.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش بی بدیل بانک ملی در اقتصاد
 نقش بی بدیل بانک ملی در اقتصاد

 شمال نیوز: ویسی مدیر شعب بانک ملی مازندران گفت: همه تلاش ما حمایت از تولید و اشتغال است.

هبت ا.. ویسی رییس شعب بانک ملی مازندران در گفتگوی اختصاصی با شمال نیوز، با اشاره به برنامه های بانک ملی شعب مازندران را در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: همه تلاش ما حمایت از تولید و اشتغال است.

رییس شعب بانک ملی مازندران اظهار داشت: با مدیریت جهادی و عزم ملی برای حمایت از تولید و اشتغال و تقویت اقتصاد در این برهه حساس همه سعی خود را بکار بسته ایم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
ویسی بیان داشت: در راستای دست یابی به منویات مقام معظم رهبری اهداف کمی و کیفی در بانک ملی تعیین کردیم و برای دستیابی به آن به جد در تلاشیم. مدیر شعب بانک ملی مازندران افزود: برای اینکه عزم ملی داشته باشیم در مجموعه بانک ملی اهداف کیفی تعریف شده بر مبنای توانمندی نیروی انسانی، مشتری مداری وتکریم ارباب رجوع ، احترام به مردم ولایتمدار مازندران با تقویت روحیه خدمتگزاری و بازاریابی و ارتباط درون و برون سازمانی فعالیت می کنیم تا بتوانیم همانطور که رهبری در نشست با سران سه قوه مبنی بر تجمیع سپرده های اندک و منابع کوچک مردم و جذب و دراختیار گرفتن آنها در تحکم و تقویت اقتصاد تاکید داشت از درون اقتصاد را تقویت کنیم.
ویسی با اظهار اینکه در همین راستا با برگزاری همایش ها و سمینارها مسائل را برای همکاران تبیین کرده ایم بیان داشت:با تلاش برای دست یابی به این اهداف، و اهداف سازمانی برنامه های کمی هم در تجمیع سرمایه های اندک برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فعال برنامه ریزی و هدفگذاری شد. مدیر شعب بانک ملی مازندران افزود: برنامه ها طوری طراحی شده که رشد ماهیانه را در بر داشته باشد وبر مبنای استراتژی معین و مشخص طی دستورالعمل جداگانه ای به تمامی شعب 150 گانه استان اعلام شد تا در همین راستا اقدام کنند.

بانک ملی نقش بی بدیلی در اقتصاد دارد
وی بانک ملی را به عنوان بزرگترین بانک کشور و یکی از بانک های بزرگ دنیا برشمرد و گفت: بانک ملی نقش بی بدیلی در اقتصاد دارد. وی افزود: بیشترین حجم تسهیلات و بیشترین حجم منابع پولی استان و بیشترین منابع دولتی مختص به بانک ملی است که به همین منظور بانک ملی نیز تلاش می کند سرویس دهی کاملی به لحاظ پولی و بانکی در اختیار مردم قرار دهد.
رییس شعب بانک ملی مازندران بیان داشت:بانک ملی مازندران با 18 هزار دستگاه پوز و 300 دستگاه خودپرداز در سطح استان خدمات انفورماتیک به مردم ارائه می کند؛ و درگاههای اینترنتی ومجازی خدمات پولی و بانکی به بهترین نحوه در کنار چندین واحد خودپرداز و خود دریافت شبانه روزی در شهرهای بابل، ساری، تنکابن و... نیز مشغول به ارائه خدمات هستند و ما معتقدیم که بانک ملی خدمات بسیار خوبی به مردم ولایتمدار مازندران ارائه می کند که تلاش می کنیم بهتر از این هم باشد.ویسی بیان داشت: در صدد هستیم تا با خدمات بهتر و بیشتر پولی و بانکی اقتصاد را از درون تقویت کنیم و دستورالعمل رهبری را جامعه عمل بپوشانیم.
رییس شعب بانک ملی مازندران با بیان اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع تاکید بر روحیه خدمتگزاری و ارائه بیشترین تکریم از سوی همکاران به ارباب رجوع در بانک ملی حاکم است اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران از اکرام خاصی در بانک ملی برخوردارند و ضمن تبریک ایام سوم شعبان به آنها معتقد به ارائه خدمت بی منت به این بزرگواران هستیم.
در فضای فعلی اقتصاد چاره ای جز حفظ تولید و اشتغال نداریم
رییس شعب بانک ملی مازندران در بخش سیاست های اعتباری هم بیان داشت: بیشترین تلاش ما در این بخش برای واحدهای فعال در تولید تامین سرمایه در گردش و تامین منابع مالی برای تقویت تولید و حفظ اشتغال است.وی افزود: در فضای فعلی اقتصاد چاره ای جز حفظ تولید و اشتغال نداریم و بانک ملی تماما سعی کرده است در این راستا گام بردارد، به همین منظور با توجیه مدیران شعب خود بیشترین تلاش را در حمایت و تقویت تولید و اشتغال داشته است.ویسی خاطر نشان کرد: در این بین واحدهایی که توجیه اقتصادی دارند در بخش توسعه ای بانک همکاری خوبی ارائه می نماید.وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما کمک به تولید و اشتغال و بهبود کسب و کار است اظهار داشت:بهترین کار در شرایط فعلی اقتصاد حمایت تولید است.

