.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

متن پيام تبريك استاندار مازندران بدين شرح است:


نامگذاري ۲۷ ارديبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بيانگر اهمیت و جایگاه والاي روابط عمومي است
27 اردیبهشت در حقيقت فرصت ارزشمندي براي تقدير و تشكر از  زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.
خدمات ارزشمند و كوشش خردمندانه دست اندركاران حوزه ارتباطات و روابط عمومي كه در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدير است.

شكي نيست مديران و كارشناسان روابط عمومي با اطلاع رساني و اطلاع يابي و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآيند مهم تصميم گيري و تصميم سازي ياري مي نمايند و ما نيز قدردان اين تلاش حرفه اي و حساس روابط عمومي ها هستيم.

در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه استان ولايتمدار مازندران ، توفیق روزافزون همه این عزیزان راجهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه باريتعالي مسئلت مي نمايم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.873 seconds.