.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برنامه مناسبی برای ساماندهی معتادان متجاهر طراحی شود
استاندار مازندران گفت: برای جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر برنامه مناسبی در استان باید طراحی و اجرا شود.(ادامه)
تسلیت علی پروین به بهادر عبدی
علی پروین نوشت:"از دست دادن پدر و مادر خیلی سخته تسلیت میگم در گذشت پدر و مادر بهادر عبدی رو انشاالله خدا بهش صبر بده."(ادامه)
زمان آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‌ها
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز مهر ۹۵ در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند که از این تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر کلاس اولی هستند.(ادامه)
کشف شيشه از زنی محکوم به حبس ابد
زنی که پس از عفو محکومیت حبس ابد مواد مخدر صنعتی تهیه و توزیع می کرد در رامسر دستگیر شد.(ادامه)
آغاز اولین مرحله جشن عاطفه ها از فردا
مرحله اول جشن عاطفه ها فردا در مازندران برگزار می شود.(ادامه)
عکس/ تصادف شدید X4 در تهران
رخورد شدید بی ام و X4 با پل عابر پیاده با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در یکی از خیابان‌های تهران(ادامه)
خوردن این خوراکی‌ها در حالت ناشتا ممنوع!
انجام برخی کارها و خوردن برخی مواد غذایی با شکم خالی ممکن است مشکلاتی را برای بدن به وجود آورد.(ادامه)
چرا محمود احمدی‌نژاد به قم نمی‌رود؟
محمود احمدی‌نژاد بعد از دوران ریاست جمهوری و بعد از آنکه احساس فراموشی از دنیای سیاست به وی دست داد، ایرانگردی‌هایی را شروع کرد که در راستای سفرهای استانی او شناخته شد. (ادامه)
پسری که مادرش را به قتل رساند
پسر جوان که 8 سال قبل و در جریان مشاجره شدید، مادرش را به قتل رسانده بود صبح دیروز درشعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اسلامی محاکمه شد.(ادامه)
اعتراض به فحاشی علیه مجلس و یک نماینده
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در سال‌های اخیر بارها همه شاهد بودیم که چگونه آمیخته شدن منابر و محافل اباعبدالله الحسین(ع) به سیاست بازی‌های مبتذل، اصل عزاداری و پاسداشت عاشورا را به کام مردم تلخ‌تر کرده است. (ادامه)
تصاویر رنو مگان آر‌اس جدید را ببینید
نسل جدید رنو مگان RS که قرار است رقابتی جدید با مدل‌هایی مانند هوندا سیویک Type R، فورد فوکوس ST و فولکس واگن GTI داشته باشد، فقط با بدنه هاچ‌بک به بازار خواهد آمد. (ادامه)
عکس/ مکه مکرمه قبل از حکومت شجره ملعونه
شجره ملعونه آل‌سعود قدرت را از سال ۱۹۳۲ میلادی در کشور عربستان در دست دارد و نام کشور را منسوب به نام دودمان خبیثه خود کرده‌است.(ادامه)
انتقال خطوط گاز از جنوب به شمال کشور
(ادامه)
عکس/ وقتی سردار به زانو در آمد
شب گذشته در چارچوب رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا روستوف 5 بر 0 بازی را به بایرن مونیخ واگذار کرد. سردار آزمون در این دیدار نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد.(ادامه)
عکس/ کلاس درس برانکو برای دربی
روی کاغذ پرسپولیس شانس بیشتری برای دربی دارد اما بازیکنان این تیم هم می گویند بازی روز جمعه قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی در زمین رخ بدهد. برانکو سرمربی قرمزها هم که می داند این مسابقه جنگ تاکتیک هاست، کلاس درسی را برای بازیکنان گذاشت تا به آنها مهمترین و آخرین نکات را گوشزد کند.(ادامه)
عکس/ سردار وحیدی وزیر دفاع شد!
