.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: با گذشت یک ماه از این دستور و تأکید استاندار  برخی نهادها و اداره‌های استانی به این دستور عالی‌ترین مقام دولتی در استان کم‌توجه هستند. بی توجهی شهرداری مرکز استان به دستور استاندار
شمال نیوز: با گذشت یک ماه از این دستور و تأکید استاندار برخی نهادها و اداره‌های استانی به این دستور عالی‌ترین مقام دولتی در استان کم‌توجه هستند.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی به موضوع معماری ساخت و سازها در تهران نیز اشاره کردند و فرمودند: حقیقتاً معماری و نمای تهران، نمای یک شهر اسلامی نیست و شهرداری و شورای شهر باید این موضوع را جزء جدی‌ترین مسائل خود بدانند.

معماری شهری در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی قرار گیرد (خبر)
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی به موضوع معماری ساخت و سازها در تهران نیز اشاره کردند و فرمودند: حقیقتاً معماری و نمای تهران، نمای یک شهر اسلامی نیست و شهرداری و شورای شهر باید این موضوع را جزء جدی‌ترین مسائل خود بدانند. (ادامه)
تشکیل بانک اطلاعات معتادان و قاچاقچیان مازندران
(ادامه)
آخرین اخبار از پرونده قتل معاون وزیر صنعت
در اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که آنها همان کسانی بودند که در محل جنایت با مقتول قرار ملاقات داشتند بنابراین شکی باقی نماند که این زوج از راز جنایت باخبرند و قاضی سپیدنامه دستور بازداشت هردوی آنها را صادر کرد(ادامه)
تصاویری‌ از مراسم‌ بهترین‌های‌ فوتبال‌ جهان
فارس: مراسم برترین‌های فوتبال جهان در سال 2013 شب گذشته در زوریخ سوئیس برگزار شد.(ادامه)
عکس/نمونه‌اي از حجاب زنان در دوره قاجار
(ادامه)
رونالدو توپ طلای 2013 را برد
(ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
از صدور حکم جنجال برانگیز پرونده محسن قهرمانی تا پیگیری ماجرای قلیان و داوری بحث برانگیز بازی پرسپولیس و فولاد! اینها تنها بخشی از برنامه نود شب گذشته بود. برنامه‌ای که البته با پخش مراسم مرد سال فوتبال جهان آغاز شد.(ادامه)
عاقبت پلنگ زخمی تنکابن معدوم شد! /تصاویر
پلنگ زخمی تنکابن که به علت تیراندازی شکارچیان غیر مجاز دچار ضایعه نخاعی شده بود امروز دوشنبه توسط دامپزشکان به روش مرگ آسان و با تزریق داروی بیهوشی در دوز بالا معدوم شد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
ساکت ترین وزیر کابینه کیست؟
حوزه كشاورزي با اینکه اهميت زیادی در توليد موادغذايي کشور دارد اما این روزها ازسوی مقامات مربوطه خیلی مورد لطف قرار نمیگرد! شواهد نشان میدهد در طول چند ماه گذشته پس از روی کارآمدن دولت یازدهم كاركرد خاصي هم در این حوزه از سوی مسولان کشاورزی کشور ندیدیم! و حتي وزير جهادكشاورزي را میتوان ساكت‌ترين وزیر کابینه روحانی دانست.(ادامه)
شکایت از وزیر علوم به کمیسیون اصل ۹۰
(ادامه)
خبر خوش برای جاماندگان از کنکور 93
شمال نیوز: ثبت‌نام‌ از داوطلبان متقاضي شركت درآزمون سراسري سال 93 كه در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند و همچنين ويرايش اطلاعات ثبت نامي آندسته از داوطلباني كه ثبت نام کرده اند، از سوم اسفندماه 92 آغاز می شود.(ادامه)
مرد شیطان صفت که در پوشش مسافربر زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می داد، با تیزهوشی یکی از طعمه هایش شناسایی و دستگیر شد. شکارچی زنان شکار شد + عکس متهم
مرد شیطان صفت که در پوشش مسافربر زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می داد، با تیزهوشی یکی از طعمه هایش شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیران کل هفت استان کشور در هفته جاری تغییر می‌یابند.



تغییر مدیران کل کار و رفاه 7 استان در هفته جاری
شمال نیوز: معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیران کل هفت استان کشور در هفته جاری تغییر می‌یابند. (ادامه)
سفراستانی رئیس جمهور به خوزستان لغوشد
قرار بود صبح روز سه شنبه دکتر روحانی به استان خوزستان سفر کند که این سفر لغو شد.(ادامه)
همه ازدواجهای مذهبی - سیاسی در ایران
(ادامه)
اولین زن روزنامه نگار ایرانی (عکس)
(ادامه)
1000پروژه نیمه تمام، میراث استان گلستان
(ادامه)
نام علي دایی به کتاب ۲۰۱۴ گینس راه يافت
(ادامه)
فرزاد حسنی در جاده چالوش دچار حادثه شد
(ادامه)
هشدار: خطر آتش‌سوزی جنگل‌های گیلان
(ادامه)
روزنامه قانون تذکر گرفت
(ادامه)
فیفا طرح یوزپلنگ ایرانی را تایید کرد
(ادامه)
گوگل عذرخواهی کرد
(ادامه)
 شمال نیوز: دفتر اسفندیار رحیم مشایی با صدور اطلاعیه‌ای، ارتباط وی با بابک زنجانی را تکذیب کرد. هیچگونه ارتباط و دیداری با وی نداشتم
شمال نیوز: دفتر اسفندیار رحیم مشایی با صدور اطلاعیه‌ای، ارتباط وی با بابک زنجانی را تکذیب کرد.(ادامه)
احتمال برگزاری مذاکرات ایران و 1+5 در فوریه
(ادامه)
گاز نیروگاه نکا هم قطع شد
(ادامه)
دستگیری هکر 11 ساله در مازندران
(ادامه)
شیخ وهابی : آیه قرآن اشتباه است!
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.