیت اجاره ویلا به گردشگران عرب در رامسرچیست ؟ + توضیحات فرمانده انتظامی رامسر
شمال نیوز : در طرح ساماندهی ویلا‌ها و اماکن شخصی افراد ملزم هستند که ورود اتباع خارجی را برای تأمین امنیت گردشگران به مسؤولان مرتبط اطلاع دهند......(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۳ خرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۴۲۰۰ تومان است.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۳/۲۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۳/۲۳
قیمت دلار امروز ۱۳ خرداد ۹۸ به ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : مهدی ادامه داد: قطع به یقین اگر حمایت به وجود نیاید نمی‌شود ادامه داد. آقای حدادیان تمایلی به ادامه راه ندارد و در آن جلسه با توجه به صحبتی که شده بود گویا با مسئولان همراه شد. البته به صورت غیر رسمی اعلام کرده بود که تمایلی به تیم داری ندارد..... مسئولان استان به قول‌هایشان عمل نکرده‌اند/ادامه راه با این شیوه ممکن نیست
شمال نیوز : مهدی ادامه داد: قطع به یقین اگر حمایت به وجود نیاید نمی‌شود ادامه داد. آقای حدادیان تمایلی به ادامه راه ندارد و در آن جلسه با توجه به صحبتی که شده بود گویا با مسئولان همراه شد. البته به صورت غیر رسمی اعلام کرده بود که تمایلی به تیم داری ندارد.....(ادامه)
 استعفعای مسئولان برای داوطلبی انتخابات مجلس نمی تواند صوری باشد، گفت: هر مدیر مستعفی حتماً باید از پست و مسئولیت خود کنار برود و لازم است فرد جایگزین وی در زمان مشخص شده منصوب شود. یک استاندار و ۱۰ فرماندار استعفا کردند
استعفعای مسئولان برای داوطلبی انتخابات مجلس نمی تواند صوری باشد، گفت: هر مدیر مستعفی حتماً باید از پست و مسئولیت خود کنار برود و لازم است فرد جایگزین وی در زمان مشخص شده منصوب شود.(ادامه)
5 عامل تاثیرگذار بر آهنگ کاهش وزن
با افزایش سن، بدن ما تغییراتی در ترکیب خود را تجربه می کند. بر همین اساس، در شرایطی که توده ماهیچه ای بدن ما کاهش می یابد، توده چربی مسیری مخالف را طی کرده و بیشتر شده و به کاهش نرخ متابولیسم در حال استراحت منجر می شود.(ادامه)
چوب آلات قاچاق در عباس آباد کشف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد از کشف ۱۶ اصله چوب آلات قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
حضور تاج در دادستانی کل به دلیل حواشی فینال جام حذفی
«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در دادستانی کل کشور، توضیحات خود درباره اتفاقات دیدار پرسولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران را ارائه کرد.(ادامه)
عکس: بچه پولدار‌های زمان قاجار!
تصویری دیدنی از یک تاجر ثروتمند زمان قاجار را در این مطلب مشاهده خواهید کرد. (ادامه)
رگبار باران و رعدوبرق در نیمه دوم خردادماه از عصر روز چهارشنبه در آسمان مازندران آغاز شد که «صاعقه» در آسمان ساری بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی کرده است. صاعقه در آسمان ساری(خبر)
رگبار باران و رعدوبرق در نیمه دوم خردادماه از عصر روز چهارشنبه در آسمان مازندران آغاز شد که «صاعقه» در آسمان ساری بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی کرده است.(ادامه)
استاندار : پیگیری امور مردم تکلیف اصلی مدیران است
استاندار مازندران، پیگیری امور مردم را از تکالیف و اولویت های اصلی مدیران بیان کرد.(ادامه)
آخرین خبرها از افزایش حقوق کارمندان دولت
محسن بیگلری عضو هیات‌رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرا نکردن مصوبه مجلس از سوی دولت برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان دولت به روش پلکانی، گفت: متأسفانه دولت این مصوبه مجلس را اجرا نکرده که بارها تذکراتی به آنها داده‌ایم.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
(ادامه)
زمان واریز یکصدمین یارانه نقدی
یکصدمین یارانه نقدی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.(ادامه)
انتقال زائران حج تمتع با ۳۶۱ پرواز
معاون حج و‌ عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عملیات انتقال زائران حج تمتع با ۳۶۱ پرواز صورت می‌گیرد، گفت: ما درخواست افزایش ۱۰ هزار نفری سهمیه حج تمتع را داشتیم که درصورت موافقت عربستان اقدامات برای جذب زائران انجام می‌شود.(ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت افزایش حقوق کارمندان
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف مجلس برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان در سالجاری را کاهش سطح فاصله طبقاتی دانست و گفت: متأسفانه دولت مصوبه مجلس در این باره را اجرا نکرده است.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت آیت‌الله محقق کابلی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محقق کابلی را تسلیت گفتند.(ادامه)
خاتمی از ارتباط نجفی با میترا استاد خبر داشت؟
جواد امام به ادعاهای مطرح شده درباره خبر داشتن رئیس دولت اصلاحات از مسائل مربوط به زندگی خصوصی نجفی واکنش نشان داد.(ادامه)
چند نفر از گزینه‌های رهبری آینده خبر دارند؟
(ادامه)
مهدی رحمتی به پدیده پیوست
کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پایان قراردادش با این باشگاه از جمع ‌آبی‌پوشان جدا شد و فصل آینده زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد.(ادامه)
افتتاح 80 طرح هفته جهاد کشاورزی در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هفته جهاد کشاورزی امسال 80 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.