ماده 16 ای ها تا پانزدهم تیرماه فرصت دارند
رییس شعب بانک ملی مازندران در بخش مطالبات معوق بانکی هم اظهار داشت: در سال گذشته ماده 16 به بهترین نحو در بانک اجرا شد. وی با بیان اینکه استمهال واحدهای تولیدی فعال در ماده 16 مورد توجه بوده است بیان داشت:علی رقم اینکه اجرای این ماده مربوط به سال گذشته بوده است افزود: در رایزنی که با مدیرعامل کشور که از افراد با تجربه ، دانشمند و متبحر بانکی است خواسته ایم تا واحدهای تولیدی فعالی که درخواست داشته اند ولی به هر دلیلی نتوانستند قبل از عید به آن رسیدگی کنند بتوانند تا تاریخ 15 تیرماه جاری فرصت استمهال معوقات خود را داشته باشند.
ویسی خاطر نشان کرد: در این فرصت واحدها می توانند با مراجعه به شعب مربوطه با پیش پرداخت تا 60 ماه استمهال داشته باشند. وی بیان داشت: آنهایی هم که درماده 16 نمیگنجند و درخواست استمهال دارند می توانند 10 درصد مطالبات را پرداخت کنند و مابقی را در اقساط 36 ماهه داشته باشند.
رییس شعب بانک ملی مازندران همچنین بیان داشت: واحد های فعال به صورت توافقی هم می توانند با بانک همکاری داشته باشند.
ویسی با تاکید بر اینکه کمک می کنیم واحدهای فعال حفظ شوند گفت: همکاری بانک به دلیل استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش واحدها است چون بدهی معوقه مشمول دریافت تسهیلات نمی باشد.
مدیر شعب بانک ملی مازندران در بخش رسیدگی به واحدها هم اظهار داشت: رسیدگی به واحدها از جمله برنامه های مهم در بانک ملی است که به صورت کلینیکی و هفته ای چند بار با حضور در واحد ها به منظور بررسی مشکلات و مسائل واحدها و رفع و حل سریع از سوی مدیریت شعب انجام می شود. ویسی بیان داشت: در همین راستا به شخصه هفته ای 2 تا 3 روز را به این امر اختصاص داده و با مراجعه حضوری مسائل را پیگیری می کنیم. وی افزود: در ملاقات های حضوری سه شنبه ها هم به این موضوع پرداخته می شود.

در صورت عدم همکاری با بانک راهی جز اقدام قانونی نداریم
رییس شعب بانک ملی مازندران تصریح کرد: در بخش مطالبات بزرگ و سنگین هم که چیزی حدود 60 تا 70 مورد می باشد به نسبت حجم استان مرحله ای دعوت نامه داده می شود و مسائل پیگیری می شود. وی با اشاره به دعوت نامه برای 10 واحد آمل و 10 واحد ساری در این بخش بیان داشت: پس از برگزاری نشست ها و رایزنی ها حدود 20 مورد در این بخش تعیین تکلیف شده اند. وی تعیین تکلیف ها در این خصوص را در توافقاتی برا ی استمهال و یا پرداختی ها بیان داشت.
رییس شعب بانک ملی مازندران از استمرار ارسال دعوتنامه برای وصول و پیگیری مطالبات بزرگ خبرداد و گفت: علاوه بر کارگروه های شهرستانی چهار شنبه های هر هفته دعوت نامه داریم.وی گفت: با اختیارات شعب استانی برای مطالبات تعیین تکلیف شده کار می کنیم و در این بین اگر کسی نخواهد با بانک همکاری کند راهی بجز اقدام قانونی نداریم.

