.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتقاد عضو سابق شورای نگهبان به ردصلاحیتش
حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمدرضاعباسی فرد، عضو سابق شورای نگهبان و نماینده سابق مجلس خبرگان در یادداشتی در روزنامه اطلاعات به عدم ایید صلاحیت خود برای نامزدی خبرگان انتقاد کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۲۵ بهمن ۹۴
(ادامه)
عکس: برانکو جانشین کی‌روش می‌شود
روزنامه‌ی ورزشی نود، امروز، یکشنبه 25 بهمن 94 در صفحه نخست خود نوشت: برانکو جانشین کی روش می شود(ادامه)
قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار +جدول
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.(ادامه)
ویتامین‌هایی که قد را بلند‌تر می‌کنند
رشد یک پروسه پیچیده و تحت تاثیر توان ژنتیک، عملکرد سیستم غدد اندوکرین، وضعیت تغذیه ای، سطح فعالیت فیزیکی و وجود یا عدم وجود بیماری های مزمن است.(ادامه)
سرنوشت مبهم ساری‌کارت در انتظار فرهنگ‌سازی
طرح الکترونیکی پرداخت کردن کرایه تاکسی در ساری نیاز به فرهنگ‌سازی بیشتر از سوی مسئولان امر در سطح شهر دارد و با توجه به گفته‌های رئیس سازمان تاکسیرانی ساری باید چشم به آینده‌ای نزدیک دوخت تا سرنوشت مبهم این طرح برطرف شود.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 25 بهمن
(ادامه)
توضیحات صداوسیما درباره قطع سخنرانی رئیس جمهور
درپی قطع پخش سخنرانی رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخارآفرینان برجام در شبکه خبر، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد. (ادامه)
بمب خبری پرسپولیس در آستانه انفجار
پرسپولیسی ها در آستانه انفجار یک بمب خبری هستند.(ادامه)
شکارچی با عکس شکارش لو رفت
شکارچی غیرمجاز در آمل با انتشار عکسی از شکار یک راس گوزن ( مرال) و خوک وحشی( گراز) در فضای مجازی، به دام قانون افتاد.(ادامه)
 شمال نیوز : هفته نامه تیرنگ با صاحب امتیاز و مدیرمسئولی محمد جویباری به جمع رسانه های مکتوب استان پیوست. تیرنگ به جمع رسانه های شمالی پیوست
شمال نیوز : هفته نامه تیرنگ با صاحب امتیاز و مدیرمسئولی محمد جویباری به جمع رسانه های مکتوب استان پیوست. (ادامه)
ضرب و شتم بی رحمانه به قیمت جان کودک مازندرانی تمام شد
(ادامه)
شمال نیوز : وی اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات و روش‌های درمانی با سلول‌های بنیادی به مردم در غرب مازندران را ناکافی دانست و گفت: برخی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها همکاری لازم را برای اطلا‌ع‌رسانی به مردم ندارند. نمایندگی بانک خون بندناف غرب مازندران در آستانه تعطیلی
شمال نیوز : وی اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات و روش‌های درمانی با سلول‌های بنیادی به مردم در غرب مازندران را ناکافی دانست و گفت: برخی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها همکاری لازم را برای اطلا‌ع‌رسانی به مردم ندارند.(ادامه)
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان استراتژي انتخاباتي اصولگرايان و ليست ائتلاف اصولگرايي را مشخص كرد و گفت كه بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد. آنها كه در ليست هستند حق ندارد در ليست ديگري باشند
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان استراتژي انتخاباتي اصولگرايان و ليست ائتلاف اصولگرايي را مشخص كرد و گفت كه بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.(ادامه)
عکس/ آخرین وداع فرزند شهید عبدالصالح زارع با پدرش
(ادامه)
لیست اصولگرایان قم منتشر شد، اما بدون «لاریجانی»
(ادامه)
تایید صلاحیت دقیقه نودی استاندار سابق
(ادامه)
پژو شاسی بلند آینده ایران خودرو در ایران/عکس
پژو 2008 یک خودروی شاسی بلند است که حدود 3سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است. به گفته مدیر عامل ایران خودرو مطابق قرارداد با پژو فرانسه این خودرو به همراه 2 مدل دیگر از محصولات پژو تا 2 سال آینده به بازار ایران عرضه می شود . تولید پژو 2008 از سال آینده آغاز خواهد شد.(ادامه)
کاندیداهای مجلس مورد حمایت جامعه مدرسین در قم معرفی شدند
دفتر جامعه مدرسین با صدور اطلاعیه‌ای کاندیداهای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه قم را معرفی کرد. (ادامه)
عکس خارق‌العاده فضانورد آمریکایی از ایران
اسکات کلی،فضانورد آمریکایی که رکورد بیشترین مدت زمان اقامت در ایستگاه فضایی را دارد در توتیتر خود تصویری از کوهپایه‌های برف گرفته ایران از فضا منتشر کرده است.(ادامه)
نامزدهای ائتلاف اصولگرایان مازندران مشخص شدند
عضو اجرایی شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران با اشاره به وجود ۹ حوزه انتخابیه در مازندران، گفت: نامزدهای ائتلاف اصولگرایان مازندران مشخص شدند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه در همایش مردمی شهرستان نکا حضور یافت
رئیس قوه قضاییه و عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش مردمی حماسه حضور در شهرستان نکا حاضر شد.(ادامه)
دیدار رییس مجلس با میهمانان خارجی مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب (عکس)
(ادامه)
گیاهی موثر تر از آسپیرین
این نوشیدنی گیاهی آثار ضد درد بیشتری از آسپیرین دارد.(ادامه)
دستور وزیر کشور برای پیگیری شکایت ستاد تبلیغاتی هاشمی
شمال نیوز: وزیر کشور گفت: حضور مردم در راهپیمائی عظیم 22 بهمن قطعاً در داوری و قضاوت غربی ها در قبال ایران اثرگذار خواهد بود. (ادامه)
گریه‌های طارمی در مراسم رونمایی از مزار هادی نوروزی +تصاویر
مراسم رونمایی از سنگ مقبره کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس امروز با حضور نزدیک به ۷ هزار نفر در روستای کپورچال برگزار شد. (ادامه)
مواد غذایی ضروری برای افراد بالای 45 سال
(ادامه)
10 اشتباه بزرگ در شست‌وشوی صورت
(ادامه)
پیام قدردانی روحانی از ملت ایران
رییس جمهوری در پیامی ضمن تشکر از حضور ملت ایران در همایش 22 بهمن تاکید کرد که این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است. (ادامه)
واکنش کفاشیان به استعفای کی روش
علی کفاشیان بعد از نشست با کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران گفت: ایشان حق دارد درباره مسایل پیش آمده و آینده تیم ملی فوتبال نگران باشد. کی روش امکانات می خواهد و می گوید بعد از ماه فروردین من باید امکاناتی را برای آماده سازی تیم ملی داشته باشم. اگر فدراسیون توانست این امکانات را تامین کند من می مانم ولی اگر این امکانات مهیا نشود من از می روم که حرف او منطقی است.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.