.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با صدور حکمی سرپرست جدیدبهزیستی استان مازندران را منصوب کرد. سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان مازندران منصوب و معرفی شد
شمال نیوز: علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با صدور حکمی سرپرست جدیدبهزیستی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
نامه مهم رئیس خانه صنعت و معدن به استاندار مازندران
(ادامه)
بازدید رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی از شرکت چوب و کاغذ مازندران + تصاویر
شمال نیوز : سید شمس الدین حسینی رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نماینده مردم شریف تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مجموعه چوب وکاغذ مازندران بازدید نمود.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر کرمانیان عنوان کرد؛ محور جشنواره رویدادگام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق»، امیددهی به نسل جوان است .... رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی معرفی این دانشگاه به عنوان یک نهاد محوری در توسعه کشور
شمال نیوز : دکتر کرمانیان عنوان کرد؛ محور جشنواره رویدادگام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق»، امیددهی به نسل جوان است ....(ادامه)
آیت الله لائینی:طلاب جامعه را با اسلام ناب محمدی آشنا کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طلاب باید جامعه را با اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه فقیه آشنا کنند زیرا دشمن در تلاش است تا این مسائل را کمرنگ کنند.(ادامه)
چند میوه خوشمزه برای درمان کبد چرب
یکی از راه‌های درمان کبد چرب خوردن برخی میوه‌های مفید است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند.(ادامه)
کشف کارگاه تولید مشروبات الکلی دست ساز در کیاسر
یک کارگاه مشروبات الکلی دست ساز در حوزه قضایی کیاسر کشف و منهدم شد.(ادامه)
فعال شدن خدمات درمانی نوروزی از ۲۶ اسفند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از فعال شدن خدمات درمانی ستاد تسهیلات نوروزی از ۲۶ اسفند در استان خبر داد.(ادامه)
قیمت انواع گوشی‌ شیائومی +جدول
قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت مورد توجه کاربران فضای مجازی است.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۱ اسفند +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز بدون تغییر است.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروز ۲۱ اسفند +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
بزرگترین کلاهبردار ارز دیجیتال شمال کشور دستگیر شد
رئیس پلیس فتای مازندران گفت: فردی که با دادن مشاوره درخرید و فروش ارزدیجیتال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان شمال کشور کرده بود دستگیرشد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر اقتصاد گفت: مشکل ۱۰۰۰ کارمند مؤسسه کاسپین ونحوه فعالیت این موسسه به بانک مرکزی اعلام و مقرر شد تا فروردین‌ماه وضعیت این مؤسسه تعیین تکلیف شود. خاندوزی : وضعیت موسسه کاسپین تا فروردین مشخص می‌شود/ هزار کارمند تعیین تکلیف می شوند
شمال نیوز: وزیر اقتصاد گفت: مشکل ۱۰۰۰ کارمند مؤسسه کاسپین ونحوه فعالیت این موسسه به بانک مرکزی اعلام و مقرر شد تا فروردین‌ماه وضعیت این مؤسسه تعیین تکلیف شود.(ادامه)
سود فروش سهام استقلال و پرسپولیس صرف ساخت ورزشگاه شود
دولت قرار است باقی‌مانده سهم خود در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بفروشد که با یک حساب و کتاب ساده مشخص می‌شود حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان از فروش این سهام بابت هر باشگاه به دست می‌آورد.(ادامه)
لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ کمترین تغییرات را داشت
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سقف بودجه سال ۱۴۰۱، تفاوت چندانی با آنچه دولت به مجلس ارائه داد نکرده است، به طوری که می‌توانیم بگوییم این بودجه یکی از کمترین تغییرات را داشته است.(ادامه)
اینفوگرافیک/ آمار افزایش حقوق کارگران از سال ۱۳۷۰
(ادامه)
واریز سود سهام عدالت از امروز
سود سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر امروز به حساب آنها واریز می شود(ادامه)
تغییرات مغزی در بهبود یافتگان کرونا
یک مطالعه جدید نشان می دهد که نشانگرهای زیستی آسیب نورونی و التهاب مغز در خون با تغییرات عملکرد مغز هم در بیماران کرونایی بستری شده و هم افراد مبتلا به کووید طولانی مدت مرتبط است.(ادامه)
نرخ دلار و یورو امروز ۲۱ اسفند چند شد؟
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.(ادامه)
با ۳۰۰ میلیون تومان خودروی دست دوم چی بخریم؟ /قیمت ۱۰ خودروی کارکرده پرطرفدار
خودروهای کارکرده با توجه به گرانی خودروهای صفر کیلومتر بازار خاص خود را دارد. این خودروها با قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. با ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ (ادامه)
اعزام نخستین کاروان راهیان نور از مازندران
فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد از اعزام نخستین کاروان راهیان نور از این شهرستان خبر داد.(ادامه)
 رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به برگزاری سومین جلسه رسیدگی به پرونده شهرداری و اعضای سابق شورای شهر سلمانشهر گفت: این پرونده ۶۹ متهم دارد. پرونده شهرداری و شورای شهر سابق سلمانشهر ۶۹ متهم دارد
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به برگزاری سومین جلسه رسیدگی به پرونده شهرداری و اعضای سابق شورای شهر سلمانشهر گفت: این پرونده ۶۹ متهم دارد.(ادامه)
عکس/ روستایی دیدنی در رودبار
روستای "استخرگاه" از توابع شهرستان رودبار مازندران می‌باشد که از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید. این روستای بسیار زیبا در دامنه کوه درفک و در دل جنگل‌های سر به فلک کشیده قرار دارد. (ادامه)
سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد اعلام تنفس در مذاکرات وین گفت :وقفه اعلام شده در مذاکرات وین می‌تواند زمینه‌ساز حل‌ موضوعات باقی‌مانده و بازگشت نهایی باشد / دستیابی به‌ موفقیت در گفتگوها تمرکز اصلی همه طرف‌ها خواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
۱۰ خاصیت باورنکردنی جو
جو سرشار از فیبر است و ‌می‌تواند بدن را از سموم پاکسازی کند. این ماده منبع غنی از فیبر می‌تواند به عنوان ‌منبع سوختی برای باکتری‌های خوب موجود در روده عمل کند.(ادامه)
واکنش مجیدی به حمله شدید منصوریان
سرمربی استقلال صحبتی در مورد انتقاد سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از رفتارش انجام نداد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مدیریت استان‌ها این اختیار داده شده که با فروش اموال مازاد دولت در هر استان بخشی از منابع درآمدی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تأمین کنند. از ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران و فرصت اقتصادی امیرآباد تا مهلت چهار ماهه برای تکمیل استادیوم وطنی قائم شهر
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مدیریت استان‌ها این اختیار داده شده که با فروش اموال مازاد دولت در هر استان بخشی از منابع درآمدی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تأمین کنند.(ادامه)
پسر ناخلف حساب پدرش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا مازندران گفت: نوجوانی که غیرمجاز از حساب پدرش ۶۹۰ میلیون ریال برداشت کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
تخریب اعیانی‌های احداث شده در حریم رودخانه آب شور رامک
مدیر منابع آب شهرستان‌های تنکاین و رامسر از عملیات تخریب اعیانی‌های احداث شده در حریم رودخانه آب شور رمک خبر داد.(ادامه)
انسداد محور هراز برای سومین روز متوالی
محور هراز به دلیل ایمن‌سازی مسیر تا ۲۵ اسفند بسته است.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.