روزنامه ابتکار سردار وحیدی را وزیر دفاع نامید!(ادامه)
حداکثردریافتی شهرداران و مدیران وکارکنان شهرداری مشخص شد
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: به موجب مصوبه شورای حقوق و دستمزد و بخشنامه ابلاغی وزیر کشور، دریافتی تمامی شهرداران و مدیران و کارکنان شهرداریها تحت هر عنوان پس از کسورات قانونی و مالیات در سال 1395، حداکثر 126 میلیون ریال بطور متوسط در هر ماه خواهد بود.(ادامه)
عکس/ حال‌ و روز اسف‌بار مزار داوود رشيدي
حال‌ و روز اسف‌بار مزار «داوود رشيدي» بيست روز بعد از فوت(ادامه)
لامپ‌های کم مصرف بیماری‌زا هستند؟
کارشناس مسئول بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت به ابهاماتی درباره بیماری‌زا و از جمله سرطان‌زا بودن لامپ‌های کم مصرف پاسخ داد.(ادامه)
عکس: فلک کردن یک مجرم در زمان قاجار
(ادامه)
راهکارهای مقابله با سکسکه
سکسکه برای بسیار از ما در طول زندگی اتفاق می افتد و حس جالبی به ما دست می دهد اما برخی اوقات باعث کلافگی انسان می شود و به دنبال راهکاری برای خلاصی از سکسکه می گردد.(ادامه)
راه های مواصلاتی نکا مناسب نیست
فرماندار نکا از وضعیت نامناسب راههای مواصلاتی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: بهسازی و آسفالت این جاده ها از مسائل اولیه در راهسازی است که متاسفانه نسبت به این مساله کم توجهی شده است.(ادامه)
کمبود کدام ویتامین ها باعث سرطان می شود؟
فقر غذایی ایجاد سرطان مری می‌کند.مصرف غذاها و چای به صـورت داغ و مصرف غذاهای سرخ شده از عوامل سرطان هستند. کاهش مصرف چربی هم نقش مهمی در پیشگیری از سرطان دارد و کاهش چربی، سرطان را از حالت حاد بودن به حالت مزمن تبدیل می‌کند.(ادامه)
خواص شگفت انگیز روغن نارگیل
روغن نارگیل با تنظیم تعداد کاندیدا آلبیکنس در بدن انسان به درمان عفونت مخمری کمک می‌کند. این روغن سرشار از کاپریلیک اسید است. کاپریلیک اسید ماده‌ای شیمیایی است که کاندیدا آلبیکنس را نابود می‌کند. روغن نارگیل حاوی ویژگی‌های ضد قارچی،ضد باکتری، و ضد ویروسی است و از این رو، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.(ادامه)
ترویج کشت ارگانیک برنج در مازندران
رئیس مرکز تحقیقات برنج مازندران گفت: در اراضی فریدونکنار، تنکابن و بهشهر کشت برنج ارگانیک در میان کشاورزان در حال ترویج است.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
(ادامه)
فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه پایان می پذیرد.(ادامه)
نصیری مدالش را به سردار سلیمانی تقدیم کرد
دارنده برنز پارالمپیک 2016 ریو مدال برنز خود را به فرمانده سپاه قدس تقدیم کرد.(ادامه)
فایده‎های بیشمار حبوبات
حبوبات فایده های زیادی برای سلامتی ما دربر دارند مصرف نخود،لوبیا و عدس به خاطر پروتئین و فیبری که دارند برای پیشگیری از انواع سرطان ها توصیه شده است حبوبات چربی، کلسترول و سدیم پایینی دارند و برای تقویت سلامتی بدن ما بسیار مفید هستند. (ادامه)
حرکت جالب مدال‌آوران پارالمپیکی + تصاویر
ورزشکاران پارالمپیکی بعد از کسب مدال واکنش جالبی دارند که متفاوت از سایر ورزشکاران است.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.