.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توسعه بيمارستان قلب مازندران توسط خيرين ساروي
(ادامه)
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ... نامزدهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در گیلان
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ...(ادامه)
لغو سخنرانی الياس حضرتی در رشت
(ادامه)
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ... دسته گلهاي فاضلي همچنان ادامه دارد !
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ...(ادامه)
شکایت ایران خودرو از چینی ها
(ادامه)
سوءاستفاده تبليغاتي آقای مدیر کل از امکانات دولتی
وي كه نامزد يكي از شهرهاي شمال كشور مي‌باشد از ابتداي اشتغال در این وزارتخانه قصد كانديداتوري داشته، لذا سعي و تلاش وافري برای ارائه خدمات و امتيازات به حوزه انتخابيه مربوط داشته است...(ادامه)
احمد سوداگر آژانس و گذر از بحران هسته‌اي(يادداشت)
احمد سوداگر(ادامه)
تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان آغاز شد
(ادامه)
رضا تيموري آسيب شناسي تاسيس استاني جديد در غرب مازندران(گزارش)
رضا تيموري(ادامه)
تاكيد استاندار مازندران بر تقویت پیمانکاران بومی
(ادامه)
"درناي"سيبري در مازندران امسال تنها ماند و سال ديگر.....هيچ!
(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي انتخابات وظيفه مردم، گراني وظيفه كيست؟(ديدگاه)
رشيد غريبي اندبيلي(ادامه)
آمادگي تربيت بدني مازندران براي درمان هوادار پرسپوليس
(ادامه)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)
آسیب‌شناسی فعالیت حزبی(بخوانيد)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) (ادامه)
اعلام اسامی 20 نامزد ائتلاف فراگیر اصولگرایان
(ادامه)
اسامي 49 نفر ديگر از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده منتشر شد كه 5 نفر از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده استانهاي گلستان ،گيلان و مازندران مي باشند. اسامي 5 نفر از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده استانهاي شمالي
اسامي 49 نفر ديگر از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده منتشر شد كه 5 نفر از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده استانهاي گلستان ،گيلان و مازندران مي باشند. (ادامه)
با نزدیکی به ایام اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) شنیده ها حاکی از حضور برخی از چهرهای سیاسی و نامزدهای انتخاباتی مجلس هشتم در مجالس دینی و عزاداری برای سخنرانی و ایراد وعظ است که با تبلیغات وسیع در شهرهای ... سوء استفاده انتخاباتي از مجالس اهل بیت (ع)
با نزدیکی به ایام اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) شنیده ها حاکی از حضور برخی از چهرهای سیاسی و نامزدهای انتخاباتی مجلس هشتم در مجالس دینی و عزاداری برای سخنرانی و ایراد وعظ است که با تبلیغات وسیع در شهرهای ...(ادامه)
تدوین طرح ساماندهی سواحل مازندران
(ادامه)
برپايي جشن روز درنا در فريدونكنار
(ادامه)
سايت دانشگاه مازندران جزء 100سايت برتر خاور ميانه
(ادامه)
شيوه‌نامه تبليغات انتخابات مجلس شوراي اسلامي (ديدگاه)
(ادامه)
چهار نامزد دیگر در حوزه انتخابیه گرگان تایید شدند
(ادامه)
يكي از چهرهاي نزديك يه يك جريان خاص سياسي علاوه بر تشكيل جلسات خانگي فرم‌هايي را در اختيار هواداران قرارمي دهد تا حداقل نام ‪ ۱۲‬نفراز دوستان خويشان و همسايگان خود را كه به وي راي مي‌دهند در ... تبليغات هرمي براي كسب راي
يكي از چهرهاي نزديك يه يك جريان خاص سياسي علاوه بر تشكيل جلسات خانگي فرم‌هايي را در اختيار هواداران قرارمي دهد تا حداقل نام ‪ ۱۲‬نفراز دوستان خويشان و همسايگان خود را كه به وي راي مي‌دهند در ...(ادامه)
از مجموع 201 نفر كانديداي ثبت نام شده قطعي در استان گلستان 140 نفر مورد تائيد قرار گرفتند. اين تعداد صلاحيت شده 70 درصد افراد ثبت نام شده را شامل مي شود.30 درصد مابقي شامل 61 نفر كانديداست كه فاقد صلاحيت شناخته شدند.همچنين تاكنون 25.... براي هر كرسي نمايندگي مجلس در گلستان، 16 نفر رقابت مي‌كنند
از مجموع 201 نفر كانديداي ثبت نام شده قطعي در استان گلستان 140 نفر مورد تائيد قرار گرفتند. اين تعداد صلاحيت شده 70 درصد افراد ثبت نام شده را شامل مي شود.30 درصد مابقي شامل 61 نفر كانديداست كه فاقد صلاحيت شناخته شدند.همچنين تاكنون 25....(ادامه)
وزارت کشور: قلیان؛ معمولی آری، میوه‏ای نه
(ادامه)
فهرست شرکتهای دولتی قابل و غیرقابل ‏‏واگذاری
(ادامه)
صلاحيت 61 نفر ديگر از نامزدهاي انتخاباتي گيلان تائيد شد
(ادامه)
اخبار موثق حاكي است كه به احتمال زياد صلاحيت تعداد ديگري از رد صلاحيت‌ شدگان انتخابات مجلس در مرحله تجديد نظر و بررسي نهايي شوراي نگهبان تائيد مي‌شود. همچنين شنيده ها حاكي از احتمال تغيير در وضعيت صلاحيت تعدادي از كانديداهاي رد صلاحيت شده در مرحله ... احتمال تائيد صلاحيت تعدادي ديگر از كانديداها
اخبار موثق حاكي است كه به احتمال زياد صلاحيت تعداد ديگري از رد صلاحيت‌ شدگان انتخابات مجلس در مرحله تجديد نظر و بررسي نهايي شوراي نگهبان تائيد مي‌شود. همچنين شنيده ها حاكي از احتمال تغيير در وضعيت صلاحيت تعدادي از كانديداهاي رد صلاحيت شده در مرحله ...(ادامه)
شرط خاتمي برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
هر 10 ازدواج در مازندران 4 مورد به طلاق منجر مي‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.771 seconds.