.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رتبه نخست استانداري الكترونيك به مازندران اختصاص يافت
رتبه نخست استانداري الكترونيك به مازندران اختصاص يافت يقيناً اين انتخاب وظيفه ما را در اجراي هرچه مطلوبتر دولت الكترونيك در مازندران سنگين تر خواهد نمود.(ادامه)
پيام رئيس شوراي اسلامي شهر ساري به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي
(ادامه)
تجمع اعتراضی مقابل مجلس
تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استان‌های کشور در اعتراض به عدم تعیین تکلیف تبدیل وضعیت شان در دولت مقابل مجلس تجمع کردند.(ادامه)
كنسرت يک خواننده‌ زن در فرهنگسرای نياوران
اجراي كنسرت توسط يك خواننده زن در فرهنگسراي نياوران، بار ديگر درها را به روي برگزاري مجالس آوازخواني در جمع زنان مرفهين بي‌درد باز كرد.(ادامه)
پرخرج ترین ازدواج فوتبالی تاریخ
(ادامه)
استقبال پرشور از «آقای مجنون، خانم لیلی»
(ادامه)
23درصد تلفات حوادث رانندگي، جوان هستند
(ادامه)
استیضاح کنندگان «فرجی دانا» کیستند؟
50 نماینده استیضاح کننده وزیر علوم مشخص شدند. این نماینده ها عمدتا عضو جبهه پایداری هستند. در این لیست نام چند نماینده که گفته می شد در این استیضاح تاثیرگذاری بالایی دارند، وجود ندارد.(ادامه)
علیرضا قلی زاده آقای استاندار از مدیرانتان برنامه بخواهید(يادداشت)
علیرضا قلی زاده(ادامه)
شمال نیوز: یکی از ده ها نکاتی باشد که تغییر نام، تغییر ساختار، تغییر مدیریت و ... را در راستای هدف گذاری کلان مباحث شهری بی اثر می کند و اسباب این را فراهم می نماید که تصمیمات سطحی و غیر کارشناسانه ای اتخاذگردد که نه تنها حاصلی برای شهر ندارد بلکه در مباحثی ضرر  جبران ناپذیری به شهر و شهروندان وارد می کند. شورای اسلامی شهر فریدونکنار پاسخ دهند
شمال نیوز: یکی از ده ها نکاتی باشد که تغییر نام، تغییر ساختار، تغییر مدیریت و ... را در راستای هدف گذاری کلان مباحث شهری بی اثر می کند و اسباب این را فراهم می نماید که تصمیمات سطحی و غیر کارشناسانه ای اتخاذگردد که نه تنها حاصلی برای شهر ندارد بلکه در مباحثی ضرر جبران ناپذیری به شهر و شهروندان وارد می کند.(ادامه)
"ربیعی" عضو آزاده شورای شهر گرگان تقدیر شد+ تصاویر
(ادامه)
کفاشیان چک عادل را کش رفت /عکس
(ادامه)
تبریک وزارت خارجه آمریکا به والیبالیست ها /عکس
حساب کاربری فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا در توییتر، پیروزی تیم ملی والیبال ایران در برابر آمریکا را تبریک گفت. گفتنی است تیم ملی والیبال ایران در حالی موفق شد در سومین بازی دوستانه تیم ملی والیبال آمریکا را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد که آمریکا در دو بازی اول پیروز شده بود. (ادامه)
نظرسنجی جالب سایت مخالف دولت
32 درصد مردم عملکرد یکساله دولت روحانی را عالی و خوب و 22 درصد متوسط می دانند(ادامه)
علی جنتی: چرا در اروپا کنسرت برگزار نکنیم
جنتی خاطر نشان کرد: در هیات امنای این صندوق هنری از شخصیت های بانکی و اقتصادی دعوت شده است تا بتوانند ما را در جهت دستیابی به هدفهایمان یاری کنند. در هیات مدیره صندوق اعتباری هنرمندان هم از افراد کاربلد دعوت کردیم تا ما را یاری کنند.(ادامه)
توجه به سلامت در مازندران جدی نیست
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
قیمت طلا وسکه در بازار / 25 مرداد
(ادامه)
تکفیری‌ها 312 نفر را قتل عام کردند
(ادامه)
تا اطلاع ثانوی متولدان جدید یارانه نمی‌گیرند
(ادامه)
استیضاح فرجی‌دانا به دولت کمک می‌کند
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: امضاکنندگان استیضاح وزیر علوم از دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت هستند و مجلس روی موضوعات کلان کشور فراکسیونی و جناحی عمل نمی‌کند بلکه یکدست و یکپارچه است.(ادامه)
سقوط دو پله ای علمی ایران دریک سال اخیر
(ادامه)
دست‌های پشت پرده کاهش جمعیت
(ادامه)
وزیر علوم چهارشنبه استیضاح می‌شود
(ادامه)
تلف شدن یک خرس در فیروزکوه+عکس
(ادامه)
آمار تکان‌ دهنده از عدم اشتغال در کشور
طبق جدید‌ترین آمارهای ارائه شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هشت سال اخیر بیش از ۱۲ میلیون شغل در اقتصاد ایران از بین رفته است. این میزان به اندازه ۵۶ درصد از کل مشاغل موجود فعلی است. (ادامه)
قیمت طلا سقوط کرد
قیمت طلا به دنبال انتشار آمار اقتصادی قوی در آمریکا که اخبار تنش میان اوکراین و روسیه را تحت الشعاع خود قرار داد، به پایین‌ترین سطح در دو هفته گذشته سقوط کرد.(ادامه)
امروز؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکوریها
مشاورعالی سازمان سنجش افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.(ادامه)
باران کوثری و پدرش در یک جشن /عکس
باران کوثری و پدرش در یک جشن(ادامه)
نبیان: در کنار پیمانکاران هستیم نه در مقابل آنها
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.