منابع برای اشتغال باید در اختیار جوانان هم باشد
رییس شعب بانک ملی مازندران افزود: ما منابع خود را برای ایجاد اشتغال افراد تحصیل کرده که نیروهای جوان، بالقوه و با استعداد در کشورند نیاز داریم و منابع نباید در دست افرادی باشد که فقط تسهیلات دریافت داشته اند.وی تاکید کرد: از منابع باید به درستی استفاده گردد نه اینکه در دست افراد خاصی باشد.
ویسی خاطر نشان کرد:نهایت سعی بانک ملی در حمایت از تولید و اشتغال و مشارکت در تحقق منویات مقام معظم رهبری است تا در اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی داشته باشد. مدیر شعب بانک ملی مازندران گفت: امسال که سال مدیریت جهادی است در بانک ملی برنامه ها بر همین اصل استوار است و با مدیریت میدانی و جهادی سعی در انجام امور داریم بگونه ای که تا 8 یا 10 شب به اتفاق همکاران مشغول انجام وظیفه و بررسی مشکلات می باشیم.
ویسی گفت: اگر فعالان اقتصادی شرایط را به خوبی داشته باشند بر حسب قوانین مضیقه ای برای حمایت نداریم و با عزم ملی همه با هم می توانیم با کمک به اقتصاد بار دیگر استکبار جهانی را ناامید کرده و با پیروی از رهبری به اقتصادی پویا دست یابیم .
واحدهای فعال مشمول اقدامات حمایتی و مساعدتی هستند
رییس شعب بانک ملی مازندران با تاکید بر اینکه واحدهای فعال مشمول اقدامات حمایتی و مساعدتی هستند بیان داشت: در صورت همکاری با بانک مساعدت کامل انجام خواهد شد و مشکلی برای صنایع به وجود نخواهد آمد.وی اظهار داشت: منابعی که صنایع در اختیار بانک قرار می دهند دوباره برای تامین سرمایه در گردش بین صنایع توزیع می شود.
ویسی با بیان اینکه بخش مهمی از کار بانک ملی حمایت و مساعدت است اظهار داشت: از آنجایی که بانک ملی بانکی دولتی است در برنامه های حمایتی همراه دولت است و حجم بالایی از تسهیلات آن در بخش تسهیلات حمایتی کیته امداد امام خمینی، تسهیلات روستایی مسکن، مشاغل خانگی ، بیماریهای صعب العلاج با نرخ سود پایین و یارانه ای از منابع داخلی بانک در اختیار قرار گرفت.

بانک ملی فراتر از یک بانک
رییس شعب بانک ملی مازندران گفت: بانک ملی فراتر از یک بانک کار می کند و در این بین فقط به منافع بانکی خود فکر نکرده بلکه رسالت های اجتماعی را هم مد نظر قرار داده است به همین منظور از هموطنان خواستار سپرده گذاری های قرض الحسنه نزد بانک ملی شد تا در ارائه تسهیلات به اقشار ضعیف بتواند به نحو احسنت خدمات رسانی داشته باشد تا رفاه بیشتری نصیب این قشر از جامعه گردد.وی خاطر نشان کرد: مردم با سپرده حساب قرض الحسنه نزد بانک ملی و تجمیع حساب خود به رسالت اجتماعی بانک ملی کمک بزرگی خواهند داشت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 تير 1393
چه خبر از خاوري رئيس اسبق بانك ملي؟؟!!!!!!!!!!!!!
شهروند 20 تير 1393
تمام وامها دام هستند ودرموقع وصول بانکها شر خر میفرستند
خلعتبری 21 شهريور 1393
مسروریم از انتخاب این مدیر موفق جناب ویسی ک عملکرد راهبردی و مثبر ثمری در بانک ملی در حوزه ساری و حوزه های رامسر و تنکابن داشتند... امیدواریم ایشان که یک مدرس علمی دانشگاهی هستند در سنگر جدید نیز سربلند باشند و گره گشای مشگلات اقتصادی کشور//
ج ت 21 شهريور 1393
تورو ک تو قبر خاوری نمیزارن !!!! منفی اندیش... اگه خاوری مشگل داشت که همه مثل هم نیستن
محسن 3 مهر 1393
هبت الله ویسی نماد بارز یک مدیر شایسته و با تدبیر... تبریک به خانواده بانک ملی ایران... امیذوارم برای مردم مازندران در سنگر جدید موفق باشند..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.