.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خشم پرسپولیسی ها از کاپیتان تیم ملی

به گزارش شمال نیوز، از نظر هواداران پرسپولیس جواد نکونام نفوذ زیادی در تیم ملی داشته و به همین دلیل حذف برخی ملی پوشان را وی به نسبت می دهند.

 آنها معتقدند کنار گذاشته شدن پیام صادقیان از تیم ملی به خاطر تکلی است که این بازیکن در دربی سال گذشته روی پای نکونام رفت - شبیه داستان تکل مبعلی روی پای دایی - و از سوی دیگر عقیده دارند خلعتبری هم از تیم ملی خط خورد تا شجاعی به برزیل برود؛ دوست صمیمی نکونام. (این در حالی است که کی‌روش علاقه زیادی به بازی شجاعی دارد و بعید است تحت تاثیر کاپیتان تیم ملی اقدام به دعوت بازیکنان کند)

نکونام در بازی اخیر تیم ملی بازوبند آبی بست و گفته می شود در مواجهه با انتقادها اعلام کرده برنامه های دیگری نیز دارد و همین مسئله مزید بر علت شد تا پرسپولیسی ها بیش از پیش علیه وی موضع گیری کرده و تاکید کنند کاپیتان های پرسپولیسی به خاطر ایران تاکنون بحث رنگ ها را مطرح نکرده اند.

اوج انتقادها از نکونام شب گذشته در مراسم بدرقه ملی پوشان رخ داد. جایی که نام وی توسط گوینده سالن برده شد و به جای اینکه تشویق شود، تماشاگران اقدام به تشویق علی کریمی کردند و در پایان مراسم نیز در مواجهه با وی صادقیان و خلعتبری را تشویق کردند.

جالب اینجاست که برخی از هواداران استقلال نیز معتقدند نکونام عامل اصلی جدایی مهدی رحمتی از تیم ملی است./ نامه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

alireza 14 خرداد 1393
این لنگی ها ،اولین و آخرین بارشان نیست که اعتراض می کنند. لیگ قبل بازی ها شروع نشده شروع کردند به اعتراض به این که چرا استقلال باید بازی هاش بعد بازی های آن ها باشد؟!!!!!!!!!!
و هزاران بهانه دیگر و این اواخر هم گیر داده بودند به کارت جعلی بازیکنان تیم فولاد!!!!!!!!!!

برید حاشیه تیم خودتان را جمع کنید ،پول های آنچنانی که وعده دادید همراه با ماشین ،کارت سوخت!!!11و.....وهمچنین پول هایی که آقایان خیری که کمکتان کردند و الان گندشان در آمده.
این ها همه بهانه هایی است که افراد نادان باید قبول کنند.
و در مورد شما لنگی ها باید نوشت: بدون شرح
چون مردم فهیم ما از همه چیز شناخت دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.354 seconds.