.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ بازیگر زن "معراجی ها" در لهستان
عکس های جدید مریم کاویانی در ورشو لهستان(ادامه)
تصاویر/ بچه پولدارهای تهران؛ از رویا تا واقعیت
نمایش ثروت های بادآورده در جامعه ای که در سالهای اخیر شدیدترین تحریم ها را تجربه کرده است بر خلاف ایده ساده لوحانه «نمایش تصاویر جذاب از ایران» ، یک ساختار به هم ریخته اقتصادی و دارای شکاف طبقاتی را یادآور می شود که بوی نفت می دهد. /ایرنا(ادامه)
ممنوع‌ تصویری دو مجری زن؟ + عکس
(ادامه)
خبرخوش برای بازنشستگان کشوری
(ادامه)
کاریکاتور جدید سید محمد خاتمی
تصویر زیر، کاریکاتور جدیدی از سیدمحمد خاتمی را نشان می‌دهد. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه آغاز دوره جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی، بر مدیریت راهبردی چالش‌های حوزه فرهنگ با «استفاده کامل و کارآمد و هم افزا از همه فرصت ها و ظرفیت ها»، «مهار تهدیدها و آسیب ها با نگاه حکیمانه و معقول» و «مواجهه‌ی هوشمندانه با معارضه‌های مهاجمان و ستیزه گران» بعنوان تکالیف اصلی شورایعالی انقلاب فرهنگی تأکید کردند. ۳ عضو حقوقی به شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه شدند / ۷ توصیه به اعضای شورا(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه آغاز دوره جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی، بر مدیریت راهبردی چالش‌های حوزه فرهنگ با «استفاده کامل و کارآمد و هم افزا از همه فرصت ها و ظرفیت ها»، «مهار تهدیدها و آسیب ها با نگاه حکیمانه و معقول» و «مواجهه‌ی هوشمندانه با معارضه‌های مهاجمان و ستیزه گران» بعنوان تکالیف اصلی شورایعالی انقلاب فرهنگی تأکید کردند.(ادامه)
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود. چرا اصولگراها دیگر احمدی نژاد را دوست ندارند؟
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود.(ادامه)
شمال نیوز: باید پذیرفت انتصاب برخی پست های مدیریتی مانند رئیس بانک مرکزی که در انجام وظایف تخصصی خود نیاز به استقلال کامل شغلی دارند، از سوی یک دستگاه اجرایی اشتباه است.
 رییس بانک مرکزی فرا قوه ای انتخاب شود/استقلال بانک مرکزی ضروری است
شمال نیوز: باید پذیرفت انتصاب برخی پست های مدیریتی مانند رئیس بانک مرکزی که در انجام وظایف تخصصی خود نیاز به استقلال کامل شغلی دارند، از سوی یک دستگاه اجرایی اشتباه است. (ادامه)
یک اقدام بی ضابطه «محمود احمدی نژاد»
(ادامه)
لاریجانی به روحانی چه نوشت ؟
(ادامه)
واکنش مجری زن به خبر ممنوع التصویری اش
پیرو انتشار خبر ممنوع التصویری مژده لواسانی و آزاده نامداری، دو مجری زن صدا و سیما، یکی از این مجری ها نسبت به این خبر واکنش نشان داد. (ادامه)
تصاویر/ مقامات کشور، چه خودروهایی دارند؟
(ادامه)
نامه سرگشاده مطهری درباره موسوی-کروبی
علی مطهری در نامه سرگشاده‌ای به آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنان اخیر وی در یک برنامه تلویزیونی، «حصر شبیه حبس» موسوی و کروبی را فاقد توجیه قانونی و شرعی و اخلاقی و خلاف اصول متعدد قانون اساسی دانست. (ادامه)
واکنش آمریکا به حکم اعدام شیخ «النمر»
(ادامه)
تصادف در بابل 6 مصدوم بر جای گذاشت
(ادامه)
اعتراض محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه
(ادامه)
ممنوع‌التصویری مژده لواسانی و آزاده نامداری
(ادامه)
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز
(ادامه)
100 بنای غیرمجاز در گلستان تخریب می‌شود
(ادامه)
رانش زمین 35 درصد از جاده‎های کوهستانی گلستان را تهدید می‎کند
(ادامه)
حال فوتبال گیلان ناخوش است
(ادامه)
پیشی گرفتن مصارف از منابع تامین اجتماعی
(ادامه)
درآمد گمرکات مازندران ۳۱ درصد رشد یافت
(ادامه)
«آزاده نامداری» ممنوع التصویر شد؟!
یک سایت خبری مدعی شد که گزارش‌های رسیده از صداوسیما حاکی است مژده لواسانی و آزاده نامداری از مجریان تلویزیون به تازگی ممنوع‌التصویر شده‌اند.(ادامه)
عزت‌الله انتظامی در بیمارستان بستری شد
(ادامه)
گاف جدید رئیس‌جمهور فرانسه
رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه از آزادی دانش‌آموزان نیجریه‌ای ربوده شده از سوی تروریست‌های بوکوحرام سخن گفت درحالیکه این گروگان‌ها همچنان دربند تروریست‌ها هستند.(ادامه)
ابهام در ماجرای هدایای احمدی نژاد
هدایای ریاست جمهور دولت نهم و دهم که شبانه از کاخ سعدآباد خارج شده بود، در اختیار احمدی نژاد است هر چند که پیش از این نزدیکان وی از چنین جابه جایی اظهار بی اطلاعی کرده بودند اما این بار احمدی نژاد در نامه ای به حجت الاسلام سید حسن خمینی اعلام کرده که این هدایا را به آستان حرم امام اهدا می کند به این ترتیب مشخص شد که این اموال در اختیار وی بوده است اما هر نوع تعیین تکلیفی برای آنها باید با نظارت سازمان اسناد و کتابخانه ملی و ضوابط موجود انجام شود.(ادامه)
مجازات تعزیری برای راکبان موتورسیکلت های قاچاق
(ادامه)
عکس/ بازیکن بارسا در حال رشوه دادن
جرارد پیکه مدافع بارسلونا بر سر پارک کردن خودرویش با یک پلیس درگیری پیدا کرد. در تصاویر منتشر شده در خبرگزاری های اسپانیایی ، پیکه در حال رشوه دادن به ماموران پلیس برای پایان دادن به ماجرا و جلوگیری از بازداشت خود و برادرش است.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.