.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
100 هکتار از جنگلهای سیاهکل آتش گرفت
(ادامه)
خواندني هاي انتخابات تهران
(ادامه)
آرا 101 نامزد اول انتخابات تهران
(ادامه)
چه کساني نامزد انتخابات رياست جمهوري مي شوند
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري البته خردادماه سال 1388 برگزار مي شود اما رقابت هاي مربوط به آن از ابتداي سال شروع شده و طبيعي است سراسر سال 1387 به سبک سنگين کردن هاي انتخاباتي و گمانه زني فعالان سياسي خواهد گذشت. در واقع از بهار ...(ادامه)
دستگيري قاتلين زن 46 ساله در انزلي
(ادامه)
ورود بيش از 750 هزار مسافر به استان گيلان
(ادامه)
رشد‪ ۲۴‬درصدي ورود مسافرين نوروزي به استان گلستان
(ادامه)
كشف بيش از دو تن انواع مواد مخدر در مازندران
(ادامه)
شخصي را كه عروس كوله مي گفتند لباسهاي قشنگ محلي (كه داراي زينتهاي فراواني بوده) مي پوشاندندو با عده اي از كودكان همراهش به رقص و پايكوبي ودست فشاني مي پرداختند، شادي كرده و مي گفتند :« عروس كوله باورديم جان دله باورديم »...  مراسم سنتي نوروز در گيلان
شخصي را كه عروس كوله مي گفتند لباسهاي قشنگ محلي (كه داراي زينتهاي فراواني بوده) مي پوشاندندو با عده اي از كودكان همراهش به رقص و پايكوبي ودست فشاني مي پرداختند، شادي كرده و مي گفتند :« عروس كوله باورديم جان دله باورديم »... (ادامه)
هفت سین محمدی صلی الله علیه و اله
(ادامه)
نوروز منتظران
(ادامه)
سال موش و هر آنچه در باره آن می خواهید
(ادامه)
علی شمیرانی گزارشی از عملکرد رسانه ها در سال 86
علی شمیرانی(ادامه)
معرفی جاذبه های گردشگری،بناهای تاریخی و فرهنگ و آداب استان مازندران(گزارش)
(ادامه)
معرفی جاذبه های گردشگری،بناهای تاریخی و فرهنگ و آداب استان گلستان(گزارش)
(ادامه)
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ... پيشنهاد سفر نوروزي؛ همدم با جنگل، همنوا با دريا
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ...(ادامه)
پخت آش ترش در چهارشنبه آخر سال در مازندران
(ادامه)
در آخر مير ماه زمستان كدبانوي خانه به سراغ ملاي ده مي رفت و فرزندان و نوادگان خود را به عنوان مامج ( مادرامه ) و سال مج با استخاره ملا انتخاب مي كرد . به اين شكل كه نام هر يك را كه بر زبان مي آورد با استخاره اگر خوب بود آن فرد به عنوان مامج انتخاب مي شد. يعني كسي كه اول ماه اونما قبل از هر كسي قدم در خانه مي گذارد و به يمن قدمش عيد و سال ... نگاهي به برخي رسم هاي نوروزي در مازندران
در آخر مير ماه زمستان كدبانوي خانه به سراغ ملاي ده مي رفت و فرزندان و نوادگان خود را به عنوان مامج ( مادرامه ) و سال مج با استخاره ملا انتخاب مي كرد . به اين شكل كه نام هر يك را كه بر زبان مي آورد با استخاره اگر خوب بود آن فرد به عنوان مامج انتخاب مي شد. يعني كسي كه اول ماه اونما قبل از هر كسي قدم در خانه مي گذارد و به يمن قدمش عيد و سال ...(ادامه)
پايلوت طرح همیار حمل و نقل كشور در مازندران
(ادامه)
متن كامل پيام نوروزي رييس جمهور
(ادامه)
 حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيام نوروزي خود، سال ‪ ۱۳۸۷‬خورشيدي را سال نوآوري و شكوفايي نام نهادند و از مسوولان خواستند تا با تلاش خود، فعاليت‌هاي انجام شده در بخش‌هاي مختلف در سال گذشته را به شكوفايي برسانند.
رهبر معظم انقلاب سال ‪ ۱۳۸۷‬را سال نوآوري و شكوفايي نام گذاشت
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيام نوروزي خود، سال ‪ ۱۳۸۷‬خورشيدي را سال نوآوري و شكوفايي نام نهادند و از مسوولان خواستند تا با تلاش خود، فعاليت‌هاي انجام شده در بخش‌هاي مختلف در سال گذشته را به شكوفايي برسانند. (ادامه)
آراي انتخاباتي حوزه گرگان وآق‌قلا اصلاح شد
(ادامه)
قيمت ماهي در مازندران كاهش يافت
(ادامه)
 بيمه سفر از جمله اقدامات ابتکاري ستاد تسهيلات نوروزي 87 است و گردشگران مي توانند با پرداخت 600 تومان خود و خانواده خود را در مقابل خطرات احتمالي از قبيل آسيبهاي جزئي، سرقت و ...
مسافران نووزي در مازندران بيمه مي‌شوند
بيمه سفر از جمله اقدامات ابتکاري ستاد تسهيلات نوروزي 87 است و گردشگران مي توانند با پرداخت 600 تومان خود و خانواده خود را در مقابل خطرات احتمالي از قبيل آسيبهاي جزئي، سرقت و ... (ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.