.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عوارض مصرف نوشابه گازدار
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
کشف کالای اساسی احتکارشده در سوادکوه
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه از کشف کالای اساسی احتکار شده در انبار‌های این شهرستان خبر داد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم عزیز هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت نشده، ۳ ماه فرصت اعلام دارد؛ برای شما یارانه و مبلغ آن محفوظ است. قول وزیر رفاه به کسانی که یارانه نگرفتند/ سهم شما محفوظ است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم عزیز هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت نشده، ۳ ماه فرصت اعلام دارد؛ برای شما یارانه و مبلغ آن محفوظ است.(ادامه)
تابش آفتاب بر بلندای آسمان
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
۵۰ درصد کودکان دچار سردرد می شوند
یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، سردرد در کودکان را شایع دانست و گفت: نیمی از کودکان دچار سردرد می شوند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ بارش برف سنگین از نوع بهاری در بلندی‌های مازندران!
این تصویر متعلق به زمستان ۱۴۰۰ نیست! این تصویر متعلق به جمعه، ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ است و این مکان هم "بطاهرکلا"، نام دارد. منطقه ای ییلاقی و کوهستانی در مازندران در بلندی های البرز مرکزی...(ادامه)
ذخیره ۴۶۰۰ تنی مرغ در مازندران
۴۶۰۰ تن مرغ منجمد شده برای تنظیم بازار اکنون در مازندران ذخیره سازی شده است.(ادامه)
مازندران همچنان خارج از وضعیت قرمز و نارنجی
بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت مازندران همچنان خارج از وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد.(ادامه)
قیمت جدید برنج ایرانی و پاکستانی در بازار چند؟
قیمت انواع برنج در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛ (ادامه)
موبایل های ارزان سامسونگ در بازار چند؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت ارزان انواع موبایل‌های سامسونگ در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
گوشت مرغ و روغن به اندازه کافی در مازندران وجود دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نگرانی در تامین کالاهای اساسی نداریم و گوشت مرغ و روغن به اندازه کافی وجود دارد.(ادامه)
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام این که مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد ، از توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد در بازار استان طی ....

توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد روز جمعه در مازندران/ ۲ هزار تن روغن خوراکی وارد بازار استان شد
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام این که مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد ، از توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد در بازار استان طی .... (ادامه)
تعدادی از کادر مرکزی حزب اعتماد ملی در روزهای اخیر استعفا داده‌اند؛ پیش از این نیز الیاس حضرتی دبیرکل حزب استعفا داده بود. سونامی استعفا در کادر مرکزی حزب اعتماد ملی
تعدادی از کادر مرکزی حزب اعتماد ملی در روزهای اخیر استعفا داده‌اند؛ پیش از این نیز الیاس حضرتی دبیرکل حزب استعفا داده بود.(ادامه)
قیمت جدید برنج مشخص شد / هر کیلو برنج ایرانی چند؟
قیمت انواع برنج در بازار تهران به شرح جدول زیر است.(ادامه)
فارس نوشت: باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان سابق خود با سد بزرگی روبه‌رو شده است. مشکل بزرگ پرسپولیس برای جذب بیرانوند
فارس نوشت: باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان سابق خود با سد بزرگی روبه‌رو شده است.(ادامه)
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند. نوشیدنی پرطرفداری که کبد را نابود می‌کند
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند.(ادامه)
حباب سکه یک میلیون تومان شد
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: حباب سکه با توجه به تقاضایی که روز گذشته ایجاد شده بود به یک‌میلیون تومان رسید و نسبت به ابتدای هفته ۵۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.(ادامه)
معاون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا: « توسط پلیس آلمان در فرودگاه فرانکفورت در مسیر بروکسل، که از تهران برمی گشتم، بدون هیچ توضیحی بازداشت شدم. یک مقام اتحادیه اروپا در یک ماموریت رسمی با گذرنامه دیپلماتیک اسپانیایی. پاسپورت و گوشی هایم را ضبط کردند.» بازداشت مورا در فرودگاه فرانکفورت پس از بازگشت از تهران
معاون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا: « توسط پلیس آلمان در فرودگاه فرانکفورت در مسیر بروکسل، که از تهران برمی گشتم، بدون هیچ توضیحی بازداشت شدم. یک مقام اتحادیه اروپا در یک ماموریت رسمی با گذرنامه دیپلماتیک اسپانیایی. پاسپورت و گوشی هایم را ضبط کردند.»(ادامه)
برگزاری تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف
شب گذشته تعداد محدودی از شهرهای کشور شاهد برگزاری تجمعات پراکنده اعتراضی نسبت به اجرای قانون اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها بود.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است. راه‌حل مسائل منطقه گفت‌وگو است البته نه از موضع ضعف / برای اداره منطقه احتیاجی به دخالت دیگران نیست / توقع از جهان عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی در مقابل این جنایت‌های آشکار است صهیونیست‌ها هر جا پا می‌گذارند فساد ایجاد می‌کنند(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.(ادامه)
معاون وزیر صمت گفت: با شروع واردات و ادامه آن، قیمت‌ها آرام آرام به آن حد عقلانی که مشتری انتظار دارد، نزدیک‌تر می‌شود. پیش بینی قیمت خودروهای داخلی با شروع واردات خودرو
معاون وزیر صمت گفت: با شروع واردات و ادامه آن، قیمت‌ها آرام آرام به آن حد عقلانی که مشتری انتظار دارد، نزدیک‌تر می‌شود.(ادامه)
نماینده سابق مجلس دارفانی را وداع گفت نماینده سابق مجلس دارفانی را وداع گفت
نماینده سابق مجلس دارفانی را وداع گفت(ادامه)
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس نوشت: دو شرطِ قیمت ۷ هزار دلار و حجم موتورِ هزار سی‌سی که برای واردات خودرو گذاشته شده، توهین آشکار به مردم ایران است. افشاگری نماینده مجلس از دو شرط واردات خودرو
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس نوشت: دو شرطِ قیمت ۷ هزار دلار و حجم موتورِ هزار سی‌سی که برای واردات خودرو گذاشته شده، توهین آشکار به مردم ایران است.(ادامه)
دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه دریافت نکرده‌اند یا از سال ۱۳۹۳ به دلیل ...
افرادی که از سال ۸۹ یا ۹۳ یارانه‌شان قطع و یا انصراف داده‌اند، بخوانند
دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه دریافت نکرده‌اند یا از سال ۱۳۹۳ به دلیل ... (ادامه)
برگرداندن چک گمشده ۲ میلیارد ریالی توسط سرباز وظیفه شناس
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت:سرباز وظیفه شناس بابلسری چک گمشده به مبلغ ۲ میلیارد ریال در وجه حامل را به صاحبش برگرداند.(ادامه)
تغییر زمان دیدار شهرخودرو و پیکان
زمان دیدار دو تیم شهرخودروی مشهد و پیکان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تغییر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۱ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۳ نفر رسید. فوت ۳ بیمار و شناسایی ۳۷۱ مبتلای جدید/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۰۱ نفر رسید
شمال نیوز: وزارت بهداشت اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۱ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۳ نفر رسید. (ادامه)
سکه ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شد
قیمت سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) با ۷۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.