.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستاره‌فوتبال‌دست‌به‌دامن‌یک‌زن‌شد!/عکس
ستاره تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که قصد دارد به هر قیمتی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند به درمان سنتی نزد یک پزشک زن صربستانی روی آورده است.

شمال نیوز: دیه گو کاستا که در دیدار هفته پایانی لالیگا مقابل بارسلونا از ناحیه ران پای راست آسیب دیده بود و در همان دقایق ابتدایی از بازی بیرون رفت آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا در اوج نا امیدی خود را به بازی شنبه‌شب فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید برساند.



پزشکان عنوان کرده‌اند که وی دست کم باید دو هفته دور از میادین باشد با این حال ستاره اتلتیکو تلاش می‌کند با استفاده از روش طب سنتی خود را به این مسابقه برساند. او به همین منظور روز سه‌شنبه خود را به بلگراد رساند تا تحت نزد ماریانا کواچویچ پزشک زن معجزه‌گر اهل صربستان قرار گیرد.

آیا این پزشک سنتی صربستانی می‌تواند دیه گو کاستا را به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند؟

روزنامه AS اسپانیا در این باره گزارش داد کاستا امروز چهارشنبه تحت مداوا قرار می‌گیرد تا شانس خود را برای بازگشتی معجزه‌آسا امتحان کند. او از طریق دوستانش به این پزشک حاذق معرفی شده است. پیش‌تر فرانک لمپارد، پابلو زابالتا، وینسنت کمپانی، رابین فن پرسی و ... نزد این پزشک سنتی تحت مداوا قرار گرفتند. /250مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.